Zo zou het goed moeten gaan.quote:Studiejaar: 01-09-2016 tm 31-08-2017
Onderwijsinstelling: universiteit
Soort opleiding: master- of andere vervolgopleiding
Start in eerste jaar: ja
Onderwijsinstelling: EUR
Opleidingsnaam (instelling): Accounting & Financial Management - Business Administration (RSM) (In Engels)
Waar moet je het studiejaar selecteren? Want ik ga naar de pagina Mijn studies/diploma's --> School/studie --> Ik zie daar mijn bedrijfskunde opleiding, en klik daarop op wijzigen --> Nieuwe opleiding --> Vul in HBO of Universiteit in Nederland en druk op verder --> Krijg dan dit: https://www.dropbox.com/s/wsvulmxyu18jr5s/Knipsel.PNG?dl=0quote:Op zondag 10 juli 2016 19:28 schreef DoubleDip het volgende:
Ik heb het even voor je getest en ik zie hem er gewoon tussen staan. Ik heb geklikt op 'Nieuwe inschrijving', dan Erasmus Universiteit en dan Accounting & Financial Management, Business Administration (RSM) (in Engels). Tweede optie van boven. Heb je wel het goede studiejaar (2016-2017) geselecteerd?
Dit is wat ik heb ingevuld:
[..]
Zo zou het goed moeten gaan.
Je zit in Mijn DUO. Je moet inloggen op Studielink en dan Nieuwe Inschrijving selecteren. Dan invullen wat er in mijn quote staat en dan is het goed. Je master is een nieuwe studie, feitelijk is het dus geen wijziging maar een start van een nieuwe opleiding.quote:Op zondag 10 juli 2016 19:42 schreef Kartmans het volgende:
[..]
Waar moet je het studiejaar selecteren? Want ik ga naar de pagina Mijn studies/diploma's --> School/studie --> Ik zie daar mijn bedrijfskunde opleiding, en klik daarop op wijzigen --> Nieuwe opleiding --> Vul in HBO of Universiteit in Nederland en druk op verder --> Krijg dan dit: Edit: link even verwijderd.10%2019.41.40.png?dl=0
Ja maar hoe regel ik dan mijn aanvullende beurs voor volgend jaar. Dit moet toch gewoon via Mijnduo gedaan worden? Had misschien niet duidelijk gemaakt dat het echt om de studiefinanciering gaat. Op studielink is alles namelijk al geregeld.quote:Op zondag 10 juli 2016 19:44 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Je zit in Mijn DUO. Je moet inloggen op Studielink en dan Nieuwe Inschrijving selecteren. Dan invullen wat er in mijn quote staat en dan is het goed. Je master is een nieuwe studie, feitelijk is het dus geen wijziging maar een start van een nieuwe opleiding.
Oke ik begrijp het. Zie de opleiding er niet tussen staan, maar in Studielink stond Business Administration tussen haakjes. Moet je dan niet gewoon de master Business Administration selecteren? En anders even contact opnemen met de RSM lijkt me handig.quote:Op zondag 10 juli 2016 19:45 schreef Kartmans het volgende:
[..]
Ja maar hoe regel ik dan mijn aanvullende beurs voor volgend jaar. Dit moet toch gewoon via Mijnduo gedaan worden? Had misschien niet duidelijk gemaakt dat het echt om de studiefinanciering gaat. Op studielink is alles namelijk al geregeld.
Nee de master Business Administration is naar mijn weten niet dezelfde master. Maar thanks voor je hulp, ben ik in ieder geval niet kippig. Ga even met RSM/Duo contact opnemen 1 dezer dagen. Sowieso wel een gedoe hoe het nu precies werkt met dat Leenstelsel nadat je een Bachelor hebt afgerond. Nogmaals bedankt!quote:Op zondag 10 juli 2016 19:54 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Oke ik begrijp het. Zie de opleiding er niet tussen staan, maar in Studielink stond Business Administration tussen haakjes. Moet je dan niet gewoon de master Business Administration selecteren? En anders even contact opnemen met de RSM lijkt me handig.
Google, deze link: http://www.kiesjestudie.n(...)cial-Management.htmlquote:Op zondag 10 juli 2016 19:57 schreef Kartmans het volgende:
[..]
Nee de master Business Administration is naar mijn weten niet dezelfde master. Maar thanks voor je hulp, ben ik in ieder geval niet kippig. Ga even met RSM/Duo contact opnemen 1 dezer dagen. Sowieso wel een gedoe hoe het nu precies werkt met dat Leenstelsel nadat je een Bachelor hebt afgerond. Nogmaals bedankt!
Oh, waar heb je die studiecode vandaan? Ik kan hem niet daar invullen, maar misschien wel doorgeven aan de telefoon.
Hmmm, dit is de Executive deeltijd master. Mijn master is gewoon voltijd, dus komt niet overeen helaas.quote:Op zondag 10 juli 2016 19:58 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Google, deze link: http://www.kiesjestudie.n(...)cial-Management.html
O ja ik zie het. Zou inderdaad even bellen.quote:Op zondag 10 juli 2016 20:00 schreef Kartmans het volgende:
[..]
Hmmm, dit is de Executive deeltijd master. Mijn master is gewoon voltijd, dus komt niet overeen helaas.
Edit: Misschien heb je toch gelijk dat het Business Administration is op Mijnduo, dat ze het daar niet volledig hebben ingevoerd. Ga ze morgen even bellen als ik tijd heb.
Is het inmiddels gelukt?quote:Op zondag 10 juli 2016 20:00 schreef Kartmans het volgende:
[..]
Hmmm, dit is de Executive deeltijd master. Mijn master is gewoon voltijd, dus komt niet overeen helaas.
Edit: Misschien heb je toch gelijk dat het Business Administration is op Mijnduo, dat ze het daar niet volledig hebben ingevoerd. Ga ze morgen even bellen als ik tijd heb.
Ja inmiddels is het gelukt! Heb contact met jullie opgenomen en er werd mij verteld dat je bij het invullen van de stad kan kiezen voor 'Niet in de lijst', hierna heb ik alles handmatig in kunnen vullen. Dit heb ik dan ook gedaan, dus nu zou het goed moeten zijn!quote:
Ja hoor, dat komt in ordequote:Op woensdag 13 juli 2016 22:21 schreef Kartmans het volgende:
[..]
Ja inmiddels is het gelukt! Heb contact met jullie opgenomen en er werd mij verteld dat je bij het invullen van de stad kan kiezen voor 'Niet in de lijst', hierna heb ik alles handmatig in kunnen vullen. Dit heb ik dan ook gedaan, dus nu zou het goed moeten zijn!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |