Ja, jij scheert je benen.quote:Op maandag 11 juli 2016 20:16 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wimbledon volgde ik niet, het EK boeide niet en de Tour is voor homo's zoals ik
net seks met jou wdbquote:Op maandag 11 juli 2016 20:17 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Waarom dan pas
Tevens vind ik tdf idd echt gay. Ek was teleurstellend.
Jij weet niet eens wat buitenspel is.quote:Op maandag 11 juli 2016 20:17 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Waarom dan pas
Buitenspel: wanneer een speler de bal ontvangt van een teamgenoot, terwijl hij zich dichter bij de doellijn van de tegenpartij bevindt dan de bal én de voorlaatste tegenstander.quote:Op maandag 11 juli 2016 20:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij weet niet eens wat buitenspel is.
enkelvoud van buitenspelen ;squote:Op maandag 11 juli 2016 20:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij weet niet eens wat buitenspel is.
Wikipedia Gr Grquote:Op maandag 11 juli 2016 20:19 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Buitenspel: wanneer een speler de bal ontvangt van een teamgenoot, terwijl hij zich dichter bij de doellijn van de tegenpartij bevindt dan de bal én de voorlaatste tegenstander.
Gr gr
kauai zoekenquote:Op maandag 11 juli 2016 20:20 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ben zeester. Wat doe jij hier btw.
Dit is buitenspel, Opsoquote:Op maandag 11 juli 2016 20:21 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Iets met bal, lijnen en tegenspeler dus
Heb morgen al 3 bruiloftenquote:Op maandag 11 juli 2016 20:17 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Waarom dan pas
ik ben 20 dus valt wel meequote:Op maandag 11 juli 2016 20:22 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wow kwai trekt wel veel oude mannetjes aan zeg
Ik noem een mortaxx
Ik eis emancipatiequote:Op maandag 11 juli 2016 20:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dit is buitenspel, Opso
[ afbeelding ]
Haha jij loopt zwaar achter, al je vrienden hebben al een vrouw/huis/kind en jij doet het nog met je wielrenfietsquote:
quote:Op maandag 11 juli 2016 20:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dit is buitenspel, Opso
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |