Ja, ik ken ze ook niet uit m'n hoofd, maar het leek me wat handiger dan al die borden te beschrijven. Het maakt het verhaal anders onnodig lang en iedereen met Google kan die bordcodes zo opzoeken.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 13:20 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Typ dat dan meteen... Hartstikke goed dat jij al die bordcodes uit je hoofd kent, maar dat geldt natuurlijk niet voor iedereen
Hier bestaat geen goed excuus voor, dan kan je de auto op z'n minst gewoon even recht zetten.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 00:23 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Parkeerplaats is gewoon smal, en misschien is de bestuurder heel dik en moet zijn deur helemaal open kunnen om te kunnen uitstappen?
Niet te snel oordelen.
Vandaag ook, zo'n klein gebakje op m'n bumper in de tunnel. Ging zelfs toeterenquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 16:00 schreef OscarMopperkont het volgende:
Wat is het toch met bumperklevers en ander opgefokt volk?
Het is dat ik ouder en wijzer ben maar sommigen vragen echt om een remtest met klappen in hun kutsmoel.
Geloof je het zelf?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 00:23 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Parkeerplaats is gewoon smal, en misschien is de bestuurder heel dik en moet zijn deur helemaal open kunnen om te kunnen uitstappen?
Niet te snel oordelen.
Helaas stikt het ervanquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 16:00 schreef OscarMopperkont het volgende:
Wat is het toch met bumperklevers en ander opgefokt volk?
Het is dat ik ouder en wijzer ben maar sommigen vragen echt om een remtest met klappen in hun kutsmoel.
Ah, op die fiets. Ook verkeerde interpretatie van mijn kant danquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:56 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Ja, ik ken ze ook niet uit m'n hoofd, maar het leek me wat handiger dan al die borden te beschrijven. Het maakt het verhaal anders onnodig lang en iedereen met Google kan die bordcodes zo opzoeken.
Maar het was zeker niet om deskundigheid te veinzen (deskundig is wat ik in zijn geheel niet ben)
Ik snap je insteek maar misschien is het beter om zelf alvast de plaatjes in je reactie te zetten want lang niet iedereen gaat het opzoeken waardoor je reactie wat minder serieus genomen wordt.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:56 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Ja, ik ken ze ook niet uit m'n hoofd, maar het leek me wat handiger dan al die borden te beschrijven. Het maakt het verhaal anders onnodig lang en iedereen met Google kan die bordcodes zo opzoeken.
Maar het was zeker niet om deskundigheid te veinzen (deskundig is wat ik in zijn geheel niet ben)
Volgende keer meteen bellen dat er een dronken malloot op de weg zit die iedereen eraf drukt.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 10:43 schreef goed_volk het volgende:
Gister door een of andere debiel afgesneden en, nadat ik toeterde, probeerde hij mij actief van de weg te drukken. Misschien had 'ie iets gebruikt ofzo, maar hij wilde mij blijkbaar graag dood hebben.
Ik kom wel eens vaker rare mensen tegen, maar nu zat ik toch even serieus te shaken. Aangifte doen? Ja, maar zijn woord tegen het mijne...
Zou een film van het voorval hebben geholpen?
Dat is een goede, had ik niet bedacht in alle commotie....quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:56 schreef Pizza_Boom het volgende:
Volgende keer meteen bellen dat er een dronken malloot op de weg zit die iedereen eraf drukt.
Bij mij vindt hij hem terug met 4 lege banden. Speciaal gereedschap voor in de auto liggen. Ventielen eruit en weg ermee.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[ afbeelding ]
Over slecht parkeren gesproken, dit gaat echt nergens over.
Ik had mijn auto er achter gezet.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[ afbeelding ]
Over slecht parkeren gesproken, dit gaat echt nergens over.
Geweldig ja, zo'n C1 of Aygo die komt kleven bij 135 waar 120 is toegestaan. Dan wacht ik op een lang stuk vrij rechts. Dan naar rechts en gas erbij. En dan weer links aansluiten. De meeste mensen snappen de bedoeling niet.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 19:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vandaag ook, zo'n klein gebakje op m'n bumper in de tunnel. Ging zelfs toeteren
Geweldigquote:Op zondag 7 augustus 2016 19:46 schreef eRKa het volgende:
[..]
Bij mij vindt hij hem terug met 4 lege banden. Speciaal gereedschap voor in de auto liggen. Ventielen eruit en weg ermee.
Probleem is dat er dan gelijk niemand meer door kan, maar daar heb ik ook aan gedachtquote:Op zondag 7 augustus 2016 19:48 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik had mijn auto er achter gezet.
Wat een idioot.
Het maakt ook zo'n indrukquote:Op zondag 7 augustus 2016 19:49 schreef eRKa het volgende:
[..]
Geweldig ja, zo'n C1 of Aygo die komt kleven bij 135 waar 120 is toegestaan. Dan wacht ik op een lang stuk vrij rechts. Dan naar rechts en gas erbij. En dan weer links aansluiten. De meeste mensen snappen de bedoeling niet.
Nou, als de voorganger al dik boven max rijdt is kleven hoogst ongepast. Degene die er langs wil mag er best voorbij, ik maak er graag plaats voor. Maar als ik dan even lekker kan vliegen (is wel es lekker) dan heb ik niet zo'n luis nodig die nét even sneller moet. Het scheelt te weinig om verschil te maken, tenzij het om mensenlevens gaat maar dan rij je in een ambulance.quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het maakt ook zo'n indruk
(nee niet)...:{
Ik vind het sowieso belachelijk om te gaan bumperkleven bij iemand die er zelf ook niet door kan. Dat heeft toch helemaal geen nut?quote:Op zondag 7 augustus 2016 22:57 schreef eRKa het volgende:
[..]
Nou, als de voorganger al dik boven max rijdt is kleven hoogst ongepast. Degene die er langs wil mag er best voorbij, ik maak er graag plaats voor. Maar als ik dan even lekker kan vliegen (is wel es lekker) dan heb ik niet zo'n luis nodig die nét even sneller moet. Het scheelt te weinig om verschil te maken, tenzij het om mensenlevens gaat maar dan rij je in een ambulance.
Mijn werk is 85km van huis. Ik rij altijd rustig met het verkeer mee, 100/90 in de rechterbaan. Een collega woont dichtbij mij en doet iedereen aan de kant drukken om zo snel mogelijk op de zaak te zijn. Op de A2 haalt hij mij dan ook in met volle vaart. Op de zaak tref ik hem dan bij de koffie waar hij zijn eerste kopje tapt. Scheelt dus max 2 minuten...... en elke maand 2-3 boetes.
Zo'n duwende Aygo krijgt bij mij verdiend lik op stuk.
Schuldig, ik snap echt niks van die rotondes met richels. Ik ga vaak de fout inquote:Op woensdag 10 augustus 2016 21:38 schreef Cat22 het volgende:
Twee dagen, twee rotondes met gescheiden rijbanen.
En twee keer dat men niet goed naar de borden en pijlen op de weg kijkt, op de verkeerde baan belandt en meent om recht voor mij over de afscheiding te hobbelen om toch maar de goede richting uit te rijden.
Als je dat al per se wil, wacht dan tot er ruimte is. Mensen die op de goede baan rijden verwachten niet dat er opeens iemand van rechts doorgedrukt komt.
Hoe krijg je dat voor elkaar? Er staan altijd bordjes met pijltjes. En in de praktijk zit je in 95% van de gevallen goed voor rechtsaf en rechtdoor als je rechts rijdt en voor linksaf als je links rijdt.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 21:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Schuldig, ik snap echt niks van die rotondes met richels. Ik ga vaak de fout in
En douw jij je dan ook over die richel naar de goede baan?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 21:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Schuldig, ik snap echt niks van die rotondes met richels. Ik ga vaak de fout in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |