abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 8 juli 2016 @ 21:52:00 #1
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_163611095
Erg inspirerend interview met deze expert op het gebied van False Flags. Aanrader ook voor de mensen die niet geloven in False Flags. (lijkt me lastig aangezien de geschiedenis er vol mee staat en er 100% bewijs voor is)

Feyenoord!
  vrijdag 8 juli 2016 @ 21:53:24 #2
393893 Hyaenidae
Haaien-idee
pi_163611133
Samenvatting?
pindazakje
  vrijdag 8 juli 2016 @ 21:57:35 #3
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_163611241
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 21:53 schreef Hyaenidae het volgende:
Samenvatting?
Lastig. Zoveel goeie punten. Deze man onderzoekt False Flags waaronder bv Kennedys, Martin Luther King etc etc en laat zien dat er een patroon bestaat. Ook bewijzen voor het gebruik van acteurs bij False Flags. En het is gewoon een wijze man en prettig om naar te luisteren. Geen tijdverspilling.
Feyenoord!
  zaterdag 9 juli 2016 @ 18:53:12 #4
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_163626512
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 21:52 schreef Japie77 het volgende:
Erg inspirerend interview met deze expert op het gebied van False Flags. Aanrader ook voor de mensen die niet geloven in False Flags. (lijkt me lastig aangezien de geschiedenis er vol mee staat en er 100% bewijs voor is)

Zelf benoemd expert?
kerel kan wel mooi lullen maar dat is ook het enige wat hij doet.

Dat is het wel.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zaterdag 9 juli 2016 @ 19:49:14 #5
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_163627488
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 18:53 schreef theguyver het volgende:

[..]

Zelf benoemd expert?
kerel kan wel mooi lullen maar dat is ook het enige wat hij doet.

Dat is het wel.
Nu nog een keer proberen en dan inhoudelijk?
Feyenoord!
  zaterdag 9 juli 2016 @ 20:03:43 #6
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_163627733
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 19:49 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Nu nog een keer proberen en dan inhoudelijk?
Inhoudelijk, Ik kan ook een uur dom lullen!
Wil dat dan zeggen dat alles klopt wat ik zeg?

En hoe zo expert?
Als hij een expert is, dan ben ik een Fok! expert..
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zaterdag 9 juli 2016 @ 20:14:17 #7
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_163627901
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 20:03 schreef theguyver het volgende:

[..]

Inhoudelijk, Ik kan ook een uur dom lullen!
Wil dat dan zeggen dat alles klopt wat ik zeg?

En hoe zo expert?
Als hij een expert is, dan ben ik een Fok! expert..
Ok laat maar......
Feyenoord!
  zaterdag 9 juli 2016 @ 20:37:51 #8
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_163628306
http://lightonconspiracies.com/newsite/

Zijn site geeft me nog weinig vertrouwen in de man.

Veel mogelijkheden om dingen te kopen en daar ben ik in het algemeen allergisch voor. Net zoals die creep van Infowars.

quote:
2016. Given the ‘Prague Peace Prize 2016’ together with people like David Icke and Jim Marrs.
David Icke en een prijs ermee delen...

http://lightonconspiracies.com/newsite/pick-my-brain

Hij wil dat iedereen weet wat er speelt. Maar wel, tegen vergoeding. :D

En als je meer info wilt over lopende zaken dan moet je een Membership op zijn site nemen. Lekker je informatie en betaalgegevens delen met de NWO want het gaat gewoon via Internet.

Nee dank je, ik pass. Dit is een zelfstandig ondernemer in het complotten segment. Meer niet.
  zaterdag 9 juli 2016 @ 20:56:20 #9
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_163628641
quote:
5s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 20:37 schreef ChrisCarter het volgende:
http://lightonconspiracies.com/newsite/

Zijn site geeft me nog weinig vertrouwen in de man.

Veel mogelijkheden om dingen te kopen en daar ben ik in het algemeen allergisch voor. Net zoals die creep van Infowars.

[..]

David Icke en een prijs ermee delen...

http://lightonconspiracies.com/newsite/pick-my-brain

Hij wil dat iedereen weet wat er speelt. Maar wel, tegen vergoeding. :D

En als je meer info wilt over lopende zaken dan moet je een Membership op zijn site nemen. Lekker je informatie en betaalgegevens delen met de NWO want het gaat gewoon via Internet.

Nee dank je, ik pass. Dit is een zelfstandig ondernemer in het complotten segment. Meer niet.
Ten eerste wat is er mis met een website mbt complotten? Hij heeft veel onderzoek gedaan naar de Kennedy complotten oa. Ten tweede is hij een onafhankelijk journalist die ook geld moet verdienen om te eten. Is daar iets mis mee?
Feyenoord!
  zaterdag 9 juli 2016 @ 21:25:08 #10
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_163629303
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 20:56 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Ten eerste wat is er mis met een website mbt complotten? Hij heeft veel onderzoek gedaan naar de Kennedy complotten oa. Ten tweede is hij een onafhankelijk journalist die ook geld moet verdienen om te eten. Is daar iets mis mee?
Wat maakt hem een geloofwaardige kenner? De info die hij (openbaar) heeft is gewoon te vinden op wikipedia bijvoorbeeld. ;)
  zaterdag 9 juli 2016 @ 21:32:38 #11
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_163629476
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 20:56 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Ten eerste wat is er mis met een website mbt complotten? Hij heeft veel onderzoek gedaan naar de Kennedy complotten oa. Ten tweede is hij een onafhankelijk journalist die ook geld moet verdienen om te eten. Is daar iets mis mee?
Ik ook!
Ik kan je mijn info gratis geven ;)
BNW / JFK complot?
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zaterdag 9 juli 2016 @ 22:13:29 #12
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_163630445
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 21:57 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Lastig. Zoveel goeie punten. Deze man onderzoekt False Flags waaronder bv Kennedys, Martin Luther King etc etc en laat zien dat er een patroon bestaat. Ook bewijzen voor het gebruik van acteurs bij False Flags. En het is gewoon een wijze man en prettig om naar te luisteren. Geen tijdverspilling.
Al 30 jaar en ik hoor pas sinds kort van hem . Ik kan zeker nog veel van hem leren .
The lone wolf was me wel opgevallen als patroon maar niet dat ze dat doen zodat het geen samenzwering is en je niet lang door hoeft te zoeken en diegene ( patsy ) is gek zodat er geen motief is en word vermoord en kan niet meer navertellen dat hij erin is geluisd .

De perfecte misdaad op overheidsniveau en wat daar allemaal bij komt kijken en hoe ze ermee weg komen . Zeer interessant voor mensen die zich bewust willen worden van falseflags en het kunnen herkennen in de toekomst ^O^
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  zaterdag 9 juli 2016 @ 22:31:50 #13
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_163630886
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 21:32 schreef theguyver het volgende:

[..]

Ik ook!
Ik kan je mijn info gratis geven ;)
BNW / JFK complot?
vraagje dan:
hoeveel mensen zaten er in de auto..?
4 of 6 ?

please help me out here..
ik herinner me 4

maar youtube nowadays meldt: 6
wtf?!
debunk please

http://mandelaeffectproof(...)how-many-in-car.html
Huig
  zaterdag 9 juli 2016 @ 23:46:48 #14
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_163632505
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 22:31 schreef Orwell het volgende:

[..]

vraagje dan:
hoeveel mensen zaten er in de auto..?
4 of 6 ?

please help me out here..
ik herinner me 4

maar youtube nowadays meldt: 6
wtf?!
debunk please

http://mandelaeffectproof(...)how-many-in-car.html
John F kennedy Jackie Kennedy, Texas Governor John Connally, zijn vrouw Nellie. en een chauffeur en een secret agent, later klom er nog 1 op.

verder heeft het geen reet met dit topic van doen.:)
En debunken, nee de meningen zijn nog steeds erg verdeeld 50 jaar na dato.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zondag 10 juli 2016 @ 00:04:26 #15
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_163632882
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 23:46 schreef theguyver het volgende:

[..]

John F kennedy Jackie Kennedy, Texas Governor John Connally, zijn vrouw Nellie. en een chauffeur en een secret agent, later klom er nog 1 op.

verder heeft het geen reet met dit topic van doen.:)
En debunken, nee de meningen zijn nog steeds erg verdeeld 50 jaar na dato.
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 23:46 schreef theguyver het volgende:

[..]

John F kennedy Jackie Kennedy, Texas Governor John Connally, zijn vrouw Nellie. en een chauffeur en een secret agent, later klom er nog 1 op.

verder heeft het geen reet met dit topic van doen.:)
En debunken, nee de meningen zijn nog steeds erg verdeeld 50 jaar na dato.
bedank anyway :D
Huig
  zondag 10 juli 2016 @ 00:05:52 #16
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_163632902
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2016 00:04 schreef Orwell het volgende:

[..]

[..]

bedank anyway :D
;) np
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zondag 10 juli 2016 @ 11:25:07 #17
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_163637060
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 22:13 schreef Summers het volgende:

[..]

Al 30 jaar en ik hoor pas sinds kort van hem . Ik kan zeker nog veel van hem leren .

Waarom geloof je, zonder toetsing of verdere controle, meteen dat je van deze man iets kunt leren?

Echt bizar. Doe (kort) onderzoek en je ziet dat hij enkel herhaalt wat anderen al hebben gedaan.

Meteen blind volgen want "hij is een wakkere" is echt een bizar argument.
  zondag 10 juli 2016 @ 12:55:43 #18
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_163638851
quote:
7s.gif Op zondag 10 juli 2016 11:25 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Waarom geloof je, zonder toetsing of verdere controle, meteen dat je van deze man iets kunt leren?

Echt bizar. Doe (kort) onderzoek en je ziet dat hij enkel herhaalt wat anderen al hebben gedaan.

Meteen blind volgen want "hij is een wakkere" is echt een bizar argument.
Misschien moet je zelf uit die afhankelijke mindset komen dat je alleen iets nieuws aan kan nemen door iemand anders wel of niet te geloven .
Doe ZELF onderzoek , trek je eigen conclusies , gebruik je eigen waarneming .
Als hij het bijv over Sandy hook en boston heeft is dat niet iets wat ik maar moet geloven maar iets wat mijn eigen bevinding was na ZELF urenlang onderzoek te doen .
Iemand die dat al 30 jaar doet en ook nog eens dieper ingaat op het overheidsgedeelte daar kunnen we beiden nog wat van leren .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  zondag 10 juli 2016 @ 23:18:08 #19
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_163656520
quote:
7s.gif Op zondag 10 juli 2016 11:25 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Waarom geloof je, zonder toetsing of verdere controle, meteen dat je van deze man iets kunt leren?

Echt bizar. Doe (kort) onderzoek en je ziet dat hij enkel herhaalt wat anderen al hebben gedaan.

Meteen blind volgen want "hij is een wakkere" is echt een bizar argument.
Iedereen maakt heel snel nadat hij naar iemand luistert een beslissing over of hij of zij iets van iemand kan leren. Dat heeft met gevoel/intuitie te maken en met je onderbewustzijn. En deze man heeft erg veel wijsheid in zich. Dat soort mensen spreekt mij altijd enorm aan.

En wie heeft het over blind volgen? Ik luister naar wat iemand te vertellen heeft en vul daarmee mijn beeld over de wereld verder in. Je zou je eens wat meer open kunnen stellen voor wat mensen te zeggen hebben? Brengt je verder in het leven. ^O^
Feyenoord!
  maandag 11 juli 2016 @ 16:35:00 #20
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_163668697
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2016 23:18 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Iedereen maakt heel snel nadat hij naar iemand luistert een beslissing over of hij of zij iets van iemand kan leren. Dat heeft met gevoel/intuitie te maken en met je onderbewustzijn. En deze man heeft erg veel wijsheid in zich. Dat soort mensen spreekt mij altijd enorm aan.
Het is weliswaar deels een Godwin maar dat effect hadden mensen als Hitler en Stalin ook op mensen. Dat betekent nog niet dat 's man's intenties goed zijn.
Bovendien hecht ik weinig waarde aan gevoel en intuitie en enkel en alleen aan inhoud. En die is hier niet vernieuwend maar eerder erg marketing-gericht.
quote:
En wie heeft het over blind volgen? Ik luister naar wat iemand te vertellen heeft en vul daarmee mijn beeld over de wereld verder in. Je zou je eens wat meer open kunnen stellen voor wat mensen te zeggen hebben? Brengt je verder in het leven. ^O^
Fijn advies maar een beetje overbodig. Ik sta voor veel zaken open maar niet voor dit soort reclamesites. Dat werkt voor hem blijkbaar wel bij een gullible audience, maar ik zoek liever inhoud en diepgang zonder jaarabonnementen overal te moeten nemen.

Informatie hoort vrijelijk beschikbaar te zijn, zeker als het het belang van de mensheid dient!
  maandag 11 juli 2016 @ 17:00:49 #21
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_163669367
quote:
7s.gif Op maandag 11 juli 2016 16:35 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Het is weliswaar deels een Godwin maar dat effect hadden mensen als Hitler en Stalin ook op mensen. Dat betekent nog niet dat 's man's intenties goed zijn.
Bovendien hecht ik weinig waarde aan gevoel en intuitie en enkel en alleen aan inhoud. En die is hier niet vernieuwend maar eerder erg marketing-gericht.

[..]

Fijn advies maar een beetje overbodig. Ik sta voor veel zaken open maar niet voor dit soort reclamesites. Dat werkt voor hem blijkbaar wel bij een gullible audience, maar ik zoek liever inhoud en diepgang zonder jaarabonnementen overal te moeten nemen.

Informatie hoort vrijelijk beschikbaar te zijn, zeker als het het belang van de mensheid dient!
Dat is toch wel een vrij hypocriete stelling wat betreft de informatie die gratis beschikbaar moet zijn. Aangezien dat bijna nergens zo gebeurt. Dat zijn echt uitzonderingen. En dat je dan bij een man die freelance journalist is hierover valt. En niet over al die propaganda die word verspreid door allerlei andere kanalen....

Verder zoals ik al zei, kan je wel weinig waarde hechten aan processen mbt de intuitie, zelfs jij maakt er gebruik van. Dat werkt nl via je onderbewustzijn. Lees je eens in zou ik zeggen.
Feyenoord!
  maandag 11 juli 2016 @ 17:02:15 #22
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_163669397
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2016 17:00 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Dat is toch wel een vrij hypocriete stelling wat betreft de informatie die gratis beschikbaar moet zijn. Aangezien dat bijna nergens zo gebeurt. Dat zijn echt uitzonderingen. En dat je dan bij een man die freelance journalist is hierover valt. En niet over al die propaganda die word verspreid door allerlei andere kanalen....
Dat is niet hypocriet. Als de man inderdaad zulke wereldbeeldveranderende informatie heeft voor de mensheid dan zou hij, a la wikipedia, door de massa vrijwillig ondersteund kunnen worden. Commerciele inslag geeft ruimte voor "omzwaaiing in gedachte".
quote:
Verder zoals ik al zei, kan je wel weinig waarde hechten aan processen mbt de intuitie, zelfs jij maakt er gebruik van. Dat werkt nl via je onderbewustzijn. Lees je eens in zou ik zeggen.
Hou eens op met die dooddoener "lees je eens in". Lekker devalueren van gesprekspartners :')
  maandag 11 juli 2016 @ 17:04:25 #23
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_163669447
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2016 17:02 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Dat is niet hypocriet. Als de man inderdaad zulke wereldbeeldveranderende informatie heeft voor de mensheid dan zou hij, a la wikipedia, door de massa vrijwillig ondersteund kunnen worden. Commerciele inslag geeft ruimte voor "omzwaaiing in gedachte".

[..]

Hou eens op met die dooddoener "lees je eens in". Lekker devalueren van gesprekspartners :')
Ik probeer jou als gesprekspartner wat mee te geven aangezien je van bepaalde dingen geen ene jota verstand hebt. Is goed bedoeld hoor!

En zijn info is alleen maar door mensen te waarderen met een open mind en een flinke dosis bewustzijn. Dus dat zou weinig zin hebben.
Feyenoord!
  maandag 11 juli 2016 @ 18:06:32 #24
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_163670673
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2016 17:04 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Ik probeer jou als gesprekspartner wat mee te geven aangezien je van bepaalde dingen geen ene jota verstand hebt. Is goed bedoeld hoor!

En zijn info is alleen maar door mensen te waarderen met een open mind en een flinke dosis bewustzijn. Dus dat zou weinig zin hebben.
http://www.encyclo.nl/begrip/hooghartig

https://nl.wikipedia.org/wiki/Elite

Laat maar zitten Japie. Duidelijk dat je mijn mening over deze man niet deelt, dat geeft ook niet. Maar daarvoor heb ik geen ridiculisatie nodig i.t.t. jij nu.
  maandag 11 juli 2016 @ 18:12:38 #25
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_163670756
quote:
10s.gif Op maandag 11 juli 2016 18:06 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

http://www.encyclo.nl/begrip/hooghartig

https://nl.wikipedia.org/wiki/Elite

Laat maar zitten Japie. Duidelijk dat je mijn mening over deze man niet deelt, dat geeft ook niet. Maar daarvoor heb ik geen ridiculisatie nodig i.t.t. jij nu.
Ik probeer je niet te ridiculiseren hoor. I.t.t. tot jij:

Dat werkt voor hem blijkbaar wel bij een gullible audience, maar ik zoek liever inhoud en diepgang zonder jaarabonnementen overal te moeten nemen.

Waarom geloof je, zonder toetsing of verdere controle, meteen dat je van deze man iets kunt leren?

Meteen blind volgen want "hij is een wakkere" is echt een bizar argument.
Feyenoord!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')