Gelukt!quote:Op maandag 11 juli 2016 18:26 schreef Lutte het volgende:
Vanavond/vannacht/morgenochtend nog even 100000 deadlines halen en dan gauw koffer inpakken en op vakantie.Vakantie
Deze verzuurde bejaarde in de dop is er aan toe!
Straks in een tentje voor het pand van de makelaar/bouwer liggen om de eerste optie te hebben.quote:Op maandag 11 juli 2016 21:23 schreef PatriQue89 het volgende:
Wij willen verhuizen. Nieuwbouwproject op het oog.. Nog niks bekend over hoe en wat verder.. GRRRRRRRRRRRRR
IK WIL T IK WIL T IK WIL T *STAMPVOET*
Dat gaat ook wel weer heel verquote:Op dinsdag 12 juli 2016 10:06 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Straks in een tentje voor het pand van de makelaar/bouwer liggen om de eerste optie te hebben.
De pot goud was overstuur uitstel aanvragen bij de examencommissiequote:Op dinsdag 12 juli 2016 10:05 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Gelukt!
Een pot goud aan het eind, hoe fijn.
Er is nooit iemand slechter geworden van een goed potje chantage of omkopingquote:Op dinsdag 12 juli 2016 10:17 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dat gaat ook wel weer heel ver
Nee, het zijn 20 huizen, waar vast weer 100000 mensen voor inschrijven, dus we zullen wel weer buiten de pot pissen.
Zal het vast worden, ja.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 11:26 schreef Lutte het volgende:
[..]
Er is nooit iemand slechter geworden van een goed potje chantage of omkoping
En toen werd ik de seconde dat ik gepakt en gezakt zonder zelfs maar een laptop bij me te hebben in de bus zit gemaild dat de uitstel toch weer ingetrokken wordt. Super. Nee echt.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 11:26 schreef Lutte het volgende:
[..]
De pot goud was overstuur uitstel aanvragen bij de examencommissieDame aan de telefoon zei zelfs: 'En nou niet te druk maken he? Jaahaa ik hoor het aan je stem.'
Dusss...Ik zeg vakantie
The fuck. Waarom?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 18:17 schreef Lutte het volgende:
[..]
En toen werd ik de seconde dat ik gepakt en gezakt zonder zelfs maar een laptop bij me te hebben in de bus zit gemaild dat de uitstel toch weer ingetrokken wordt. Super. Nee echt.
Jawel, via gyms kan dat. Onderling nog niet, maar dat zal wel snel komen denk ik.quote:Op maandag 11 juli 2016 08:51 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Volgens mij kan dat idd niet.
Maar ik ben gevoelig voor hypes dus héIk wil ook in bomen klimmen om Pokémon te vangen
Wat dan? Ben 1 juli begonnen met werken, dus moet wel heul speciaal zijn 'm te switchen nu.quote:Op zondag 10 juli 2016 12:13 schreef Renesite het volgende:
[..]
Vet!
Leuke baan voor je gewonden bij Avans trouwens xx
oh!quote:Op woensdag 13 juli 2016 08:09 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Wat dan? Ben 1 juli begonnen met werken, dus moet wel heul speciaal zijn 'm te switchen nu.
quote:Op woensdag 13 juli 2016 11:12 schreef roos85 het volgende:
Toevallig vanochtend een mailtje van HR met een standaard afwijzing.
Heel sjiek dit.
Morgen even over bellen.
Jeezquote:Op woensdag 13 juli 2016 11:12 schreef roos85 het volgende:
Heel sjiek dit.
Morgen even over bellen.
quote:Op woensdag 13 juli 2016 11:12 schreef roos85 het volgende:
Heel sjiek dit.
Morgen even over bellen.
Ziet er wel aardig uit inderdaad.quote:Op woensdag 13 juli 2016 09:30 schreef Renesite het volgende:
[..]
oh!
Dees: http://www.avans.nl/over-(...)ger-onderwijs-16-368
Zo blijkt maar weer.quote:Op woensdag 13 juli 2016 17:05 schreef Renesite het volgende:
[..]
Kom kom zerokoe, ik ken jou toch als de beste
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |