Ik durf te stellen dat D&D meer verstand hebben van fietsen dan skyfapper Kirby.quote:
Kirby fapt juist op non-coureurs als Reichenbach en weet ik veel wie allemaal.quote:Op zondag 10 juli 2016 13:01 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik durf te stellen dat D&D meer verstand hebben van fietsen dan skyfapper Kirby.
Niet echt brilliant tactics van Gianni.quote:
1 Sporzaquote:Op zondag 10 juli 2016 13:01 schreef Jahr00n het volgende:
nederlanders die sporza kijken.mijn hemel
Gister al gedaan. Heuvelrug bedwongenquote:Op zondag 10 juli 2016 13:03 schreef TheTraveler het volgende:
Jullie kunnen ook gewoon lekker zelf gaan fietsen
morgen weer.quote:Op zondag 10 juli 2016 13:03 schreef TheTraveler het volgende:
Daar is mijn zolderkamer niet groot genoeg voorquote:Op zondag 10 juli 2016 13:03 schreef TheTraveler het volgende:
staat hier een straffe wind.quote:Op zondag 10 juli 2016 13:03 schreef TheTraveler het volgende:
Lekker op de Tacxquote:Op zondag 10 juli 2016 13:04 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Daar is mijn zolderkamer niet groot genoeg voor
Slagter rijdt op kop. heeft 5 minutenquote:Op zondag 10 juli 2016 13:04 schreef Columbiafan het volgende:
Ik kan momenteel niet kijken, maar zit Anacona nog bij valverde? Buchmann nog in de groep gele trui?
Beetje goed te doen daar, of heel veel wandelaars?quote:Op zondag 10 juli 2016 13:03 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Gister al gedaan. Heuvelrug bedwongen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |