Ben je oorspronkelijk Nederlands?quote:Op vrijdag 8 juli 2016 00:40 schreef Sara87 het volgende:
[..]
Door te vragen of het sarcastisch was wat ik zei, insinueer je mi toch iets anders. Zo van: ben je wel helemaal goed?!
Als ze mij een open vraag had gesteld, had ik die met alle liefde beantwoord. Ik vind het zo jammer dat de wereld de islam anders kent.
En owja, ik ben niemand aan het ronselen hier. Iedereen moet geloven wat hij wil geloven.
Ja.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 00:41 schreef Zalmplaat010 het volgende:
[..]
Ben je oorspronkelijk Nederlands?
Vaak hebben alleenstaande wel scharrels of een LAT relatie, maar lang niet iedereen natuurlijk.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 00:33 schreef Yiwei het volgende:
[..]
Snelle leven, veel oppervlakkige connecties met mensen die je bijna nooit meer terugziet vanwege het lifestyle, keuzestress enzo
Maar als ze eindelijk gaan samenwonen/trouwen/kinderen krijgen, verhuizen ze uit Amsterdam. Instroom van jongeren is ook groot, vandaar ca. de helft single.
Andere oorzaken/redenen ten grondslag.
iemand die depressief zegt te zijn moet je motiveren om professionele hulp te zoeken en aan zijn probleem te werken..niet zeggen je moet gaan geloven..quote:Op vrijdag 8 juli 2016 00:40 schreef Sara87 het volgende:
[..]
Door te vragen of het sarcastisch was wat ik zei, insinueer je mi toch iets anders. Zo van: ben je wel helemaal goed?!
Als ze mij een open vraag had gesteld, had ik die met alle liefde beantwoord. Ik vind het zo jammer dat de wereld de islam anders kent.
En owja, ik ben niemand aan het ronselen hier. Iedereen moet geloven wat hij wil geloven.
bedenk maar zo, in Spijkenisse lopen genoeg normale,leuke vrouwen rond 1 halte van je vandaanquote:Op vrijdag 8 juli 2016 00:46 schreef Zalmplaat010 het volgende:
Iedereen ontzettend bedankt, voor het meedenken, voor de steun, de tips, ik heb vannacht genoeg om over na te denken!
Ik ga slapen, nogmaals dank, ik voel mij echt vereerd dat jullie zo goed mee denken, super echt
Door antwoord te geven val ik in herhaling. Scrol even.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 00:46 schreef Droopie het volgende:
[..]
iemand die depressief zegt te zijn moet je motiveren om professionele hulp te zoeken en aan zijn probleem te werken..niet zeggen je moet gaan geloven..
Haha dat is zo.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 00:48 schreef Droopie het volgende:
[..]
bedenk maar zo, in Spijkenisse lopen genoeg normale,leuke vrouwen rond 1 halte van je vandaan
weltrusten
Overlast heet zoiets. Dit heeft niks te maken met je geliefde tegenkomen.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 00:42 schreef Zalmplaat010 het volgende:
Vrouwen kunnen wel vaak een man vinden, je hoeft maar op straat te lopen en je word al aangesproken
Mannen die denken dat dat een compliment isquote:Op vrijdag 8 juli 2016 01:10 schreef Yiwei het volgende:
[..]
Overlast heet zoiets. Dit heeft niks te maken met je geliefde tegenkomen.
en juist alleen al omdat je dit zo zegt....heb ik eigenlijk al helemaal niet met jou te doen.quote:Op donderdag 7 juli 2016 22:52 schreef Zalmplaat010 het volgende:
[..]
Laatst kreeg ik op KNUZ (een gratis relatie site) een bericht van een meid van 30 die in een rolstoel zat, d'r haar stond recht overeind, en redelijk dik, ja dan heb ik liever geen vriendin..
Het gaat om haar innerlijk, maar zoiets zie ik toch niet zitten
Zo kijken de meeste vrouwen zonder stoornis dus wss ook naar jou.quote:Op donderdag 7 juli 2016 22:52 schreef Zalmplaat010 het volgende:
[..]
Laatst kreeg ik op KNUZ (een gratis relatie site) een bericht van een meid van 30 die in een rolstoel zat, d'r haar stond recht overeind, en redelijk dik, ja dan heb ik liever geen vriendin..
Klopt helemaal.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 02:37 schreef Yiwei het volgende:
Eerlijkheid, vaak hebben veel partijen daar baat bij dan moreel correct zijn. Er is geen reden om hier politiek correct te doen.
Als hij betreffende dame niet ziet zitten, dan mag hij zijn mening hierover ook zeker geuit worden net als vele anderen.
Nou ja, dat valt tegen hoor. Genoeg vrouwen die nul aandacht krijgen van mannen. De mannen die in mij geïnteresseerd zouden zijn zijn waarschijnlijk te verlegen om meisjes aan te spreken en zitten net als ik elk weekend thuis op de bank.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 00:42 schreef Zalmplaat010 het volgende:
[..]
Vaak hebben alleenstaande wel scharrels of een LAT relatie, maar lang niet iedereen natuurlijk.
Er zullen vast een hoop anderen zijn die geen vriendin kunnen vinden.
Vrouwen kunnen wel vaak een man vinden, je hoeft maar op straat te lopen en je word al aangesproken
Je kunt dan wel uithuwelijken, toch wel ergens een oplossingquote:Op vrijdag 8 juli 2016 03:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
worden als tip geven
Daar heb je echt HE-LE-MAAL niks aan.
Je mikt dus gewoon te hoog, terwijl je je eigen tekortkomingen onderkent!quote:Op donderdag 7 juli 2016 22:52 schreef Zalmplaat010 het volgende:
[..]
Als TS is wie ik denk dat hij is heeft er ooit een foto online gestaan en onderschat hij zichzelf qua uiterlijk.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 11:05 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Misschien moet je een foto plaatsen hier
Let us be the judge of that.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 11:14 schreef yats het volgende:
[..]
Als TS is wie ik denk dat hij is heeft er ooit een foto online gestaan en onderschat hij zichzelf qua uiterlijk.
Lees de OP nog eensquote:Op donderdag 7 juli 2016 23:19 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dit vind ik altijd zo cliché en onzin. Wat nou stop met zoeken? Wat bedoel je met "zoeken"?
Dat je niet wanhopig over moet komen in een kroeg, en alle vrouwen daar moet aanspreken met "hey, neuk me alsjeblieft" spreekt vanzelf. Maar je moet jezelf wel laten zien en dingen gaan ondernemen.
Als je zegt "stop met zoeken" blijft TS in zijn bed liggen, en spreekt ie helemaal geen vrouwen meer aan want "komt vanzelf wel".
Aan jezelf werken is altijd stap één als je iets wilt bereiken.quote:Op donderdag 7 juli 2016 21:30 schreef Zalmplaat010 het volgende:
Ik heb geen psycholoog omdat ik niet geloof dat ik dan wel opeens een vriendin kan krijgen
Er zijn idd vele anderen die geen partner kunnen of willen krijgen, zelfs als ze bovengemiddeld zijn. Alleen zijn (op t moment) is niet iets ergs; er zijn geen quota waar je aan moet voldoen.quote:Er zullen vast een hoop anderen zijn die geen vriendin kunnen vinden.
Geloof me, mannen worden ook aangesproken, en ook zelfs ongewenst.quote:Vrouwen kunnen wel vaak een man vinden, je hoeft maar op straat te lopen en je word al aangesproken
Beta blokkertje misschien om de stress tegen te gaanquote:Op donderdag 7 juli 2016 22:43 schreef nikky het volgende:
[..]
Pillen niet.
Psycholoog/psychiater wel.
Let us not do that. De laatste autist die hier zijn foto deelde, wordt nog steeds gepestquote:Op vrijdag 8 juli 2016 11:05 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Misschien moet je een foto plaatsen hier
Gast... Iedereen heeft gewoon eisen. Ik ben ook geen model, maar een kpk ria zie ik toch ook echt niet zittenquote:Op donderdag 7 juli 2016 22:52 schreef Droopie het volgende:
[..]
en als ze jou zou afwijzen zou je verdrietig zijn dat zelfs zo iemand jou niet zou willen.
ieder mens heeft een verhaal.
misschien is zij wel de sterkste vrouw die er bestaat met een verleden.
maar liever naar Gambia om een straatmeisje te daten ipv iemand op haar uiterlijk te beoordelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |