Het gaat wel goed met je?quote:Op zondag 10 juli 2016 03:43 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Nee, tegen Tong's zwans in je bakkes
Het gaat niet goed met je dus.quote:Op zondag 10 juli 2016 03:44 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Beter als/dan[?] met jou, vermoed ik?fck die stinkbaard
![]()
In fact; heb een kloteweek gehad! en nog steedsquote:
Dat kan. Maar je valt wel mij aan op rare manier. Dan kan je ook sorry zeggen.quote:Op zondag 10 juli 2016 03:59 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
In fact; heb een kloteweek gehad! en nog steeds![]()
. Maar dat doet niks af aan mijn reacties voorafgaand.
En nog steeds
Ik wil best met je praten. Beledig mij niet. Ben je ziek?quote:Op zondag 10 juli 2016 04:03 schreef Kim-Holland het volgende:
Dus,
'het gaat kut maar ik meen het'
Past prima bij het Nederlands niveau
Sorry.quote:Op zondag 10 juli 2016 04:00 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Dat kan. Maar je valt wel mij aan op rare manier. Dan kan je ook sorry zeggen.
Geestelijk iets van problemen? Ik begrijp niet waarom je zoiets tegen mij zegt.quote:Op zondag 10 juli 2016 04:09 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Sorry.![]()
En nee, ben niet ziek.
[niet zieker dan een ander]
Gewoon, hier, op 'nieuws' waar je die onzin tentoon spreidt..quote:Op zondag 10 juli 2016 04:11 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Geestelijk iets van problemen? Ik begrijp niet waar je zoiets tegen mij zegt.
Jij hebt een probleem met mij. Je haalt er notabeen iemand bij uit een ver verleden. Ik weet niet eens of het een man of een vrouw is.quote:Op zondag 10 juli 2016 04:18 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Gewoon, hier, op 'nieuws' waar je die onzin tentoon spreidt..
Verder heb ik geen issues waar jij geen last van hebt
Welnee, ik vind je leuk! Alleen die trol uit Gerda's grot Volendam heeft nooit niks te zoeken op Nieuws. tenzij ze ineens..quote:Op zondag 10 juli 2016 04:24 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Jij hebt een probleem met mij. Je haalt er notabeen iemand bij uit een ver verleden. Ik weet niet eens of het een man of een vrouw is.
Niet dus. Je komt vreemd over.quote:Op zondag 10 juli 2016 04:30 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Welnee, ik vind je leuk! Alleen die trol uit Gerda's grot Volendam heeft nooit niks te zoeken op Nieuws. tenzij ze ineens..
.Laat maar.
Neuken?
Dacht dat topless het resultaat van een onthoofding was.quote:Op zondag 10 juli 2016 02:46 schreef Chokeme het volgende:
[..]
Snap ik ook niet. Ik dacht trouwens dat een topless foto 'tieten' betekende maar blijkbaar is een rug en het feit dat ze geen beha draagt ook al interessant. Waar mensen zich mee bezig houden
Bart is ook al geen succesnummer meer.quote:Op zondag 10 juli 2016 04:54 schreef BaardaapAd het volgende:
[..]
Dacht dat topless het resultaat van een onthoofding was.
En dat daklozen in cabrio's rijden.
En dat één (over) bekende Smit al méér dan genoeg is .....
Bij mij niet in elk geval.quote:Op zondag 10 juli 2016 04:47 schreef Kim-Holland het volgende:
Ook goed. Zo'n zemelaar die me voor het zuigen van zijn toompje gaat vertellen dat ik vreemd overkom, terwijl hij zelf niet spoort, bijt ik in zijn eikel!
Weer een rare opmerking. Je bent een hoer blijkbaar. Ook prima. Maar je hebt wel een te grote bek.quote:Op zondag 10 juli 2016 05:10 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Er bleef weinig over. Alles, behalve een dotje haar, was al weggevroten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |