quote:Das jammer ja, er zijn bv. al een aantal erg vette metal/rock radio's die samen alle metalgenres overkoepelen.
Op zondag 1 december 2002 13:23 schreef -Wepeel2- het volgende:
Goed nieuws. Als het allemaal doorgaat.
En ik denk niet dat ze zoveel populaire muziek zullen gaan draaien. Er is gewoon een groep luisteraars die behoefte heeft aan dit soort radio, dus dan moet je je ook daarop richten en je juist durven te onderscheiden.
Volgens mij luisteren de 'serieuze' muziekliefhebbers alleen erg weinig radio. Heb het gevoel dat die vooral albums luisteren en hun vertrouwen in radio lang geleden hebben verloren en gewend zijn om zelf leuke muziek te zoeken.. (de 'I am my own DJ' spirit).
quote:Jouw goed recht om dat te vinden. Ik kan het muziekaanbod van Kink FM altijd erg waarderen, net zoals anderen weer van de muziek van Radio Nationaal houden, of weer anderen van Classic FM, etc, etc.
Op zaterdag 30 november 2002 16:20 schreef StephanL het volgende:
Nou goede muzieklaat ze maar lekker op de kabel blijven, takkeherrie
quote:Bullshit! Als ze juist de ether in mogen voor hun alternatieve muziek hoeven ze heus niet te draaien als 538/YORIN thank god. Er zijn zat echte muziekliefhebbers die nu heus wel in de auto vaker Kink opzetten ipv bijv. 3FM.
Op zaterdag 30 november 2002 15:59 schreef Vampier het volgende:
KinkFM gaat ten onder in de ether:1) ze moeten wel commercieel anders is het geld op
2) ze moeten populaire muziek gaan draaien, anders geen plug-geld voor pulpjammer maar
KinkFM
Toen ik dit topic voor het eerst zag(de titel) dacht ik jaja zal wel weer totdat ik de nieuwsbrief las Vind het erg leuk al veranderd er voor mij weinig omdat ik toch vooral thuis luister en de radio overal kan horen. Maar het zou wel een garantie zijn dat Kink nog een behoorlijke tijd kan blijven bestaan. Zoiezo een goede ontwikkeling voor bands die nog niet helemaal zijn doorgebroken maar op Kink wel de ether in geslingerd worden
De diversiteit vind ik niet zoveel veranderd is behalve dat Anouk en Krezip ook langs kunnen komen door hun kwaliteit(echtwaar hebben ze beide!)
Ik hoop dat het doorgaat en er ook een ander alternatief kanaal doorkomt clasic rock of collerfull ofzo.
quote:idd, kinkfm en ID&T fm on air en je hebt niks anders meer nodig...
Op zaterdag 30 november 2002 16:40 schreef Glacius het volgende:
Nu nog ID&T Radio in de ether en we zijn allemaal blij.
r&b zenders zijn er toch al teveel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |