Omdat Carl van de radio is en Renaat van de tv.quote:Op zondag 10 juli 2016 16:18 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Waarom zit Renaat niet op de brommer?
Ok, maar in het voorjaar zit Renaat wel op de motor.quote:Op zondag 10 juli 2016 16:19 schreef showtimer het volgende:
[..]
Omdat Carl van de radio is en Renaat van de tv.
Klopt, klopt. Maar op deze klim komt geen zwaar stuk meer.quote:Op zondag 10 juli 2016 16:19 schreef Max23 het volgende:
[..]
Op het stuk dat wat minder lastig is. En de slotklim is wel minder steil dacht ik
ja echt irritant want in Kelderman zit veel meer potentie.quote:Op zondag 10 juli 2016 16:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ook eigenlijk wel, maar Kelderman lijkt gewoon niet constant genoeg, en dan helpt zo'n valpartijtje ook niet mee
Vasseur doet dat hier volgens mij.quote:Op zondag 10 juli 2016 16:20 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ok, maar in het voorjaar zit Renaat wel op de motor.
quote:Op zondag 10 juli 2016 16:22 schreef Koffieplanter het volgende:
Hallo Jumbo lekker aanvallen he of zit je er weer niet bij?
voor de overwinning gaat hij tekort komen, maar het gaat al een stuk beter dan de vorige dagen.quote:Op zondag 10 juli 2016 16:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Tom gaat op eigen tempo dus, prima. Kan nog best iets inzitten als sommigen zich opblazen
Dat kan je beter met twee ploegen of zo doen, als maar één rennertje het doet schiet niemand er iets mee op.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |