Nu maar nu maar 320,- goedkoper uit ipv 440,-quote:Op vrijdag 8 juli 2016 21:27 schreef CarltonBanks het volgende:
Moet je ook maar geen meuk in china bestellen.
en afgescheept met imitatie producten >.<quote:Op vrijdag 8 juli 2016 22:02 schreef sjaak_trekbek het volgende:
[..]
Nu maar nu maar 320,- goedkoper uit ipv 440,-
Betreft kampeerspullen. Het was een probeersel en bevalt tot nu toe enorm goed. Elektronica zou ik niet zo snel uit China halen.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 22:03 schreef nuget het volgende:
[..]
en afgescheept met imitatie producten >.<
2 keer betalen kan een foutje zijn, bel even met DHL om het te checken. Vaak krijg ik al een smsje als het nog in Hong Kong ligt dat ik de douanekosten al kan betalen. Vervolgens komen ze aan de deur en hoef ik niks meer te betalen. Laatst was het echter ook dubbel, ik had 1 dag voor de bezorging online betaald maar aan de deur was dit nog niet in de systemen te zien. Ik heb de situatie uitgelegd en de bezorger belde even met de afdeling en inderdaad was het gewoon in orde en kreeg ik het pakketje.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 22:11 schreef sjaak_trekbek het volgende:
[..]
Betreft kampeerspullen. Het was een probeersel en bevalt tot nu toe enorm goed. Elektronica zou ik niet zo snel uit China halen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |