Meteen paniek he. Dit zei het computertje niet.quote:
In de Vuelta heeft hij al genoeg geshined.quote:Op zondag 10 juli 2016 12:41 schreef Eppie_NL het volgende:
Hopelijk stapt Contador af en gaat ie de Vuelta rijden.
Juist als het in de afdaling bij elkaar komt. Als ze nog een minuutje hebben na de afdaling gaat de winnaar een der favorieten zijnquote:Op zondag 10 juli 2016 12:42 schreef Slobeend het volgende:
Als alles bij elkaar komt na de afdaling gaat er alsnog een kopgroep lopen voor de winst denk ik.
Het is toch tegenvallend wat Contador uiteindelijk heeft bereikt in de tour. Beetje de Fernando Alonso van het wielrennen op die manier. Altijd wel goed, maar ook altijd net niet helemaal. In de Tour tenminste. Behalve in zijn jongste jaren.quote:Op zondag 10 juli 2016 12:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In de Vuelta heeft hij al genoeg geshined.
We want het laatste kunstje van Bert in de Tour.
Epische faalquote:Op zondag 10 juli 2016 12:43 schreef Bugno het volgende:
Godver, mijn computertje zei ook geen koersen vanaf t begin![]()
Ik sta (jawel) in een bouwmarkt
Vorig jaar won hij de Giro.quote:Op zondag 10 juli 2016 12:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is toch tegenvallend wat Contador uiteindelijk heeft bereikt in de tour. Beetje de Fernando Alonso van het wielrennen op die manier. Altijd wel goed, maar ook altijd net niet helemaal. In de Tour tenminste. Behalve in zijn jongste jaren.
Maar wie is dan de Kimi van het wielrennen?quote:Op zondag 10 juli 2016 12:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is toch tegenvallend wat Contador uiteindelijk heeft bereikt in de tour. Beetje de Fernando Alonso van het wielrennen op die manier. Altijd wel goed, maar ook altijd net niet helemaal. In de Tour tenminste. Behalve in zijn jongste jaren.
IN DE TOUR TENMINSTE.quote:Op zondag 10 juli 2016 12:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vorig jaar won hij de Giro.
2014 met scheenbeenbreuk naar huis
Dat is iemand die overrated is maar toch met wat mazzel een keertje de Tour won. Cadel Evans ofzo.quote:Op zondag 10 juli 2016 12:44 schreef TheTraveler het volgende:
[..]
Maar wie is dan de Kimi van het wielrennen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |