Mag inmiddels hopen dat het wel algemeen bekend is toch?quote:Op zaterdag 9 juli 2016 00:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geniaal geschreven ja. Niet voor in de trein bestemd, dat dan weer niet
Ik sta achter jequote:Op zaterdag 9 juli 2016 00:19 schreef Opsonisatie het volgende:
Fucking creep JR, wilde bijna waar is jr posten
Denk het niet hoorquote:Op zaterdag 9 juli 2016 00:23 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Mag inmiddels hopen dat het wel algemeen bekend is toch?
Geef ik je morele steun, is het weer niet goed.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 00:24 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik leun met mn rug tegen mn bed aan, nee dus
Ik ben trouwens verliefd geworden op een ober, werkende in Luna @ Amsterdam.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 00:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geef ik je morele steun, is het weer niet goed.
heequote:Op zaterdag 9 juli 2016 00:19 schreef Opsonisatie het volgende:
Fucking creep JR, wilde bijna waar is jr posten
"Dit boek gaat over een 40+er die een vrouw trouwt in de hoop met haar minderjarige dochter te kunnen neuken"quote:Op zaterdag 9 juli 2016 00:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk het niet hoorGa jij maar eens uitleggen wat voor boek je aan het lezen bent als iemand er naar vraagt
Dat ken ik niet nee, waar zit datquote:Op zaterdag 9 juli 2016 00:25 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ben trouwens verliefd geworden op een ober, werkende in Luna @ Amsterdam.
Ooit gegeten daar?
Ja, zoietsquote:Op zaterdag 9 juli 2016 00:26 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
"Dit boek gaat over een 40+er die een vrouw trouwt in de hoop met haar minderjarige dochter te kunnen neuken"
Kalverstraat (quote:Op zaterdag 9 juli 2016 00:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat ken ik niet nee, waar zit dat
Dit boek wil ik lezenquote:Op zaterdag 9 juli 2016 00:26 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
"Dit boek gaat over een 40+er die een vrouw trouwt in de hoop met haar minderjarige dochter te kunnen neuken"
Klinkt als een goed boek.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 00:26 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Er komen geen seksgedeeltes in voor hoor. Althans. Niet op de manier die rooie oortjes manierquote:
Nee, wel heel veel servetjes met lipstickafdrukquote:Op zaterdag 9 juli 2016 00:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vies druk daar
Heb je je nummer achtergelaten bij die ober?
Best aardige menukaart welquote:Op zaterdag 9 juli 2016 00:29 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nee, wel heel veel servetjes met lipstickafdruk
En omg extreem druk ja
Duur voor baggerkwaliteit.quote:
Nee maar de psychologie erachter klinkt al interessant.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 00:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Er komen geen seksgedeeltes in voor hoor. Althans. Niet op de manier die rooie oortjes manier
Lolz.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 00:31 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Duur voor baggerkwaliteit.
Puntje droge chocolatecake en water kost 10 euro manmanman. Het is dat een meisje daar wilde eten...
Ook een servetje met een schaamlipafdruk?quote:Op zaterdag 9 juli 2016 00:29 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nee, wel heel veel servetjes met lipstickafdruk
En omg extreem druk ja
Tsja, controversieel natuurlijk he. Dat maakt kunst al snel interessanterquote:Op zaterdag 9 juli 2016 00:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee maar de psychologie erachter klinkt al interessant.
Basically een pedo die het voor zichzelf allemaal goedpraat.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 00:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee maar de psychologie erachter klinkt al interessant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |