Net zoals je ondertitelquote:Op woensdag 14 september 2016 21:00 schreef Lutte het volgende:
[..]
Beter goed gejat dan slecht verzonnen!
pff weer lekker bezig damequote:Op woensdag 14 september 2016 21:00 schreef Lutte het volgende:
[..]
Beter goed gejat dan slecht verzonnen!
Ahh je hometown! De marathon nee toch?quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 18:21 schreef Bos81 het volgende:
Startnummer voor zondag opgehaald, zin in
Halve Marathon een hele is niet aan de orde. Ik zeg niet dat ik het nooit ga doen, maar voorlopig is de halve ver genoeg.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 19:17 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ahh je hometown! De marathon nee toch?
Nou pfoe hee ik doe het je absoluut niet na!! Veel succes alvastquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 19:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Halve Marathon een hele is niet aan de orde. Ik zeg niet dat ik het nooit ga doen, maar voorlopig is de halve ver genoeg.
Ja die expo is inmiddels al afgelopen. Die profielfoto van mij op Facebook was 1 van de dingen die daar hingen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:26 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nou pfoe hee ik doe het je absoluut niet na!! Veel succes alvastZag ik ook nog iets over een expositie?
Wat betreft de dakpannengooier: ik heb wat vrienden van me aangesproken dat ze zich moesten gedragen
Wat tof! Begin je nou op je ouwe dag gewoon nog even een kunstenaars- en modellencarrière?quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja die expo is inmiddels al afgelopen. Die profielfoto van mij op Facebook was 1 van de dingen die daar hingen.
Maar een tijd terug is er in het teken van het afscheid van de leidinggevende van het fotoproject die ook onder het kunstatelier valt, van iedere deelnemer een foto gemaakt als iets/iemand wat de deelnemer graag een keer zou willen zijn. Ik ben toen als viking gegaan. Maar al die foto's komen binnenkort in het Van Abbemuseum te hangen![]()
![]()
Dat modellen werk zal wel meevallen, maar het tekenen gaat steeds beter...quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:42 schreef Lutte het volgende:
[..]
Wat tof! Begin je nou op je ouwe dag gewoon nog even een kunstenaars- en modellencarrière?
Ik vind het in elk geval altijd weer leuk om te zien wat je getekend hebt!quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat modellen werk zal wel meevallen, maar het tekenen gaat steeds beter...
Over Stampertje hebben al een aantal mensen gezegd, dat het net lijkt of ik het heb over getrokken...quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:45 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik vind het in elk geval altijd weer leuk om te zien wat je getekend hebt!
Heb ik niet zo specifiek helder voor de geest, ik ga 'm zoeken!quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Over Stampertje hebben al een aantal mensen gezegd, dat het net lijkt of ik het heb over getrokken...
Dat zie ik dan ook weer als een complimentquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:55 schreef Lutte het volgende:
Ahh die ja! Ik ging er eigenlijk ook vanuit dat je 'm overgetrokken had
Tallulahquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 21:31 schreef Bos81 het volgende:
O ja volgende week vrijdag naar Sonata Arctica![]()
Wordt de 4de keer dat ik naar een optreden van hun ga en nr 5 staat ook al op de planner
Dat hebben ze 1 keer live gespeeld toen ik er was en dat was echt kippenvelquote:
succes met de halve marathon vandaag.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 18:21 schreef Bos81 het volgende:
Startnummer voor zondag opgehaald, zin in
quote:Op zondag 9 oktober 2016 06:42 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
succes met de halve marathon vandaag.
Dank uquote:Op zondag 9 oktober 2016 06:42 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
succes met de halve marathon vandaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |