abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_163594172
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 01:10 schreef Yiwei het volgende:

[..]

Overlast heet zoiets. Dit heeft niks te maken met je geliefde tegenkomen.
Mannen die denken dat dat een compliment is :')
"Whatever I was looking for was always you."Rumi
pi_163594306
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2016 22:52 schreef Zalmplaat010 het volgende:

[..]

Laatst kreeg ik op KNUZ (een gratis relatie site) een bericht van een meid van 30 die in een rolstoel zat, d'r haar stond recht overeind, en redelijk dik, ja dan heb ik liever geen vriendin..

Het gaat om haar innerlijk, maar zoiets zie ik toch niet zitten
en juist alleen al omdat je dit zo zegt....heb ik eigenlijk al helemaal niet met jou te doen.
  vrijdag 8 juli 2016 @ 02:06:02 #153
261630 marsan
"D'oh!"
pi_163594427
quote:

[..]

Laatst kreeg ik op KNUZ (een gratis relatie site) een bericht van een meid van 30 die in een rolstoel zat, d'r haar stond recht overeind, en redelijk dik, ja dan heb ik liever geen vriendin..

Zo kijken de meeste vrouwen zonder stoornis dus wss ook naar jou.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_163594539
Eerlijkheid, vaak hebben veel partijen daar baat bij dan moreel correct zijn. Er is geen reden om hier politiek correct te doen.

Als hij betreffende dame niet ziet zitten, dan mag hij zijn mening hierover ook zeker geuit worden net als vele anderen.
  vrijdag 8 juli 2016 @ 02:37:58 #155
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_163594540
Het idee is dat je iemand zoekt die bij je past, niet dat je in het wilde weg meisjes aanspreekt tot er eindelijk een ja zegt
  vrijdag 8 juli 2016 @ 03:03:22 #156
261630 marsan
"D'oh!"
pi_163594576
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 02:37 schreef Yiwei het volgende:
Eerlijkheid, vaak hebben veel partijen daar baat bij dan moreel correct zijn. Er is geen reden om hier politiek correct te doen.

Als hij betreffende dame niet ziet zitten, dan mag hij zijn mening hierover ook zeker geuit worden net als vele anderen.
Klopt helemaal.
Mijn post was dan ook met die insteek dat er geen reden is om politiek correct te doen, maar gewoon eerlijk te vertellen hoe anderen hem ook zien. Eerlijk dus.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
  vrijdag 8 juli 2016 @ 03:43:52 #157
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_163594611
Mensen die gelovig worden als tip geven :')

Daar heb je echt HE-LE-MAAL niks aan.
Oh.
pi_163595299
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 00:36 schreef Sara87 het volgende:

[..]

Ach alsof mij het boeit joh.
Pure naastenliefde.
pi_163596254
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 00:42 schreef Zalmplaat010 het volgende:

[..]

Vaak hebben alleenstaande wel scharrels of een LAT relatie, maar lang niet iedereen natuurlijk.

Er zullen vast een hoop anderen zijn die geen vriendin kunnen vinden.
Vrouwen kunnen wel vaak een man vinden, je hoeft maar op straat te lopen en je word al aangesproken :P
Nou ja, dat valt tegen hoor. Genoeg vrouwen die nul aandacht krijgen van mannen. De mannen die in mij geïnteresseerd zouden zijn zijn waarschijnlijk te verlegen om meisjes aan te spreken en zitten net als ik elk weekend thuis op de bank. :')

Maar dat terzijde, heb je weleens The Undateables gekeken? Op elk potje past een dekseltje, het leven met autisme is alleen iets meer hardcore. Ik zou eerst een paar sessies nemen met een psycholoog en daarna zou je een relatiebemiddelingsbureau kunnen aanspreken. Ik denk dat het online daten voor jou nog een stap te ver is, jij hebt daar misschien wat meer begeleiding bij nodig. En bij relatiebemiddelingsbureaus zitten ongetwijfeld een paar meisjes die zelf misschien ook autisme hebben of in ieder geval een beetje zoals jij zijn.
pi_163596542
Als je niet van jezelf houd, kun je ook niet van een ander houden.
Ga eerst eens zorgen dat je beter in je vel zit.
Life is a highway...let's ride it!
pi_163596902
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 03:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
worden als tip geven :')

Daar heb je echt HE-LE-MAAL niks aan.
Je kunt dan wel uithuwelijken, toch wel ergens een oplossing :P
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
  vrijdag 8 juli 2016 @ 10:55:21 #162
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_163597384
quote:

[..]

Je mikt dus gewoon te hoog, terwijl je je eigen tekortkomingen onderkent!
The End Times are wild
pi_163597555
Misschien moet je een foto plaatsen hier :7
pi_163597628
Ga niet actief op zoek naar een vriendin, want vaak is het zo dat het dan juist niet lukt. Mensen voelen aan dat je 'wanhopig' bent en dat is alles behalve aantrekkelijk.

Zoek leuke hobby's, activiteiten waarbij je meer mensen leert kennen en in aanraking kan komen met vrouwen. Niet gelijk proberen te versieren, misschien eerst puur vriendschappelijk een band opbouwen en daarna kijken hoe het verder gaat.

Ik ken oud klasgenootjes/collega's van wie ik dacht dat ze nooit een vriendin zouden krijgen en zelfs die hebben uiteindelijk iemand kunnen krijgen, dus geef de hoop niet op.
  vrijdag 8 juli 2016 @ 11:13:40 #165
345721 spierbal
Tricepbal
pi_163597707
Ajoh er zijn ook genoeg mensen die een relatie hebben die niet fijn is.
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
  vrijdag 8 juli 2016 @ 11:14:58 #166
416931 yats
(non) Average Joe
pi_163597731
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 11:05 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Als TS is wie ik denk dat hij is heeft er ooit een foto online gestaan en onderschat hij zichzelf qua uiterlijk.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_163597762
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 11:14 schreef yats het volgende:

[..]

Als TS is wie ik denk dat hij is heeft er ooit een foto online gestaan en onderschat hij zichzelf qua uiterlijk.
Let us be the judge of that.

Misschien krijgt hij straks opeens berichten enzo :D
pi_163598051
Wat zijn je interesses? Ga anders opzoek naar diverse fora over dat en wie weet ontmoet je wel leuke mensen. :)
pi_163598397
Waarschijnlijk is het al gezegd: kap gewoon met zoeken, daar bereik je niets mee. Ga van die datingsites af, want dit is geen leven voor jou. Je bereikt er niets mee, behalve irritatie en frustratie omdat het 'weer niets geworden is'. Je hoeft je niet uit te schrijven, maak die accounts gewoon inactief. Misschien is internetdaten gewoon niets voor jou.

Geef je autisme niet de schuld. Heb je enig idee hoeveel autisten er wél een vriendin hebben? Dat zijn er zat. Dus kap daar gewoon mee. Je bent niet zielig, je bent gewoon een mens. Een introvert mens, maar dat is niet erg. Er zijn genoeg vrouwen die zich ergeren aan mannen met een te vlotte babbel.

Je zegt dat je jezelf goed verzorgt, dat is al een pluspunt!

Heb je trouwens vrienden waarmee je wel eens uitgaat? Of misschien vind je uitgaan wel vreselijk... maar kom alsjeblieft achter die computer vandaan. Heb je hobby's? Ga de deur uit en kom onder de mensen, dan wordt het veel gemakkelijker om contact met iemand te maken.

Stop met gefrustreerd zijn. Je bent pas 23, for fuck's sake. En dan zó verbitterd zijn? Je bent veel te gefixeerd op het hebben van een vriendin. Word nou maar eens eerst gelukkig met jezelf (praat er ook over met een psycholoog), want je lijkt niet gelukkig met jezelf te zijn.
  vrijdag 8 juli 2016 @ 12:05:28 #170
416931 yats
(non) Average Joe
pi_163598674
Oh, en HET geloof bestaat niet. Sowieso is het bullshit om in een of andere bovenmenselijk iets te geloven en te denken dat als je je maar netjes aan door mensen opgestelde regels die je tot een goed gelovige maken houd je alles zal krijgen wat je wil. Wake up, als je iets wil bereiken moet je dat toch echt zelf doen. Maar nee hoor, 'wij gelovigen weten als enige de waarheid en redden jullie als ongelovigen wel hoor', 'maar we doen niet aan bekeringen/zieltjes winnen hoor'. Tuurlijk...

TS, het beste advies is professionele hulp zoeken mbt jouw onzekerheden en aan jezelf werken. En ja, dat kost tijd en is soms pijnlijk, maar daar bereik je meer mee dan met klagen of bidden.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_163599092
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2016 23:19 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Dit vind ik altijd zo cliché en onzin. Wat nou stop met zoeken? Wat bedoel je met "zoeken"?
Dat je niet wanhopig over moet komen in een kroeg, en alle vrouwen daar moet aanspreken met "hey, neuk me alsjeblieft" spreekt vanzelf. Maar je moet jezelf wel laten zien en dingen gaan ondernemen.

Als je zegt "stop met zoeken" blijft TS in zijn bed liggen, en spreekt ie helemaal geen vrouwen meer aan want "komt vanzelf wel".
Lees de OP nog eens ;) Hij is er zo druk mee bezig dat ie er soms van wakker ligt. Hij beschrijft uitgebreid wat hij allemaal, vrij wanhopig, maar met de beste bedoelingen, heeft ondernomen.

En als je mijn hele bericht leest, net zoals de OP, zal je zien at ik niet bedoel 'sluit jezelf op op je zolderkamer en wordt voltijd fok!er'. Lees bv mijn laatste zin nog eens goed uit die post die je quote.

Ik bedoel meer dat als je je richt op je opleiding, werk en vrienden je vanzelf in contact komt met mensen (al zij het oppervlakkig) en het niet nodig is dating sites te gebruiken enzovoorts omdat elke tegenslag je verder in de negatieve spiraal duwt waarin hij zich lijkt te bevinden.

Trouwens niet mn bedoeling dat dit een sneer berichtje is oid, ik begrijp prima dat mijn posts niet altijd even duidelijk zijn, maar ik hoop oprecht dat door meer 'casual' bezig te zijn het gen juist gemakkelijker af zal gaan.

EDIT: Eigenlijk moet hij zich volgend mij, zoals anderen hebben gezegd ook, richten op zichzelf verbeteren. Beseffen dat een vriendin hebben verre van alles is en als de rest eenmaal beter verloopt (meer tevredenheid met zichzelf bijvoorbeeld) de dames dit ook echt op zal vallen al ziet hij het zelf misschien nog niet eens ;)

[ Bericht 9% gewijzigd door Maharajah op 08-07-2016 12:37:50 ]
  vrijdag 8 juli 2016 @ 13:19:23 #172
452518 SekwafYug
Pseudomonas
pi_163599879
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2016 21:30 schreef Zalmplaat010 het volgende:

Ik heb geen psycholoog omdat ik niet geloof dat ik dan wel opeens een vriendin kan krijgen
Aan jezelf werken is altijd stap één als je iets wilt bereiken.
Jij kampt duidelijk met wat issues, en (professionele) gesprekken helpen echt.

quote:
Er zullen vast een hoop anderen zijn die geen vriendin kunnen vinden.
Er zijn idd vele anderen die geen partner kunnen of willen krijgen, zelfs als ze bovengemiddeld zijn. Alleen zijn (op t moment) is niet iets ergs; er zijn geen quota waar je aan moet voldoen.

En door te hard te proberen,maak je het toch alleen maar erger.

quote:
Vrouwen kunnen wel vaak een man vinden, je hoeft maar op straat te lopen en je word al aangesproken :P
Geloof me, mannen worden ook aangesproken, en ook zelfs ongewenst.
No 04
pi_163599919
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juli 2016 22:43 schreef nikky het volgende:

[..]

Pillen niet.
Psycholoog/psychiater wel.
Beta blokkertje misschien om de stress tegen te gaan

[ Bericht 0% gewijzigd door Fatoeman op 08-07-2016 15:49:34 ]
pi_163599987
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 11:05 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Let us not do that. De laatste autist die hier zijn foto deelde, wordt nog steeds gepest _O-
Alhoewel zijn profielfoto wel is vooruitgegaan :P
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
pi_163599989
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juli 2016 22:52 schreef Droopie het volgende:

[..]

en als ze jou zou afwijzen zou je verdrietig zijn dat zelfs zo iemand jou niet zou willen.

ieder mens heeft een verhaal.
misschien is zij wel de sterkste vrouw die er bestaat met een verleden.

maar liever naar Gambia om een straatmeisje te daten ipv iemand op haar uiterlijk te beoordelen

Gast... Iedereen heeft gewoon eisen. Ik ben ook geen model, maar een kpk ria zie ik toch ook echt niet zitten
  vrijdag 8 juli 2016 @ 13:38:37 #176
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_163600226
Zeer aantrekkelijk dat gedrag van je... tering :') _O-
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  Moderator vrijdag 8 juli 2016 @ 13:48:16 #177
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_163600463
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 13:26 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Gast... Iedereen heeft gewoon eisen. Ik ben ook geen model, maar een kpk ria zie ik toch ook echt niet zitten
Met het hebben van eisen is op zich niets mis. Met het hebben van onrealistische eisen terwijl je zelf niet echt een catch bent wel.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_163600773
Als er een prijs was voor de meest onhandige formule om meisjes mee aan te trekken, dan won jij 'm TS! Alles aan jou is exact verkeerd om een meisje te kunnen scoren. Je hecht véél te veel waarde eraan, en je obsessie zit je gruwelijk in de weg. Met jouw huidige gesteldheid zit je zo vol met drang en dwang dan er simpelweg helemaal geen ruimte in je jou is om jezelf ook maar een beetje te kunnen zijn zodra er een meisje in de buurt is. Je wens zit je veel te veel in de weg en blokkeert alles maar dan ook alles wat je nodig hebt om iets te kunnen laten ontstaan, in vrijheid en ongedwongenheid.
Zie daar eerst eens vanaf te komen. Wordt dus eerst eens gelukkig met jezelf. Ik zou zeggen: probeer die vurige wens eerst maar eens COMPLEET uit de bannen, met wortel en tak: weg ermee! Heel dat verlangen moet je voor minstens anderhalf jaar invriezen en niet meer naar omkijken. Zie het als een ontgiftingskuur. Pas als dat weer schoon is kun je eens verder gaan kijken. Maar nu is letterlijk je hele energie verziekt, en dat straal je ook uit op vrouwen. Resetten de boel! Je hebt het de afgelopen jaar compleet verkeerd aangepakt en het is enorm scheefgegroeid. Probeer weer een schone lei te krijgen, een gezonde basis, en ga dan vanuit die nieuwe energie langzaam, rustig aan, weer open staan voor wat je echt wilt.
pi_163601423
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juli 2016 22:43 schreef nikky het volgende:

[..]

Pillen niet.
Psycholoog/psychiater wel.
Je weet dat een psychiater er alleen is om pillen voor te schrijven?
  vrijdag 8 juli 2016 @ 14:26:03 #180
452518 SekwafYug
Pseudomonas
pi_163601452
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 14:25 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Je weet dat een psychiater er alleen is om pillen voor te schrijven?
Psychiaters praten ook gewoon, hoor. En naast pillen heb je ook wel andere behandelingen.
No 04
  vrijdag 8 juli 2016 @ 14:57:08 #181
64831 2NutZ
pi_163602268
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 00:31 schreef Sara87 het volgende:

[..]

Dat is wel wat kort door de bocht. De islam bestaat niet alleen uit 5x per dag bidden. Dat bidden is iets wat je moet doen om het contact met Allah te onderhouden. Het gaat meer om de overgave en dat je alles omwille van Allah wil doen. Je ziet het leven zo anders. Ik hoop ooit dat je in aanraking komt met dit prachtige geloof.
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 00:26 schreef Sara87 het volgende:

[..]

Dat in jezelf geloven kan heel goed gepaard gaan met verdiepen in de islam.

Mooi is dat he. Die overgave. Waarom probeer je het zelf niet uit? Hoef je niet jaloers te zijn op andere mensen.
Manmanman :')
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 00:06 schreef Sara87 het volgende:

[..]

Ik las ergens dat je half Egyptisch bent. Waarom zoek je dat niet uit? Wil je niet weten waar je roots liggen? Ewa misschien ga je naar Egypte en fix je daar een chick.
Mensen die depressief zijn en die hetzelfde voelen als jij (niet per se vrouwtje enzo) die richten zich vaak op een godsdienst. Die zoeken van alles uit en vinden dan HET geloof en dat eenzame gevoel en zieligdoenerij verdwijnen dan ook. Ik zou het doen. Begin met de Islaam: er gaat een wereld voor je open.
Gvd :') _O-
Alsof jij een vrouw uit 1987 bent met je gelul :')
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  vrijdag 8 juli 2016 @ 15:26:15 #182
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_163602918
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 12:30 schreef Maharajah het volgende:

[..]

Lees de OP nog eens ;) Hij is er zo druk mee bezig dat ie er soms van wakker ligt. Hij beschrijft uitgebreid wat hij allemaal, vrij wanhopig, maar met de beste bedoelingen, heeft ondernomen.

En als je mijn hele bericht leest, net zoals de OP, zal je zien at ik niet bedoel 'sluit jezelf op op je zolderkamer en wordt voltijd fok!er'. Lees bv mijn laatste zin nog eens goed uit die post die je quote.

Ik bedoel meer dat als je je richt op je opleiding, werk en vrienden je vanzelf in contact komt met mensen (al zij het oppervlakkig) en het niet nodig is dating sites te gebruiken enzovoorts omdat elke tegenslag je verder in de negatieve spiraal duwt waarin hij zich lijkt te bevinden.

Trouwens niet mn bedoeling dat dit een sneer berichtje is oid, ik begrijp prima dat mijn posts niet altijd even duidelijk zijn, maar ik hoop oprecht dat door meer 'casual' bezig te zijn het gen juist gemakkelijker af zal gaan.

EDIT: Eigenlijk moet hij zich volgend mij, zoals anderen hebben gezegd ook, richten op zichzelf verbeteren. Beseffen dat een vriendin hebben verre van alles is en als de rest eenmaal beter verloopt (meer tevredenheid met zichzelf bijvoorbeeld) de dames dit ook echt op zal vallen al ziet hij het zelf misschien nog niet eens ;)
Ik heb wat te fel gereageerd, je hebt wel gelijk. :)
TS is inderdaad vrij actief, en onderneemt veel.
Maar helaas laten te veel mensen zich wijsmaken van "komt vanzelf wel", en gaan daarna 24 uur per dag op internet zitten of gamen.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_163604499
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 13:26 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

je kan niet wanhopig zijn en eisen stellen.
heb je eisen valt die wanhoop wel mee.
teleurgesteld is beter woord
Hell To The Liars
  vrijdag 8 juli 2016 @ 17:07:10 #184
405562 Erno-BE
Make the U.S.S.R. Great Again!
pi_163605116
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 14:01 schreef Meneertje_flapdrol het volgende:
Als er een prijs was voor de meest onhandige formule om meisjes mee aan te trekken, dan won jij 'm TS! Alles aan jou is exact verkeerd om een meisje te kunnen scoren. Je hecht véél te veel waarde eraan, en je obsessie zit je gruwelijk in de weg. Met jouw huidige gesteldheid zit je zo vol met drang en dwang dan er simpelweg helemaal geen ruimte in je jou is om jezelf ook maar een beetje te kunnen zijn zodra er een meisje in de buurt is. Je wens zit je veel te veel in de weg en blokkeert alles maar dan ook alles wat je nodig hebt om iets te kunnen laten ontstaan, in vrijheid en ongedwongenheid.
Zie daar eerst eens vanaf te komen. Wordt dus eerst eens gelukkig met jezelf. Ik zou zeggen: probeer die vurige wens eerst maar eens COMPLEET uit de bannen, met wortel en tak: weg ermee! Heel dat verlangen moet je voor minstens anderhalf jaar invriezen en niet meer naar omkijken. Zie het als een ontgiftingskuur. Pas als dat weer schoon is kun je eens verder gaan kijken. Maar nu is letterlijk je hele energie verziekt, en dat straal je ook uit op vrouwen. Resetten de boel! Je hebt het de afgelopen jaar compleet verkeerd aangepakt en het is enorm scheefgegroeid. Probeer weer een schone lei te krijgen, een gezonde basis, en ga dan vanuit die nieuwe energie langzaam, rustig aan, weer open staan voor wat je echt wilt.
Rossíya, Rossíya -
V étom slóve ogón' i síla,
V étom slóve pobédy plámya!
Podnimáem Rossí známya!
pi_163605876
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 17:07 schreef Erno-BE het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Aan de weg timmeren :?
pi_163605882
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 00:46 schreef Zalmplaat010 het volgende:
Iedereen ontzettend bedankt, voor het meedenken, voor de steun, de tips, ik heb vannacht genoeg om over na te denken!
Ik ga slapen, nogmaals dank, ik voel mij echt vereerd dat jullie zo goed mee denken, super echt
okee dus jij word steeds wanhopiger zeg maar.....en wat is jouw gevoel daarbij?
pi_163605960
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 13:38 schreef 2NutZ het volgende:
Zeer aantrekkelijk dat gedrag van je... tering :') _O-
jouw gedrag is ook gewoon onaantrekelijk hoor. en zeer arrogant.
  vrijdag 8 juli 2016 @ 18:07:38 #188
405562 Erno-BE
Make the U.S.S.R. Great Again!
pi_163606178
quote:
5s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 17:46 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Aan de weg timmeren :?
De spijker op zijn kop slaan
Maar meneertje_flapdrol heeft helemaal gelijk
Heb er niets aan toe te voegen
Zalmplaat moet van zijn obsessie voor een vriendin krijgen af, en wel zo spoedig mogelijk
Rossíya, Rossíya -
V étom slóve ogón' i síla,
V étom slóve pobédy plámya!
Podnimáem Rossí známya!
  vrijdag 8 juli 2016 @ 18:15:17 #189
54408 Parzival
Where it happens
pi_163606340
denk dat het tijd is om eens een rugzak in te pakken en te gaan backpacken door India ofzo.. en ja dat bedoel ik serieus..

en voor je gelijk begint te zeiken over geld.. zo duur hoeft dat niet te zijn..
Any previously enabled store events for this user, including notifications to other users, may fail to fire
  vrijdag 8 juli 2016 @ 18:42:18 #190
64831 2NutZ
pi_163606799
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 17:51 schreef matthias24 het volgende:

[..]

jouw gedrag is ook gewoon onaantrekelijk hoor. en zeer arrogant.
Jup. Heb wel gewoon een goed leven en een vriendin :7
pi_163608752
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 18:42 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Jup. Heb wel gewoon een goed leven en een vriendin :7
2NutZ doet alleen maar alsof. Eigenlijk is het een vriendelijke vent. :o
pi_163610528
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 00:31 schreef Sara87 het volgende:

[..]

Dat is wel wat kort door de bocht. De islam bestaat niet alleen uit 5x per dag bidden. Dat bidden is iets wat je moet doen om het contact met Allah te onderhouden. Het gaat meer om de overgave en dat je alles omwille van Allah wil doen. Je ziet het leven zo anders. Ik hoop ooit dat je in aanraking komt met dit prachtige geloof.
Dat vind ik zo'n enge uitspraak. Je legt daarmee de verantwoordelijkheid voor je eigen gedrag en daden buiten jezelf. Want ongeacht wat je doet, zolang je het omwille van Allah hebt gedaan is het goed. Iemand vermoord?! Geen probleem, zolang het maar omwille van Allah was.
  vrijdag 8 juli 2016 @ 21:48:43 #193
314007 Digi_Djeff
Better Call Saul!
pi_163611014
Jouw verhaal doet mij een beetje denken aan het volgende:

En dat is niet echt lekker afgelopen :X

Overigens (zoals velen waarschijnlijk al hebben gezegd), zoek hulp. Ga in een praatgroep, niet geforceerd zoeken naar de ''juiste''. Doe aan een (vecht)sport, concentreer je ook op gewoon vrienden maken i.p.v. alleen maar zoeken naar een vriendin.

[ Bericht 8% gewijzigd door Digi_Djeff op 08-07-2016 22:39:53 ]
pi_163611988
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 21:30 schreef madam-april het volgende:

[..]

Dat vind ik zo'n enge uitspraak. Je legt daarmee de verantwoordelijkheid voor je eigen gedrag en daden buiten jezelf. Want ongeacht wat je doet, zolang je het omwille van Allah hebt gedaan is het goed. Iemand vermoord?! Geen probleem, zolang het maar omwille van Allah was.
Oei, nee hoor. Dat is hoe ISIS het verpakt. Doden kan in geen enkel geval goedgekeurd worden.
pi_163612028
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 14:57 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

[..]

Manmanman :')

[..]

Gvd :') _O-
Alsof jij een vrouw uit 1987 bent met je gelul :')
Is m'n huisnummer.
pi_163612295
Ts wil niet zozeer een meisje, hij wil gewoon niet meer eenzaam en ongelukkig zijn. Die motivatie straal je uit en dat ligt een daadwerkelijke connectie in de weg. Want veel meiden zoeken een connectie met the one en jij zoekt goed genoeg/goedkeuring. Je gelooft ook niet dat je the one zou kunnen zijn, dus je zit sowieso al op een andere golflengte.

Maar goed, je gaat geen kut opschieten zolang jij eigenlijk alleen iets wil doen om een vriendin te krijgen. Dat geeft je tunnelvisie al aan, want ze houden is nog een stapje verder. Dus tijd om te beslissen of je echt aan verbetering wil werken of genoegen moet nemen met de gevolgen van je hardnekkig gekozen tactiek..
pi_163612692
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 22:42 schreef Scary_Mary het volgende:
Ts wil niet zozeer een meisje, hij wil gewoon niet meer eenzaam en ongelukkig zijn. Die motivatie straal je uit en dat ligt een daadwerkelijke connectie in de weg. Want veel meiden zoeken een connectie met the one en jij zoekt goed genoeg/goedkeuring. Je gelooft ook niet dat je the one zou kunnen zijn, dus je zit sowieso al op een andere golflengte.
Daar gaat het op mis. Ts zoekt bevestiging terwijl hij zichzelf wegcijfert. Wil je een meissie, moet je wel eerst jezelf mogen. Het moet namelijk geen bevestiging zijn, want daar wordt niemand beter op.
pi_163612796
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 20:17 schreef Maharajah het volgende:

[..]

2NutZ doet alleen maar alsof. Eigenlijk is het een vriendelijke vent. :o
_O-
pi_163613804
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 22:30 schreef Sara87 het volgende:

[..]

Oei, nee hoor. Dat is hoe ISIS het verpakt. Doden kan in geen enkel geval goedgekeurd worden.
Niet enkel IS interpreteert de Koran op die manier.

Het feit dat de teksten open zijn voor eigen interpretatie maakt het nou juist zo gevaarlijk.
pi_163615098
Ok. Ik wil niet gemeen doen. Echt niet. Maar snap out of it.
Wat ben je in godsnaam aan t doen? Je hebt overduidelijk wat self-esteem issues. Je zoekt validatie in andere mensen. Maar aan jezelf heb je genoeg. Dat moet je inzien. Als jij jezelf waardevol vindt komen andere mensen daar automatisch op af. Werk aan je zelfvertrouwen. En ik snap dat dat lastig kan zijn als je het idee hebt dat niemand je ziet staan. Maar dat moet nu wel ff je doel worden. Ipv een vriendinnetje zoeken. Meisjes komen af op zelfvertrouwen. Omring jezelf met goede vrienden (en echt goede vri3nden) die aardige dingen over je zeggen en je goede kwaliteiten erkennen. En vraag van je familie hetzelfde. En hou op met je pety party. Want het enige dat zelfvertrouwen enorm afbreekt is zelfmedelijden. Hoofd omhoog. Focus jezelf op dingen die je leuk vindt om te doen. Geloof me, meisjes gaan jouw probleem niet oplossen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')