Recht het ravijn in.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 17:04 schreef Van_Poppel het volgende:
Froome full retard in de afdaling...als dat maar goed gaat komen.
Heb ik dat gezegd?quote:Op zaterdag 9 juli 2016 17:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Koffieplanter dacht dat Quintana het hier ging doen, maar het blijkt Froome te zijn.
Jep, verbaast me niks.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 17:05 schreef Mani89 het volgende:
Zoals ik al dacht wordt het voor Kelderman weer hinken op 2 gedachten om straks op plek 13 te staan maar te kort om in de ontsnapping te mogen.
In de slotweek kunnen renners vanaf p13 nog wel in de vlucht mee, dat gebeurt elk jaarquote:Op zaterdag 9 juli 2016 17:05 schreef Mani89 het volgende:
Zoals ik al dacht wordt het voor Kelderman weer hinken op 2 gedachten om straks op plek 13 te staan maar te kort om in de ontsnapping te mogen.
Ik zei dat vandaag, net als gisteren, enorme aids zou zijn, dacht ik toch.quote:
Dat is wel jammerlijk ja.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 17:05 schreef Mani89 het volgende:
Ze zullen nu ook wel doorhebben dat ze de komende 2 weken moeten gaan vrijbuiten.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 17:05 schreef Mani89 het volgende:
Zijn altijd ploegen die dan hun 10e plaats in het klassement verdedigenquote:Op zaterdag 9 juli 2016 17:05 schreef Marcoss het volgende:
[..]
In de slotweek kunnen renners vanaf p13 nog wel in de vlucht mee, dat gebeurt elk jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |