Grrmay ook dus?quote:
Er is maar één renner die niet op achterstand binnenkomt waarschijnlijk, dus dat vind ik niet zo gewaagdquote:Op zondag 10 juli 2016 12:20 schreef TheTraveler het volgende:
Kleine voorspelling: Contador komt op achterstand binnen vandaag.
Maakt me niks uit. Hierdoor hebben we nu al koers.quote:Op zondag 10 juli 2016 12:20 schreef Eppie_NL het volgende:
Wat een held. Ook al gaat het eind van de middag zinloos blijken. Hij probeert wat.
Dat zou prachtig zijn.quote:Op zondag 10 juli 2016 12:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou het leuk zijn als Henao de tour wint?
Correctie: flinke achterstand op andere klassementsrenners.quote:Op zondag 10 juli 2016 12:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Er is maar één renner die niet op achterstand binnenkomt waarschijnlijk, dus dat vind ik niet zo gewaagd
Tis wel een Skybot en al die rare shit met niet mogen starten enzoquote:
FOK!?quote:Op zondag 10 juli 2016 12:20 schreef napoleonfour het volgende:
ze noemde ons lieve vrienden op de eurosport
Zou geweldig zijn om eindelijk eens een schone renner de Tour te zien winnenquote:Op zondag 10 juli 2016 12:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou het leuk zijn als Henao de tour wint?
quote:Op zondag 10 juli 2016 12:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Er is maar één renner die niet op achterstand binnenkomt waarschijnlijk, dus dat vind ik niet zo gewaagd
Hij is onschuldig verklaard.quote:Op zondag 10 juli 2016 12:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tis wel een Skybot en al die rare shit met niet mogen starten enzo
Hij valt niet aan, hij countert.quote:Op zondag 10 juli 2016 12:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
Bert
Piti die aanvalt, ik geloof mijn ogen niet
Ja, alhoewel niet in die woorden.quote:
Dat is al heel wat voor hem, met lekker springplanken voor Kientana met nog daarvoor Herrada, Anacona en Izagirresquote:Op zondag 10 juli 2016 12:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hij valt niet aan, hij countert.
Coolquote:Op zondag 10 juli 2016 12:23 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ja, alhoewel niet in die woorden.
Majka in de aanval.quote:Op zondag 10 juli 2016 12:25 schreef Insomnia_ het volgende:
Updates mbt de Poolse renners en hun kansen vandaag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |