om moe van te wordenquote:
vind ik ook.quote:Op zondag 10 juli 2016 18:15 schreef supersof het volgende:
[..]
heel cool dat je met inso op app praat zeg
ben toch al moe van pijnstillers dus maakt niet uit hoeveel ik slaapquote:Op zondag 10 juli 2016 18:16 schreef Vidura het volgende:
[..]
moet je gaan slapen, word je uitgerust van.
oh, dan zou ik heel veel rust gaan pakken, want straks word je nog prikkelbaarderquote:Op zondag 10 juli 2016 18:17 schreef supersof het volgende:
[..]
ben toch al moe van pijnstillers dus maakt niet uit hoeveel ik slaap
wilde eigenlijk net even boodschappen gaan doen dus je bent hoe dan ook van me afquote:Op zondag 10 juli 2016 18:18 schreef Vidura het volgende:
[..]
oh, dan zou ik heel veel rust gaan pakken, want straks word je nog prikkelbaarder
Meerdere accounts waarachter dezelfde persoon schuil gaat.quote:
ik heb geen problemen met jou hoor, jij hebt problemen met het feit dat ik niet onder Etsu wil posten.quote:Op zondag 10 juli 2016 18:19 schreef supersof het volgende:
[..]
wilde eigenlijk net even boodschappen gaan doen dus je bent hoe dan ook van me af
pardon maar daar heb ik echt 0 problemen meequote:Op zondag 10 juli 2016 18:19 schreef Vidura het volgende:
[..]
ik heb geen problemen met jou hoor, jij hebt problemen met het feit dat ik niet onder Etsu wil posten.
Dat is niet de definitie die ik een 'kloon' zou geven.quote:Op zondag 10 juli 2016 18:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Meerdere accounts waarachter dezelfde persoon schuil gaat.
Geen idee waarom je die moeite zou doen, of je moet je wachtwoord telkens vergeten.
je werd er toch moe van?quote:Op zondag 10 juli 2016 18:19 schreef supersof het volgende:
[..]
pardon maar daar heb ik echt 0 problemen mee
Leg eens uitquote:Op zondag 10 juli 2016 18:20 schreef Vidura het volgende:
[..]
Gelukkig weet ik wel waarom ik de moeite doe.
Van sporten word je ook moe. Heb je ook geen problemen meequote:
dat is een uitdrukking kwalquote:
Ik word nooit moe van sportenquote:Op zondag 10 juli 2016 18:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Van sporten word je ook moe. Heb je ook geen problemen mee
Nee je zit ook alleen in de saunaquote:
Dat kan je zelf wel verzinnen toch?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |