fijne vlucht xquote:Op zondag 10 juli 2016 16:44 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ga naar de airport.
Een fijne voortzetting.
Goede vlucht!quote:Op zondag 10 juli 2016 16:44 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ga naar de airport.
Een fijne voortzetting.
tot later maatquote:Op zondag 10 juli 2016 16:44 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ga naar de airport.
Een fijne voortzetting.
Katertje?quote:
Das kut manquote:Op zondag 10 juli 2016 16:53 schreef JanCees het volgende:
[..]
ook maar ook mentale gezondheid verder
Komt wel weer goed. Soms heb je even tijdje dat het wat minder gaat he.quote:
waarquote:Op zondag 10 juli 2016 17:00 schreef supersof het volgende:
jammer dat niemand reageert op mijn gezondheid
Sorry Sofje. Net zo kut natuurlijkquote:Op zondag 10 juli 2016 17:00 schreef supersof het volgende:
jammer dat niemand reageert op mijn gezondheid
quote:
quote:Op zondag 10 juli 2016 16:40 schreef supersof het volgende:
Of het is nog niet helemaal weggetrokken, of de kaakchirurg heeft toch een zenuw geraakt waardoor een stukje van mijn wang geen gevoel meer heeftfucking kutgevoel
Ja ga morgen naar de tandarts denk ikquote:
Of naar huisarts. Als je gewoon paar flnke pillen meekrijgtquote:Op zondag 10 juli 2016 17:03 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja ga morgen naar de tandarts denk ik
Denk dat tandarts even moet kijken of alles goed is gehecht, het ziet er echt vreemd uit metquote:Op zondag 10 juli 2016 17:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Of naar huisarts. Als je gewoon paar flnke pillen meekrijgt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
hopelijk met jou ookquote:Op zondag 10 juli 2016 17:04 schreef JanCees het volgende:
[..]
klote sofje hopelijk gaat het snel beter
quote:Op zondag 10 juli 2016 17:06 schreef supersof het volgende:
[..]
Denk dat tandarts even moet kijken of alles goed is gehecht, het ziet er echt vreemd uit metJa dat klinkt niet fris neeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
tandarts zou me ook wel pijnstillers kunnen geven of nietquote:
Weet niet hoor. Denk dat je beter ff naar huisarts kan.quote:Op zondag 10 juli 2016 17:09 schreef supersof het volgende:
[..]
tandarts zou me ook wel pijnstillers kunnen geven of niet
Formule 1 en wielrennen heeft niks met sport te maken.quote:Op zondag 10 juli 2016 17:22 schreef Fok-it het volgende:
Max weer podium en Dumoulin winstGoeie sportdag
quote:Op zondag 10 juli 2016 17:22 schreef Fok-it het volgende:
echt dumoulinquote:Op zondag 10 juli 2016 17:22 schreef Fok-it het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |