Momenteel nog niet, maar het komt op de site van Studio 040 en volgens mij ook op Youtubequote:Op zondag 9 oktober 2016 21:30 schreef Lutte het volgende:
Gefeliciteerd met weer een topprestatie!!
Kunnen we het ergens terugkijken?
Zie het linkje wel verschijnen danquote:Op zondag 9 oktober 2016 21:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Momenteel nog niet, maar het komt op de site van Studio 040 en volgens mij ook op Youtube
En hoe ging het ?quote:
Wel goed, ondanks een gevoelige voet na 5 km, af en toe even gestrekt, of even een spons er op, maar gewoon lekker over de finish gekomen, ik was niet eens moe...quote:
Goed gedaan man.quote:Op maandag 10 oktober 2016 11:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wel goed, ondanks een gevoelige voet na 5 km, af en toe even gestrekt, of even een spons er op, maar gewoon lekker over de finish gekomen, ik was niet eens moe...
Dank je. En voor wie mijn naam weet. http://www.marathoneindhoven.nl/editie-2016/uitslagen/quote:
Beetje laat, maar hoe was het concert?quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 16:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dank je. En voor wie mijn naam weet. http://www.marathoneindhoven.nl/editie-2016/uitslagen/
Hier kun je de finishfoto en de filmpjes zien..
Zo maar richting Tilburg
Sonata
Das lang geledenquote:
Gaaf, gaaf en ehhh gaafquote:Op donderdag 27 oktober 2016 12:40 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Beetje laat, maar hoe was het concert?
[..]
nice.quote:
Ja kleine zaal. Vond het prima. Heb geen ervaring met de oude situatie dus kan niet vergelijkenquote:Op donderdag 27 oktober 2016 15:30 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nice.
Was gewoon in 013 volgens mij?
Beviel de nieuwe inrichting een beetje ?
Kleine zaal ben ik na de verbouwing nog niet echt geweest. Volgens mij was die beneden toch?quote:Op donderdag 27 oktober 2016 16:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja kleine zaal. Vond het prima. Heb geen ervaring met de oude situatie dus kan niet vergelijken
We moesten bij binnenkomst eerst naar beneden en vervolgens weer de trappen op om bij de zaal te komenquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 08:25 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Kleine zaal ben ik na de verbouwing nog niet echt geweest. Volgens mij was die beneden toch?
De grote zaal ben ik al wel geweest na de verbouwing en was al een stuk beter. Meer ruimte onderaan bij het podium.
ok klinkt inderdaad als de kleine zaal.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 17:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
We moesten bij binnenkomst eerst naar beneden en vervolgens weer de trappen op om bij de zaal te komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |