abonnement Unibet Coolblue
pi_163595081


Wat is een tattoo?
Tatoeëren is een proces waarbij een pigment, gewoonlijk inkt, permanent geimplanteerd wordt onder de huid door het doorboren van de epidermis (A&B) en het in te brengen in de dermis (C)



Voor informatie over tattoos, risico's etc. Kun je terecht bij:
BMEzine

Mocht je op zoek zijn naar wat inspiratie, kijk dan eens op:
BME.com
Inked Nation
Bodymod.org
Deviantart.com

Nederlandse Tattooblog met forum:
Tonsoftattoos.com

Wil je weten wat een tattoo kost?
Loop even een tattoo winkel binnen. Tattoo artiesten rekenen een uurtarief, dus het is afhankelijk van de grootte en detaillering van je kunstwerk, en dat is dus voor elke tattoo anders.

pi_163595105
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 00:07 schreef FANN het volgende:

[..]

kenonne :D
Zijkanten ribben zijn nu ook niet meer inktvrij en lijnen zijn dikker gemaakt. En ja.... het deed pijn:)

Another Darko classic





[ Bericht 43% gewijzigd door robskem op 08-07-2016 08:35:37 ]
pi_163595452
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 07:52 schreef robskem het volgende:

[..]

Zijkanten ribben zijn nu ook niet meer inktvrij en lijnen zijn dikker gemaakt. En ja.... het deed pijn:)

Another Darko classic

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Holy moly!
Darko zit op een 'undercover locatie' in Tilburg, toch?
Mon 'en!
pi_163595768
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 08:39 schreef bloempjuh het volgende:

[..]

Holy moly!
Darko zit op een 'undercover locatie' in Tilburg, toch?
Nou undercover? Je ziet het van buiten niet. Tweede verdieping kantoorgebouw.
pi_163596625
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 09:07 schreef robskem het volgende:

[..]

Nou undercover? Je ziet het van buiten niet. Tweede verdieping kantoorgebouw.
Ah ok :)
Hoe lang heb je op de wachtlijst gestaan?
Darko ♡
Mon 'en!
pi_163599007
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 07:52 schreef robskem het volgende:

[..]

Zijkanten ribben zijn nu ook niet meer inktvrij en lijnen zijn dikker gemaakt. En ja.... het deed pijn:)

Another Darko classic

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Sodeju. Flinke plaat. Vet!
pi_163599099
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 07:52 schreef robskem het volgende:

[..]

Zijkanten ribben zijn nu ook niet meer inktvrij en lijnen zijn dikker gemaakt. En ja.... het deed pijn:)

Another Darko classic

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Over je stuitje, ouch! :X
pi_163636799
Oh, dit is trouwens wat ik tot nu toe heb.
pi_163638388
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2016 11:07 schreef ledzeppelin het volgende:
Oh, dit is trouwens wat ik tot nu toe heb.
[ afbeelding ]
Vette plaat
pi_163653498
quote:
1s.gif Op zondag 10 juli 2016 12:35 schreef robskem het volgende:

[..]

Vette plaat
Jij bent ook lekker bezig. Eindelijk is een nederlander met kwaliteit.
  maandag 11 juli 2016 @ 00:10:43 #11
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_163658281
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2016 21:49 schreef ledzeppelin het volgende:

[..]

Jij bent ook lekker bezig. Eindelijk is een nederlander met kwaliteit.
Eindelijk... :') dan heb je ook nog niet veel gezien.
pi_163660127
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2016 00:10 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Eindelijk... :') dan heb je ook nog niet veel gezien.
Just my thought. Er zijn heel veel goede artists in NL. Je moet vaak wél even verder kijken dan 'die ene op de hoek die tribals zet voor ¤25/uur' ;)
Mon 'en!
pi_163670910
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2016 00:10 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Eindelijk... :') dan heb je ook nog niet veel gezien.
tja, van wat ik tot nu toe heb gezien op straat is het of kei lelijk of het zijn tattoos die nog kleiner zijn dan mijn moedervlekken :+
pi_163695513
hallo! inktvrij persoon met tattoowens hier :-).

ik speel al een tijdje met het idee van een 'boeken'/literaire sleeve. eentje die uit te breiden is. een sleeve met verbeeldingen van mijn favoriete boeken, icons uit lievelingsverhalen, dat soort dingen. qua stijl: zwartwit, veel lijnen, vind old skool tattoo's vaak mooi (maar dan zonder kleur), maar ik ben er niet heel erg in thuis - ik heb een stijl in mijn hoofd, maar weet niet hoe dat heet. Een beetje zoals dit (http://www.admiraaltattoo.com/crew/emiel-steenhuizen/ maar wat verfijnder.

ik kan zelf alleen niet goed tekenen, en ik heb wel een idee in gedachten maar zou er graag 's met een tattoo artist naar kijken. wat is mooi op je arm, wat is goed uit te breiden, hoe zou het eruit komen te zien - the usual.

is er hier iemand die op basis hiervan denkt 'oh!!! bij deze artist moet je zijn'?
alle suggesties welkom, ik heb weinig idee waar te beginnen ;)
pi_163695623
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 19:22 schreef NoralyZ het volgende:
hallo! inktvrij persoon met tattoowens hier :-).

ik speel al een tijdje met het idee van een 'boeken'/literaire sleeve. eentje die uit te breiden is. een sleeve met verbeeldingen van mijn favoriete boeken, icons uit lievelingsverhalen, dat soort dingen. qua stijl: zwartwit, veel lijnen, vind old skool tattoo's vaak mooi (maar dan zonder kleur), maar ik ben er niet heel erg in thuis - ik heb een stijl in mijn hoofd, maar weet niet hoe dat heet. Een beetje zoals dit (http://www.admiraaltattoo.com/crew/emiel-steenhuizen/ maar wat verfijnder.

ik kan zelf alleen niet goed tekenen, en ik heb wel een idee in gedachten maar zou er graag 's met een tattoo artist naar kijken. wat is mooi op je arm, wat is goed uit te breiden, hoe zou het eruit komen te zien - the usual.

is er hier iemand die op basis hiervan denkt 'oh!!! bij deze artist moet je zijn'?
alle suggesties welkom, ik heb weinig idee waar te beginnen ;)
Op basis van die foto's zou ik meteen de deur uitlopen :D
Welke regio woon je en hoe ver wil je ervoor reizen?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_163697268
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 19:28 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Op basis van die foto's zou ik meteen de deur uitlopen :D
Welke regio woon je en hoe ver wil je ervoor reizen?
Haha, ik ken iemand die een paar tattoo's van hem heeft en die zijn wel echt tof. Ik zie ze er overigens niet tussenstaan op de website... (begin bijna te twijfelen of ik wel dezelfde emiel te pakken heb, maar goed)

ik woon in omgeving amsterdam, ik wil er prima voor reizen, maar liever niet nederland uit (hoewel antwerpen/gent, ook prima...)
  woensdag 13 juli 2016 @ 09:24:18 #17
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_163707433
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 19:28 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Op basis van die foto's zou ik meteen de deur uitlopen :D
Welke regio woon je en hoe ver wil je ervoor reizen?
butt ugly inderdaad!
pi_163707996
Jezus, wat doen jullie jezelf aan??
pi_163708732
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 19:22 schreef NoralyZ het volgende:
hallo! inktvrij persoon met tattoowens hier :-).

...

De stijl moet American Traditional* voorstellen, denk ik.. maar niet goed getekend. De gezichtjes in bijna alle tattoos zijn echt messed up.

*https://images.google.nl/(...)0&source=sh%2Fx%2Fim
Mon 'en!
pi_163712717
we zijn het erover eens dat we daar niet heen willen, anyway, heeft 'r iemand bruikbare tips? :)

dank trouwens, bloempjuh - maar ik denk dat dat niet helemaal is wat ik zoek - te grof...
pi_163714104
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 14:52 schreef NoralyZ het volgende:
we zijn het erover eens dat we daar niet heen willen, anyway, heeft 'r iemand bruikbare tips? :)

dank trouwens, bloempjuh - maar ik denk dat dat niet helemaal is wat ik zoek - te grof...
Braaf :P

In post 252 van het vorige topic staat mijn tattoo. Laten zetten door Nolan van http://www.desperado-tattoo.com/ Ik was ook inktloos en kon niet tekenen. Maar Google images en de kaart die als inspiratie dienden waren voor hem voldoende.

Is dat meer richting de stijl die je zoekt? De andere artiesten daar zijn volgens mij ook goed.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  woensdag 13 juli 2016 @ 16:37:48 #22
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_163714893
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 14:52 schreef NoralyZ het volgende:
we zijn het erover eens dat we daar niet heen willen, anyway, heeft 'r iemand bruikbare tips? :)

dank trouwens, bloempjuh - maar ik denk dat dat niet helemaal is wat ik zoek - te grof...
Maar de plaatjes van die ene Emiel zijn wel echt op american traditional gebaseerd.

Ik heb zelf neo traditional, vind ik wat lieflijker en ook niet zo grof als american.
pi_163716399
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juli 2016 15:52 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Braaf :P

In post 252 van het vorige topic staat mijn tattoo. Laten zetten door Nolan van http://www.desperado-tattoo.com/ Ik was ook inktloos en kon niet tekenen. Maar Google images en de kaart die als inspiratie dienden waren voor hem voldoende.

Is dat meer richting de stijl die je zoekt? De andere artiesten daar zijn volgens mij ook goed.
dankje! dat zit iets meer in de richting. lieve vogels. O+

quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 16:37 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Maar de plaatjes van die ene Emiel zijn wel echt op american traditional gebaseerd.

Ik heb zelf neo traditional, vind ik wat lieflijker en ook niet zo grof als american.
ah dankjewel! ik heb wat rondgekeken en neo traditional lijkt inderdaad meer op wat ik mooi vind. ik heb duidelijk geen enkel idee van benamingen van stijlen :') .

ik kwam ergens in mijn zoektocht naar andere boektatts deze tegen. die vond ik wel in de buurt komen, hoewel ik het iets strakker zou willen. maar goed, da's alleen een boek, en het gaat om meer dan dat;

wel benieuwd of jullie hier ook weg van zouden rennen. :D
pi_163720981
Vraagje aan deskundigen.. mag dit? Kun je een all-you-can-take organiseren en derhalve kwantiteit over kwaliteit verkiezen..?

https://m.facebook.com/st(...)299163100141571&fs=1
Mon 'en!
pi_163723570
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 21:46 schreef bloempjuh het volgende:
Vraagje aan deskundigen.. mag dit? Kun je een all-you-can-take organiseren en derhalve kwantiteit over kwaliteit verkiezen..?

https://m.facebook.com/st(...)299163100141571&fs=1
alles mag. of je het wil is een andere vraag.

@noralyz misschien https://www.instagram.com/timbeijsens/ of https://www.instagram.com/yuritattooer/. deze is wat meer oldschool https://www.instagram.com/guendouglas/
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')