ik vond haar maar saai eigenlijk, vond scènes met haar erin nooit zo boeiend.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 02:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vond Cat wel een interessant karakter eigenlijk.
quote:Op zaterdag 9 juli 2016 02:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik vond haar maar saai eigenlijk, vond scènes met haar erin nooit zo boeiend.
Maar ben nooit een grote Stark fan geweest, meer #teamLannister. Veel boeiendere personages.
Man man man wat haat ik zulke mensen.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 02:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je dit ziet val ik nog mee trouwens
True.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 02:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Man man man wat haat ik zulke mensen.
Welke idioot gaat zichzelf nou filmen als hij/zij een serie kijkt
Ligt eraan of je je kan inleven in personages, als je dat niet kan dan snap ik dat er niks aan is.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 02:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
True.
Maar op een aantal aandachtshoeren na is het wel oprecht. Ik snap ook niet echt hoe je niks kan voelen bij films, series, boeken. Zit soms zoveel emotie in
Hoeft nog niet eens met personages. Kan ook met het verhaal zelf of de gebeurtenis of muziek. Kam zoveel.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 02:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ligt eraan of je je kan inleven in personages, als je dat niet kan dan snap ik dat er niks aan is.
goedennachtquote:Op zaterdag 9 juli 2016 02:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoeft nog niet eens met personages. Kan ook met het verhaal zelf of de gebeurtenis of muziek. Kam zoveel.
Ja inderdaad. Als je zo auti bent zal het wel lastiger zijn maar toch. Kan me niet voorstellen dat je zelfs dan met een stoïcijns gezicht zit te kijken
Het eerste.quote:
Nee, en ik wist voor de eerste 5,5 seizoenen al zo ongeveer wat er zou gebeuren.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 02:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je hebt zeker ook geen personages met wie je echt meeleeft?
Red Wedding deed mij niks trouwens, was er wel blij mee. Purple Wedding vond ik kutter.
smexyquote:Op zaterdag 9 juli 2016 16:56 schreef supersof het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)e_rap_trilploat.html
omg
Powned.tv is een erg objectieve bron jaquote:
lokale media melden het ook en die zijn een stuk betrouwbaarder en beter geïnformeerd dan een Volkskrant bijvoorbeeld. Na Keulen is het nieuws uiteindelijk alleen naar nieuws geworden omdat lokale media het wel rapporteerdenquote:Op zaterdag 9 juli 2016 21:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Powned.tv is een erg objectieve bron ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |