abonnement Unibet Coolblue
  zondag 12 november 2000 @ 04:08:12 #1
6313 Bad_Brother
Bijna weer online...
pi_462874
Vanavond met veel plezier onder het genot van een bak popcorn en bier zitten kijken naar de geke capriolen van onze dronken wielerboy

Echt geweldig... eerst loopt ie als een halve zool dronken door het huis, wordt aangerand door Desiree als ie bijna bewusteloos is, rent vervolgens hard naar buiten en kotst letterlijk de hele tuin onder en duikt daarna nog eens de vijver in.

En Desiree maar gillen: "je staat niet voor lul!!"

haha.. wat een grap geweldig die gozer!

Save your breath... use it to blow up your date!
  zondag 12 november 2000 @ 05:52:42 #2
272 R@b
No-nonsens
pi_462917
Big-Brother is van een veel hoger niveau dan De Bus. Dat blijkt maar weer.

R@b BBén DeBus

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
  zondag 12 november 2000 @ 08:21:20 #3
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_462945
Hij laat zich behoorlijk kennen. Maar het maakt niet uit. Hij is eindelijk is echt leuk en gelukkig zonder die stemmetjes.

Dronken mensen en kinderen spreken de waarheid.

pi_463029
quote:
Op 12 november 2000 08:21 schreef marky het volgende:
Dronken mensen en kinderen spreken de waarheid.
In dit geval valt Robin door de mand met zijn 'Wat kan 't mij allemaal schelen' houding in nuchtere toestand. Zijn vannacht onophoudelijke 'Ik sta voor heel Nederland voor lul'-geschreeuw laat zien dat ie het wel degelijk van belang vindt welke indruk hij maakt en hoe hij overkomt op TV.
Dit had ik van HEM niet verwacht trouwens.
  zondag 12 november 2000 @ 11:45:40 #5
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_463039
quote:
Op 12 november 2000 11:33 schreef trevanian het volgende:
In dit geval valt Robin door de mand met zijn 'Wat kan 't mij allemaal schelen' houding in nuchtere toestand. Zijn vannacht onophoudelijke 'Ik sta voor heel Nederland voor lul'-geschreeuw laat zien dat ie het wel degelijk van belang vindt welke indruk hij maakt en hoe hij overkomt op TV.
Dit had ik van HEM niet verwacht trouwens.
Komt omdat hij zich heel graag voor wil doen als "macho" maar het eigenlijk niet is. Hij is heel onzeker en kan die onzekerheid in nuchtere toestand nog wel verbergen. Gisteren lukte het niet om nuchter te blijven (VOO weer een doel bereikt). Daardoor kwamen wij een stukje van de echte Robin tegen. We zagen een Robin die niet was omgeven van show maar meer zijn eigen ik.

De laatste weken trekt Robin al wat meer op met Ferdi en Koos. Hij kon dan ook gisteren niet achterblijven in zijn drankgebruik hij wilde met Ferdi en Koos meedoen.

Ik hoop overigens wel dat VOO dit uitzend want het is volgens mij leuke TV.

  maandag 13 november 2000 @ 10:20:48 #6
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_465396
Zag ik hem nou echt janken gister?
Als je niet lacht, ben je dood.
  maandag 13 november 2000 @ 10:25:28 #7
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_465409
Dutchie,

Kunnen we je feliciteren .
(zie 't al ; Modje van het forum 'de feestdagen'.)

[Dit bericht is gewijzigd door Harry op 13-11-2000 10:35]

Het komt goed.... En anders maar niet.
pi_465417
*goddess verheugt zich op vanavond!!!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')