abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_163610245
Beste schatten,

Onlangs heb ik in China via Aliexpress wat kampeerspullen besteld. Deze heb ik via DHL laten bezorgen en werden netjes in 8 werkdagen bij mijn ouders afgeleverd.

Nu heb ik halverwege de verzending invoerkosten moeten betalen, terwijl de spullen in Leipzig waren. Vervolgens werden ze doorgestuurd en bij de levering moest opnieuw worden betaald.

Het was het geld wel waard, maar ik vraag me af of dat de normale gang van zaken is, in plaats één algehele betaling voor de invoerkosten.

Groetjes!
pi_163610442
Moet je ook maar geen meuk in china bestellen.
  Donald Duck held vrijdag 8 juli 2016 @ 21:34:41 #3
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_163610626
Dat is wettelijke belasting, hoor je natuurlijk niet twee keer te betalen.
Misschien was het gesplitst in de belasting zelf (gaat naar de Staat) en de inklaringskosten (gaat naar de koerier zelf)
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_163611336
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 21:27 schreef CarltonBanks het volgende:
Moet je ook maar geen meuk in china bestellen.
Nu maar nu maar 320,- goedkoper uit ipv 440,- :(
pi_163611359
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 22:02 schreef sjaak_trekbek het volgende:

[..]

Nu maar nu maar 320,- goedkoper uit ipv 440,- :(
en afgescheept met imitatie producten >.<
No Guts, No Glory
pi_163611531
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 22:03 schreef nuget het volgende:

[..]

en afgescheept met imitatie producten >.<
Betreft kampeerspullen. Het was een probeersel en bevalt tot nu toe enorm goed. Elektronica zou ik niet zo snel uit China halen.
pi_163628043
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 22:11 schreef sjaak_trekbek het volgende:

[..]

Betreft kampeerspullen. Het was een probeersel en bevalt tot nu toe enorm goed. Elektronica zou ik niet zo snel uit China halen.
2 keer betalen kan een foutje zijn, bel even met DHL om het te checken. Vaak krijg ik al een smsje als het nog in Hong Kong ligt dat ik de douanekosten al kan betalen. Vervolgens komen ze aan de deur en hoef ik niks meer te betalen. Laatst was het echter ook dubbel, ik had 1 dag voor de bezorging online betaald maar aan de deur was dit nog niet in de systemen te zien. Ik heb de situatie uitgelegd en de bezorger belde even met de afdeling en inderdaad was het gewoon in orde en kreeg ik het pakketje.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')