abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_163593198
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juli 2016 23:51 schreef Sara87 het volgende:

[..]

Je komt over als een lieve jongen die te veel Cameron Diaz filmpjes heeft gekeken, maar dat is allemaal nep. Sorry hiervoor. Na twee keer duw je haar weg uit de badkamer en hangt ze te veel aan je lip omdat ze te weinig aandacht krijgt. Daarnaast is het zo irritant om constant rekening te moeten houden met iemand. Bruh.
Maar luister, stop met zoeken. Wtf is een vriendin? Je hebt een leegte en die vul je niet op met een vriendin. Ik denk dat hier meer achter zit. Dus een psy is niet zo gek.
Je klinkt als een zelfverzekerde zelfstandige vrouw. je hebt gelijk misschien is een liefde hebben ook niet alles, en zijn er meer dingen in het leven die de moeite waard zijn. :)
  vrijdag 8 juli 2016 @ 00:03:16 #107
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_163593254
Ik denk dat je wel een ontzettend geromantiseerd beeld hebt van een relatie met iemand, alsof het 24/7 fantastisch is en alleen maar leuk.

Mijn huidige partner heb ik 15 jaar geleden leren kennen en het is echt niet allemaal rozengeur en maneschijn hoor, zeker na de eerste periode van verliefdheid die redelijk snel voorbij gaat.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_163593260
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_163593312
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 00:00 schreef Zalmplaat010 het volgende:

[..]

Je klinkt als een zelfverzekerde zelfstandige vrouw. je hebt gelijk misschien is een liefde hebben ook niet alles, en zijn er meer dingen in het leven die de moeite waard zijn. :)
Ik las ergens dat je half Egyptisch bent. Waarom zoek je dat niet uit? Wil je niet weten waar je roots liggen? Ewa misschien ga je naar Egypte en fix je daar een chick.
Mensen die depressief zijn en die hetzelfde voelen als jij (niet per se vrouwtje enzo) die richten zich vaak op een godsdienst. Die zoeken van alles uit en vinden dan HET geloof en dat eenzame gevoel en zieligdoenerij verdwijnen dan ook. Ik zou het doen. Begin met de Islaam: er gaat een wereld voor je open.
pi_163593449
Je zit erg vast in stereotype beelden. Zoals dat je waardeloos bent als je geen vriendin hebt. Of dat je leven zinloos is zonder partner. Of dat je een vrouw trakteert op een drankje en dat ze daarna gelijk je vriendin wil zijn. Om nog maar te zwijgen over samen tandenpoetsen. In welke zwijmelfilm heb je dat in godsnaam gezien?

1. Kap eens met al dat zelfmedelijden. Daar heb je niks aan.
2. Zie niet elke vrouw als een potentiėle vriendin
3. Je leven wordt niet ineens interessant en waardevol als je een vriendin hebt, die vriendin komt als je leven interessant en waardevol is.

Als het bovenstaande niet op eigen houtje lukt, moet je op zoek naar professionele hulp.
pi_163593465
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2016 22:43 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

Zulke vrouwen moet je gewoon niet willen.
Iedereen heeft eigenlijk beperkingen; het is maar waar je op let of wat opvalt. Bijv. iemand die continue en oncorrigeerbaar foutieve Nederlandse woorden in verkeerde context gebruikt zoals 'vroeger' i.p.v. 'eerder'. Bovendien vertonen 'gezonde' mensen ook symptomen van afwijkingen terwijl ze volgens de richtlijnen niks hebben. Daarnaast heeft het een dynamisch aard; illusie om de lijn te strak te trekken :P

------------------------------
Duurzame relaties, zowel vrienden als lover, zijn o.a. gebaseerd op emotionele bindingen. Bijv. interesse in vogels, voetbalwedstrijden van Messi kijken, allebei in arbeiders gezinnen opgegroeid en derhalve veel zaken in elkaar herkennen, etc. Dit heeft tijd nodig en je hoeft alleen maar te praten. Je hoeft geen fratsen te gebruiken en in termen te denken als 'op iemand afstappen', want het is niet van toepassing.
pi_163593488
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 00:06 schreef Sara87 het volgende:

[..]

Ik las ergens dat je half Egyptisch bent. Waarom zoek je dat niet uit? Wil je niet weten waar je roots liggen? Ewa misschien ga je naar Egypte en fix je daar een chick.
Mensen die depressief zijn en die hetzelfde voelen als jij (niet per se vrouwtje enzo) die richten zich vaak op een godsdienst. Die zoeken van alles uit en vinden dan HET geloof en dat eenzame gevoel en zieligdoenerij verdwijnen dan ook. Ik zou het doen. Begin met de Islaam: er gaat een wereld voor je open.
Wat is dit voor een onzin zeg, ongelofelijk. Hij moet zun eenzaamheid niet gaan oplossen met geloof dan wordt het helemaal niks.

TS, hoeveel mannelijke vrienden heb je en zitten zij in dezelfde situatie?
  vrijdag 8 juli 2016 @ 00:16:39 #113
452947 frietenstamp
Thierry! Thierry! Thierry!
pi_163593492
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2016 22:27 schreef Maharajah het volgende:
Komt echt vanzelf wel.
Of niet.

2,5 miljoen alleenstaanden in Nederland, in Amsterdam bijna de helft van 25-40-jarigen, en dit zal alleen maar meer worden.
pi_163593514
quote:

[..]

Heb het al geprobeerd in Marokko, maar helaas achter gekomen dat al die meisjes op badoo, die terugspraken prostituees waren, of meisjes die echt flink gebruik van je willen maken.

In Marrakech wou zo'n meisje afspreken in een club, ik heb toen moeten betalen voor 2 anderen vriendinnen, ze wou bij me slapen maar dan wou ze wel 1000 dirham om bij de H&M te winkelen :')

En dit meisje ''pretty lady'' zou ook wel weer een ''soort'' prostituee zijn.

Dat zoek ik eigenlijk allemaal niet.
Ik ben ontzettend jaloers op die koppeltjes in Marrakech, die gewoon getrouwd zijn..
Zou graag zo´n relatie willen, niet met een of ander meisje die op je geld uit is, zoals dit meisje denk ik ook is.

Stel je voor, ik bekeer mij ooit tot de islam, kan dan een imam bemiddelen en zoeken naar een huwelijk?
pi_163593522
Ik lees begin met de islam en ik lees het gaat om binding.

Ik zou zeggen sla die islam over en ga geloven in jezelf.

Maar soms ben ik wel jaloers hoe sommige mensen rust kunnen vinden in het geloof
Hell To The Liars
pi_163593545
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 00:16 schreef E-Dubble het volgende:

[..]

Wat is dit voor een onzin zeg, ongelofelijk. Hij moet zun eenzaamheid niet gaan oplossen met geloof dan wordt het helemaal niks.

Dit is helemaal geen onzin. Een vriendin is psy en zij heeft dit vaak meegemaakt. Die innerlijke rust vindt men vaak in het geloof.
pi_163593547
quote:

[..]

:') je bedoelt dit sarcastisch toch?
pi_163593568
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 00:17 schreef Zalmplaat010 het volgende:

[..]

Heb het al geprobeerd in Marokko, maar helaas achter gekomen dat al die meisjes op badoo, die terugspraken prostituees waren, of meisjes die echt flink gebruik van je willen maken.

In Marrakech wou zo'n meisje afspreken in een club, ik heb toen moeten betalen voor 2 anderen vriendinnen, ze wou bij me slapen maar dan wou ze wel 1000 dirham om bij de H&M te winkelen :')

Ik ben ontzettend jaloers op die koppeltjes in Marrakech, die gewoon getrouwd zijn..
Zou graag zo´n relatie willen, niet met een of ander meisje die op je geld uit is, zoals dit meisje denk ik ook is.
[ afbeelding ]

Stel je voor, ik bekeer mij ooit tot de islam, kan dan een imam bemiddelen en zoeken naar een huwelijk?
Kerel, zoek je heil niet in die middeleeuwse onzin. En laat die jaloezie helemaal achterwege. Je hebt geen iman nodig voor partnerbemiddeling, daar bestaan ook bureaus voor. Maar ik zou het eerst proberen met de tips uit mijn vorige post. ;)
pi_163593599
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 00:17 schreef Zalmplaat010 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Je gaat je toch niet bekeren om aan een vrouw te komen? Meeen, jij bent geobsedeerd. Jij moet iets doen met je innerlijke rust en die rust ga je niet vinden met een vrouwtje.
Serieus, maak morgen afspraak met je huisarts.
pi_163593631
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 00:19 schreef madam-april het volgende:

[..]

:') je bedoelt dit sarcastisch toch?
Nee.
Jij bent zeker zo'n islamishater vanwege alles op het nieuws?
pi_163593634
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 00:19 schreef Sara87 het volgende:

[..]

Dit is helemaal geen onzin. Een vriendin is psy en zij heeft dit vaak meegemaakt. Die innerlijke rust vindt men vaak in het geloof.
Ik heb respect voor iedereen zijn redenen en mening, maar voor mij is geloof een luchtkasteel (ondanks dat ik 'wonderen' zie) maar straks gaat TS nog denken dat door 5x per dag zijn bed uit te komen en te bidden en daarna weer verder te huilen in zijn bed hij een mooier leven krijgt.

Kansen krijg je niet, die creeer je. Door bij een vereniging te gaan of onder de mensen te komen.
Hell To The Liars
pi_163593635
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 00:19 schreef Sara87 het volgende:

[..]

Hartstikke mooi dat ze dat vinden maar dat is totaal niet waar TS naar toe moet streven :')
pi_163593637
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 00:22 schreef Sara87 het volgende:

[..]

Je gaat je toch niet bekeren om aan een vrouw te komen? Meeen, jij bent geobsedeerd. Jij moet iets doen met je innerlijke rust en die rust ga je niet vinden met een vrouwtje.
Morgen gaat niet lukken, maar ik overweeg wel naar een psycholoog te gaan, elke seconde denk ik aan het hebben van een vriendin, er is in mijn hoofd zo weinig ruimte voor anderen dingen, dat is inderdaad niet meer gezond.
pi_163593654
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 00:22 schreef Sara87 het volgende:

[..]

Je gaat toch niet bidden om een beter leven als je je klote voelt.
Je gaat je bed uit en gaat je problemen aanpakken.
Hell To The Liars
pi_163593670
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 00:20 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Kerel, zoek je heil niet in die middeleeuwse onzin. En laat die jaloezie helemaal achterwege. Je hebt geen iman nodig voor partnerbemiddeling, daar bestaan ook bureaus voor. Maar ik zou het eerst proberen met de tips uit mijn vorige post. ;)
Ik heb je post opgeslagen, en ga het zeker gebruiken en teruglezen.
Bedankt! Ik waardeer het echt. :)
pi_163593676
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 00:17 schreef Droopie het volgende:
Ik lees begin met de islam en ik lees het gaat om binding.

Ik zou zeggen sla die islam over en ga geloven in jezelf.

Maar soms ben ik wel jaloers hoe sommige mensen rust kunnen vinden in het geloof
Dat in jezelf geloven kan heel goed gepaard gaan met verdiepen in de islam.

Mooi is dat he. Die overgave. Waarom probeer je het zelf niet uit? Hoef je niet jaloers te zijn op andere mensen.
pi_163593689
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 00:24 schreef Sara87 het volgende:

[..]

Nee.
Ken je het woord bekeringsdrang?
Zijn de helft van de gelovigen nog wel eens goed in om 'zwakkeren' hun geloof binnen te ronselen onder valse voorwendselen
Hell To The Liars
pi_163593696
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 00:26 schreef Sara87 het volgende:

[..]

Mooi is dat he. Die overgave. Waarom probeer je het zelf niet uit? Hoef je niet jaloers te zijn op andere mensen.
Haha..je kent me niet eens en jij bent mijn verhaal niet eens waard 😂😂
Hell To The Liars
pi_163593709
quote:

[..]

Wat ik een positief punt vind van het geloof, is dat men gewoon bij elkaar blijft, en wat van hun relatie maakt, in de tegenwoordige samenleving in NL heb ik het idee dat ze van de een naar de ander gaan, niemand is in een relatie te vertrouwen
pi_163593726
Deze discussie stap ik verder uit, luchtkastelen die gedachten van jullie.
Hell To The Liars
pi_163593741
Een beetje offtopic inderdaad, excuses.
pi_163593746
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 00:24 schreef Droopie het volgende:

[..]

Ik heb respect voor iedereen zijn redenen en mening, maar voor mij is geloof een luchtkasteel (ondanks dat ik 'wonderen' zie) maar straks gaat TS nog denken dat door 5x per dag zijn bed uit te komen en te bidden en daarna weer verder te huilen in zijn bed hij een mooier leven krijgt.

Kansen krijg je niet, die creeer je. Door bij een vereniging te gaan of onder de mensen te komen.
Dat is wel wat kort door de bocht. De islam bestaat niet alleen uit 5x per dag bidden. Dat bidden is iets wat je moet doen om het contact met Allah te onderhouden. Het gaat meer om de overgave en dat je alles omwille van Allah wil doen. Je ziet het leven zo anders. Ik hoop ooit dat je in aanraking komt met dit prachtige geloof.
  vrijdag 8 juli 2016 @ 00:32:23 #133
261630 marsan
"D'oh!"
pi_163593760
quote:

[..]

Waarom perse de islam?
Als het je gaat om zijn bestwil en jij zegt dat hij innerlijke rust vind in een geloof, mag dat alles zijn lijkt me.

Van mijn part gaat hij geloven in de lantaarnpaal om de hoek.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
  vrijdag 8 juli 2016 @ 00:33:21 #134
261630 marsan
"D'oh!"
pi_163593773
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 00:31 schreef Sara87 het volgende:

[..]

Dat is wel wat kort door de bocht. De islam bestaat niet alleen uit 5x per dag bidden. Dat bidden is iets wat je moet doen om het contact met Allah te onderhouden. Het gaat meer om de overgave en dat je alles omwille van Allah wil doen. Je ziet het leven zo anders. Ik hoop ooit dat je in aanraking komt met dit prachtige geloof.
Ah laat maar.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_163593784
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 00:16 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

Of niet.

2,5 miljoen alleenstaanden in Nederland, in Amsterdam bijna de helft van 25-40-jarigen, en dit zal alleen maar meer worden.
Snelle leven, veel oppervlakkige connecties met mensen die je bijna nooit meer terugziet vanwege het lifestyle, keuzestress enzo

Maar als ze eindelijk gaan samenwonen/trouwen/kinderen krijgen, verhuizen ze uit Amsterdam. Instroom van jongeren is ook groot, vandaar ca. de helft single.

Andere oorzaken/redenen ten grondslag.
pi_163593805
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 00:24 schreef Sara87 het volgende:

[..]

Nee.
Nou niet vanwege het nieuws..
pi_163593807
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 00:31 schreef Sara87 het volgende:

[..]

Niets ten nadele van jou geloof.

Maar ik ben gaan geloven in mijzelf, het leven is bijna een paradijs op aarde voor mij en ik heb mijn naasten meer dan lief.

Als ik dan iemand een andere mening hoor zeggen en jij begint over islam hater denk ik, een oordeel heb je snel klaar en iemand een hater noemt getuigd niet van naasten liefde wat de islam volgens mij zegt te zijn.
Hell To The Liars
pi_163593818
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 00:32 schreef marsan het volgende:

[..]

Waarom perse de islam?
Als het je gaat om zijn bestwil en jij zegt dat hij innerlijke rust vind in een geloof, mag dat alles zijn lijkt me.

Van mijn part gaat hij geloven in de lantaarnpaal om de hoek.
Ach alsof mij het boeit joh. Mij maakt het niet uit waarin hij gelooft. Van mij mag hij zelfs geloven in Sinterklaas.

Ik ben zelf toevalligerwijs in aanraking gekomen met dit geloof en voor mij ging er een wereld open. Dit is wat ik wilde delen. Wat hij doet moet hij weten.
pi_163593861
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 00:35 schreef Droopie het volgende:

[..]

Niets ten nadele van jou geloof.

Maar ik ben gaan geloven in mijzelf, het leven is bijna een paradijs op aarde voor mij en ik heb mijn naasten meer dan lief.

Als ik dan iemand een andere mening hoor zeggen en jij begint over islam hater denk ik, een oordeel heb je snel klaar en iemand een hater noemt getuigd niet van naasten liefde wat de islam volgens mij zegt te zijn.
Door te vragen of het sarcastisch was wat ik zei, insinueer je mi toch iets anders. Zo van: ben je wel helemaal goed?!
Als ze mij een open vraag had gesteld, had ik die met alle liefde beantwoord. Ik vind het zo jammer dat de wereld de islam anders kent.
En owja, ik ben niemand aan het ronselen hier. Iedereen moet geloven wat hij wil geloven.
pi_163593875
Sorry mensen, idd off-topic.

En TS, morgen even bellen met de huisarts.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')