Dit.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 18:00 schreef bonke het volgende:
een beetje schilder weet wanneer hij een klus uit moet stellen
Verf goed uitlaten drogen dan kun je het er met een stanleymesje redelijk mooi uitsnijden.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 17:46 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
Of kun je onzichtbaar met een metsje de rommel eruit krijgen?
Valt dit niet onder beroepsaansprakelijkheid? Weinig schilders zullen daarvoor verzekerd zijn.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 18:14 schreef Renesite het volgende:
Hij heeft toch zeker wel een bedrijfsaansprakelijkheidsverzekering?
Denk dat de schilder in kwestie 't werk snel wilde afronden zodat'ie op tijd klaar was om met een rood-wit geverfd gezicht naar Polen - Portugal te kijken.quote:
quote:Op vrijdag 8 juli 2016 18:23 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Denk dat de schilder in kwestie 't werk snel wilde afronden zodat'ie op tijd klaar was om met een rood-wit geverfd gezicht naar Polen - Portugal te kijken.
Bedoel ikquote:Op vrijdag 8 juli 2016 18:18 schreef Barrah het volgende:
[..]
Valt dit niet onder beroepsaansprakelijkheid? Weinig schilders zullen daarvoor verzekerd zijn.
Vanwege het hoge risico voor de verzekeraar is de premie vaak niet op te brengen. Ondernemers die standaard goede kwaliteit leveren en hun vak verstaan sluiten de verzekering zelden af.quote:
Afgezien van hoe het er uitziet, schilderwerk is meer dan optisch, het is een bescherming van de kozijnen tegen weersinvloeden, blaadjes daar in zijn geen goede afdichtingquote:Op vrijdag 8 juli 2016 18:28 schreef Hallmark het volgende:
Hmm is het wel echt zo erg? Als je er twee meter van af staat, zie je het dan nog steeds?
Dat is echt heel duur voor deze schilder.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 18:38 schreef Pietverdriet het volgende:
Wat hij moet doen is het laten drogen, het gladschuren en nog een keer lakken
Die schilder had dan moeten zeggen: ' Meneer, ik kan helaas met dit weer geen fatsoenlijk werk afleveren. We doen het morgen. Of gewoon een doek moeten ophangen en het schilderwerk afschermen, zodat de wind er geen vat op zou hebben.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 17:46 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
Hallo, ik heb kozijnen laten schilderen, alleen door de wind is er allemaal rommel in de natte verf gewaaid. De schilder zegt dat dit overmacht is en dat hij hier niets aan kan doen. Hoe zit dit, heb ik gewoon pech en moet ik maar leven met allemaal stof en blaadjes in de verf, of kan ik reclameren? Wat is jullie advies? Hij zegt gewoon dat hij niet verantwoordelijk is voor rommel die inde natte verf waait. Ik baal hier wel van, want ik had het dan net zogoed niet kunnen laten verven.. Of kun je onzichtbaar met een metsje de rommel eruit krijgen? Wat zijn de richtlijnen waar een schilder zich aan moet houden?
Pech voor hem. Een kok kan ook geen aangebrand gerecht serveren en een drukker geen drukwerk met waterschade.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 19:18 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Dat is echt heel duur voor deze schilder.
Ze hebben de slechtste zomer gehad die je je kunt voorstellen, vanwege het record natte weer.
Waarschijnlijk heeft hij het nu ook nog eens ontzettend druk omdat al die klanten moesten wachten op een klein aantal droge dagen.
Waar lees jij dat de schilder in eerste instantie geen goed werk heeft opgeleverd?quote:Op vrijdag 8 juli 2016 19:31 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Pech voor hem. Een kok kan ook geen aangebrand gerecht serveren en een drukker geen drukwerk met waterschade.
In de OPquote:Op vrijdag 8 juli 2016 19:34 schreef hottentot het volgende:
[..]
Waar lees jij dat de schilder in eerste instantie geen goed werk heeft opgeleverd?
Kun je die regel even duiden dan. Ik zie hem namelijk niet.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |