Als je nodig moet poepen, geven je drollen vaak kopjes. Jij hebt in de bus al nodig moeten poepen en duurde eventjes voor je thuis was.quote:
Mijn katten geven kopjes, mijn drollen nietquote:Op maandag 11 juli 2016 23:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als je nodig moet poepen, geven je drollen vaak kopjes. Jij hebt in de bus al nodig moeten poepen en duurde eventjes voor je thuis was.
Ja als er niemand anders is in GRTD krijg je dit schijtonderwerp.quote:Op maandag 11 juli 2016 23:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Godtering wat een onderwerp ook
Tsjonge jonge.quote:Op maandag 11 juli 2016 23:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn katten geven kopjes, mijn drollen niet
Dat blijkt maar weer.quote:Op maandag 11 juli 2016 23:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja als er niemand anders is in GRTD krijg je dit schijtonderwerp.
jij moet echt eens op houden met topickills maken hierquote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 19:37 schreef supersof het volgende:
[..]
jij moet echt eens op houden met topickills maken hier
hoe was het bij de kapper?quote:
ga wegquote:Op dinsdag 12 juli 2016 21:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kap eens met die topickills van je.
Even normaal doen tegen Sof hequote:Op dinsdag 12 juli 2016 21:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kap eens met die topickills van je.
al een weekquote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:23 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ben nog steeds niet gegaandruk met grote schoonmaak en bier drinken.
jammerquote:
ziet er vast niet uit nu, als je moeder er over zeurtquote:
Nee ze zeurt erover dat ik lui ben, niet over mijn haarquote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:29 schreef supersof het volgende:
[..]
ziet er vast niet uit nu, als je moeder er over zeurt
Oooh, dan heeft ze ook gelijkquote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:30 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nee ze zeurt erover dat ik lui ben, niet over mijn haar
ja net nogquote:
bedanktquote:
Is niet strafbaarquote:Op woensdag 13 juli 2016 00:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
"Moet jij weten" is het nieuwe stopzinnetje op FOK! blijkbaar
Wowquote:Op woensdag 13 juli 2016 00:14 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik vroeg je gister overigens wat halve zool
wie is een halve zool?quote:Op woensdag 13 juli 2016 00:14 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik vroeg je gister overigens wat halve zool
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |