Het heeft er wel alle schijn van, maar misschien moeten we wachten tot Coca-Cola ook met een smartphone komt zodat ze er onderling weer gewelddadige marketingcampagnes op kunnen loslaten.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 09:10 schreef wolfrolf het volgende:
Aangezien Pepsi geen cola is, is het dan wel een smartphone?? 🤔🤔🤔🤔🤔
Oeh, dit kan een interessante smartphone war opleverenquote:Op zaterdag 9 juli 2016 09:30 schreef Banggood het volgende:
[..]
Het heeft er wel alle schijn van, maar misschien moeten we wachten tot Coca-Cola ook met een smartphone komt zodat ze er onderling weer gewelddadige marketingcampagnes op kunnen loslaten.
Zonder flauwekul, mooie telefoon hoor! En dat voor die centen. Met nog een bumper er bij ook zie ik? Toe maar.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 09:30 schreef Banggood het volgende:
[..]
Het heeft er wel alle schijn van, maar misschien moeten we wachten tot Coca-Cola ook met een smartphone komt zodat ze er onderling weer gewelddadige marketingcampagnes op kunnen loslaten.
Bij Coca-cola gaat die wel stuk, bij Pepsi nietquote:Op zaterdag 9 juli 2016 18:54 schreef dennistd het volgende:
Is ie ook bestand tegen een omvallend glas cola?
quote:Op zaterdag 9 juli 2016 18:54 schreef dennistd het volgende:
Is ie ook bestand tegen een omvallend glas cola?
quote:Op zaterdag 9 juli 2016 19:59 schreef igi0n het volgende:
[..]
Bij Coca-cola gaat die wel stuk, bij Pepsi niet
Ik heb em zaterdag even in m'n handen gehad en hij valt zeker niet tegen, helemaal gezien de prijs. Ik denk ook niet dat Pepsi er anders z'n naam aan had verbonden.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 10:43 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Zonder flauwekul, mooie telefoon hoor! En dat voor die centen. Met nog een bumper er bij ook zie ik? Toe maar.
Alleen (nog?) geen Android 6.
*mompelt iets over give-away*quote:Op maandag 11 juli 2016 04:51 schreef Banggood het volgende:
[..]
Ik heb em zaterdag even in m'n handen gehad en hij valt zeker niet tegen, helemaal gezien de prijs. Ik denk ook niet dat Pepsi er anders z'n naam aan had verbonden.Hij komt inderdaad met Android 5.1, maar ik heb geen idee of er op termijn een upgrade komt naar Android 6; dat is dus nog even afwachten. Wat wel grappig is, is dat alles compleet is voorzien van de Pepsi-kleuren, dus ook alle apps hebben om het icoontje een soort ring in rood/wit/blauw.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |