Meh. Matig.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 00:36 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
http://www.sporcle.com/games/Flick/dohfun
App maar pics.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 00:40 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
2girls1bed, ze is blond trouwens. Duopenotti twee kleuren in een potti![]()
Je triggert me wel.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 00:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee.
Mensen die op een fiets zitten en dan bergjes of heuveltjes oprijden of op vlakke wegen MAAR IK HOEF JE MENING ER NIET OVER TE HOREN.
ik had maar 24%quote:Op zaterdag 9 juli 2016 00:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Meh. Matig.
Ik ken niet veel tvBehalve Barney natuurlijk
En Hugo Reyes
Ik vind wel dat het altijd goed vlot moet weglezen, en nog redelijk luchtig.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 00:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, is wel pittig hoor. Russisch.
Moet je maar eens opzoeken
Pas ik mooi tussen dan.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 00:40 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
2girls1bed, ze is blond trouwens. Duopenotti twee kleuren in een potti![]()
Dan Brown dus maar.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 00:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind wel dat het altijd goed vlot moet weglezen, en nog redelijk luchtig.
Van die verhalen die zichzelf veel te serieus nemen en heel zwaar zijn kan ik niks mee.
Laat dan maarquote:Op zaterdag 9 juli 2016 00:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind wel dat het altijd goed vlot moet weglezen, en nog redelijk luchtig.
Van die verhalen die zichzelf veel te serieus nemen en heel zwaar zijn kan ik niks mee.
Saskia Noortquote:
Moest he maar snapchat hebbenquote:Op zaterdag 9 juli 2016 00:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
App maar pics.
[..]
Je triggert me wel.
Ik lees nu trouwens Tom Sawyer. Die is opzich redelijk luchtig. Tot zover danquote:
Nee maar dan wel op een goede manier geschreven gewoon.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 00:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Laat dan maar
En hoezo zichzelf serieus nemen?Het hoeft niet altijd luchtig te zijn
Je kan met whatsapp ook prima foto's sturen.quote:
Ja, Dostoljevski. Dat zizjn klassiekersquote:Op zaterdag 9 juli 2016 00:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee maar dan wel op een goede manier geschreven gewoon.
Dat blijft ook zo.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 00:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik lees nu trouwens Tom Sawyer. Die is opzich redelijk luchtig. Tot zover dan
hoezo heb je al vakantie?quote:Op zaterdag 9 juli 2016 00:45 schreef Opsonisatie het volgende:
Nog 9 weken vakantie.
Twee weken vlogen voorbij.
Ik vraag me echt af wie die programmering daar doet.quote:
Ook in z`n andere boeken? Fijne schrijver dan welquote:
Ja maar dat hoeft niet zo'n probleem te zijn, gaat meer om de schrijfstijl.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 00:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, Dostoljevski. Dat zizjn klassiekers![]()
Maar het is een dik boek, en lastige namen enzo omdat hetRussisch is. Maar je hebt een namenlijst van iedereen die daar in voor komt achterin. Zelfs in het midden van het boek moest ik nog terugkijekn wie het ook alweer was
Ik zit nu toch wat over voetbal te lezen, kan jou het allemaal wat schelen.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 00:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af wie die programmering daar doet.
Volgens mij boeit het ze echt niet wat er in de nacht uitgezonden wordt, alle kinderen liggen toch in bed.
Dat is bij War and Peace nog erger.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 00:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, Dostoljevski. Dat zizjn klassiekers![]()
Maar het is een dik boek, en lastige namen enzo omdat hetRussisch is. Maar je hebt een namenlijst van iedereen die daar in voor komt achterin. Zelfs in het midden van het boek moest ik nog terugkijekn wie het ook alweer was
Ja.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 00:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zit nu toch wat over voetbal te lezen, kan jou het allemaal wat schelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |