Ja, jij scheert je benen.quote:Op maandag 11 juli 2016 20:16 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wimbledon volgde ik niet, het EK boeide niet en de Tour is voor homo's zoals ik
net seks met jou wdbquote:Op maandag 11 juli 2016 20:17 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Waarom dan pas
Tevens vind ik tdf idd echt gay. Ek was teleurstellend.
Jij weet niet eens wat buitenspel is.quote:Op maandag 11 juli 2016 20:17 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Waarom dan pas
Buitenspel: wanneer een speler de bal ontvangt van een teamgenoot, terwijl hij zich dichter bij de doellijn van de tegenpartij bevindt dan de bal én de voorlaatste tegenstander.quote:Op maandag 11 juli 2016 20:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij weet niet eens wat buitenspel is.
enkelvoud van buitenspelen ;squote:Op maandag 11 juli 2016 20:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij weet niet eens wat buitenspel is.
Wikipedia Gr Grquote:Op maandag 11 juli 2016 20:19 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Buitenspel: wanneer een speler de bal ontvangt van een teamgenoot, terwijl hij zich dichter bij de doellijn van de tegenpartij bevindt dan de bal én de voorlaatste tegenstander.
Gr gr
kauai zoekenquote:Op maandag 11 juli 2016 20:20 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ben zeester. Wat doe jij hier btw.
Dit is buitenspel, Opsoquote:Op maandag 11 juli 2016 20:21 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Iets met bal, lijnen en tegenspeler dus
Heb morgen al 3 bruiloftenquote:Op maandag 11 juli 2016 20:17 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Waarom dan pas
ik ben 20 dus valt wel meequote:Op maandag 11 juli 2016 20:22 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wow kwai trekt wel veel oude mannetjes aan zeg
Ik noem een mortaxx
Ik eis emancipatiequote:Op maandag 11 juli 2016 20:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dit is buitenspel, Opso
[ afbeelding ]
Haha jij loopt zwaar achter, al je vrienden hebben al een vrouw/huis/kind en jij doet het nog met je wielrenfietsquote:
quote:Op maandag 11 juli 2016 20:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dit is buitenspel, Opso
[ afbeelding ]
Niks mis met een lul tussen de spaken stoppenquote:Op maandag 11 juli 2016 20:23 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Haha jij loopt zwaar achter, al je vrienden hebben al een vrouw/huis/kind en jij doet het nog met je wielrenfiets
Aparte fetish heb jij.quote:Op maandag 11 juli 2016 20:23 schreef HPLC het volgende:
[..]
Niks mis met een lul tussen de spaken stoppen
Kki pijnlijkquote:
Hahah ja.quote:Op maandag 11 juli 2016 20:24 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Aparte fetish heb jij.
[..]
Kki pijnlijk
quote:
nee gaan morgenquote:Op maandag 11 juli 2016 23:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lekker uit eten geweest, Inso?
quote:Op maandag 11 juli 2016 23:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee gaan morgen
om 7 uur in slaap gevallen per ongeluk en net wakker geworden
Niks mis mee. Je had een chill dagje en daar genoot je van zei je eerder.quote:Op maandag 11 juli 2016 23:21 schreef Insomnia_ het volgende:
ook weinig gedaan vandaag zelfs
alleen bij niffo langs geweest die vast zit
voor de rest in tuin gezeten in zon
toch moe
Juist.quote:Op maandag 11 juli 2016 23:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
Lachwekkende diploma-uitreiking weer
Gelukkig was ik al aangeschoten bij de speech
Ik kwam thuis en vond het walhalla van het kleine kamertje.quote:Op maandag 11 juli 2016 23:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hoe heb je dat poep probleem in de bus nou opgelost?
Vast wel.quote:Op maandag 11 juli 2016 23:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bedankt voor je interesse Haags.
Dat waardeer ik
Pijnlijk lang kopjes gekregen. hehehequote:Op maandag 11 juli 2016 23:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kwam thuis en vond het walhalla van het kleine kamertje.
Huh?quote:Op maandag 11 juli 2016 23:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Pijnlijk lang kopjes gekregen. hehehe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |