abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 20 juli 2016 @ 03:01:18 #251
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_163872715
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 20:42 schreef Lhyanna het volgende:

[..]

Dat krijg je toch gewoon van hyper training? Of begrijp ik het helemaal verkeerd
http://serebii.net/sunmoon/hypertraining.shtml
pi_163873053
Tof, die hyper training. Alleen heb ik nauwelijks Pokémon op lvl 100. Denk dat breeden nog steeds het handigst is, maar op deze manier kan ik in elk geval een keer een 6IV Ditto regelen.
pi_163873314
quote:
Ah, helemaal verkeerd gelezen dus. Hopelijk komen er geen extreme restricties op.
  woensdag 20 juli 2016 @ 08:16:11 #254
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_163873343
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 08:11 schreef Lhyanna het volgende:

[..]

Ah, helemaal verkeerd gelezen dus. Hopelijk komen er geen extreme restricties op.
Ik vind het niet erg om er een beetje voor te werken. Maar als het bijna zeldzaam is als een Master Ball, dan hoeft het van mij niet. :')
pi_163873459
quote:
10s.gif Op woensdag 20 juli 2016 08:16 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Ik vind het niet erg om er een beetje voor te werken. Maar als het bijna zeldzaam is als een Master Ball, dan hoeft het van mij niet. :')
Ja, dat bedoelde ik dus met extreme restricties. Een "x" aantal in het spel, of event exclusive zou verdomd irritant zijn. Van die website spelletjes of supertraining kan ik nog wel doorheen komen.
  woensdag 20 juli 2016 @ 08:34:56 #256
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_163873490
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 08:31 schreef Lhyanna het volgende:

[..]

Ja, dat bedoelde ik dus met extreme restricties. Een "x" aantal in het spel, of event exclusive zou verdomd irritant zijn. Van die website spelletjes of supertraining kan ik nog wel doorheen komen.
Het is al volgens mij een uitdaging genoeg om je Pokémon op level 100 te hebben voor die training. Duurt altijd tyfuslang. :')
pi_163873508
quote:
10s.gif Op woensdag 20 juli 2016 08:34 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Het is al volgens mij een uitdaging genoeg om je Pokémon op level 100 te hebben voor die training. Duurt altijd tyfuslang. :')
Ik hoop op iets van een Battle Tower waarnee je je Pokémon fatsoenlijk op hoog level kunt krijgen. Niet dat je de E4 moet gaan grinden om level 100 te bereiken :')

En die Super Training vind ik echt gaar. Hopelijk maken ze een nieuwe set aan minigames, eentje waarvoor je niet je DS als een lepralijer vast hoeft te houden om ze fatsoenlijk te kunnen spelen.
pi_163873510
quote:
10s.gif Op woensdag 20 juli 2016 08:34 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Het is al volgens mij een uitdaging genoeg om je Pokémon op level 100 te hebben voor die training. Duurt altijd tyfuslang. :')
Ligt eraan, XY ging mega snel met die restaurants, en ORAS heeft met blissey bases ook wel een redelijke snelheid. Van 0-100 kost me, met 3 blissey trainers in mijn eigen base, 2 of 3 rematches per setje pokemons. E4 doe ik echt nooit.
pi_163875188
quote:
Bottle caps inleveren dus. Klinkt als het zoeken van Shards of Heart Scales...

Klinkt wel lekker milieubewust: vervuiling (flessendopjes) oprapen en inleveren tegen een beloning.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_163876376
Ik blijf voorlopig nog wel even op de oude versie van het spel.
Eerst maar zorgen dat ik (bijna) alle Pokemons heb.
pi_163877243
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 11:47 schreef 0108daniel het volgende:
Ik blijf voorlopig nog wel even op de oude versie van het spel.
Eerst maar zorgen dat ik (bijna) alle Pokemons heb.
Je hebt dan ook nog tot november, tot Sun/Moon uitkomen :P
Ik ga, denk ik, daarna pas weer verder met mijn dex. Met pijn en moeite heb ik de Hoenn dex compleet, alleen maar voor die charm. Shinies boeien me te weinig om de volledige dex compleet te maken...
pi_163879291
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 12:22 schreef Lhyanna het volgende:

[..]

Je hebt dan ook nog tot november, tot Sun/Moon uitkomen :P
Ik ga, denk ik, daarna pas weer verder met mijn dex. Met pijn en moeite heb ik de Hoenn dex compleet, alleen maar voor die charm. Shinies boeien me te weinig om de volledige dex compleet te maken...
Oooo tijd zat!
Hoeveel pokemons komen er eigenlijk bij is de verwachting?
pi_163879668
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 13:47 schreef 0108daniel het volgende:

[..]

Oooo tijd zat!
Hoeveel pokemons komen er eigenlijk bij is de verwachting?
In Gen 6 viel het tegen, waren er maar 70 ofzo. Ik verwacht nu ook niet meer dan 100.
pi_163879677
http://www.pokemon-gl.com/oras/close_announcement/en/

Vanaf 26 juli tot eind oktober zijn alle items 50% goedkoper, en Ability Capsules zijn ook verkrijgbaar voor 5000 miles ipv alleen BP ingame. Volgende week maar even 20 AC en wat PP Ups inslaan dus voor S/M. :+

[ Bericht 25% gewijzigd door Syntos op 20-07-2016 14:13:14 ]
pi_163879837
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 13:47 schreef 0108daniel het volgende:

[..]

Oooo tijd zat!
Hoeveel pokemons komen er eigenlijk bij is de verwachting?
Geen idee. Verwacht zelf rond de 100
  woensdag 20 juli 2016 @ 18:26:20 #266
389324 Sfeermaker
Knock knock
pi_163886145
quote:
10s.gif Op zondag 17 juli 2016 22:49 schreef beantherio het volgende:
[ afbeelding ]
ik moest hardop lachen :D
The distance between insanity and genius is measured only by success
pi_163898471
Hier komt die dan hoor, live action Pokémon film van Legendary over....Detective Pikachu. :')
Onofficieel vervolg op Who Framed Roger Rabbit over een spel wat nooit buiten Japan is uitgekomen.
pi_163898596
quote:
7s.gif Op donderdag 21 juli 2016 07:32 schreef Syntos het volgende:
Hier komt die dan hoor, live action Pokémon film van Legendary over....Detective Pikachu. :')
Onofficieel vervolg op Who Framed Roger Rabbit over een spel wat nooit buiten Japan is uitgekomen.
Houd het dan bij de gewone Pokémonfilms. Ik vind live-actionfilms altijd zo ongelooflijk treurig.
pi_163898615
Even een soort cross-postje uit het 3DS topic, zie nu pas dat er een apart Pokemon topic is.

Voor op vakantie zoek ik nog een leuk Pokemon spel voor op de 3DS. Ben er weer even door gegrepen door de hele hype van vroeger met Pokemon Go.
Heb vroeger alleen Red gespeeld op de toen nog GB Pocket, dus ken eigenlijk alleen de eedte 150 soorten. Welke versie raden jullie dan aan? Zie er nu zoveel.. Is dat Pokemon Ranger of Mystery Dungeon nog wat?
pi_163898633
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 08:00 schreef Bliks het volgende:
Even een soort cross-postje uit het 3DS topic, zie nu pas dat er een apart Pokemon topic is.

Voor op vakantie zoek ik nog een leuk Pokemon spel voor op de 3DS. Ben er weer even door gegrepen door de hele hype van vroeger met Pokemon Go.
Heb vroeger alleen Red gespeeld op de toen nog GB Pocket, dus ken eigenlijk alleen de eedte 150 soorten. Welke versie raden jullie dan aan? Zie er nu zoveel.. Is dat Pokemon Ranger of Mystery Dungeon nog wat?
Als je écht Pokémon wil, koop dan X of Y, of Omega Ruby/Alpha Sapphire. Dat zijn de meest actuele.

Voor de nostalgiewaarde is X of Y leuker, want je treft daar direct ook al veel oude Pokémon aan, naast alle nieuwe. ORAS is een remake van de 3e generatie, en daar heb je denk ik wat minder mee.

Ranger en Mystery Dungeon zijn spinoffs. Wel aardig, maar niet de echte Pokémonformule.
pi_163899103
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 08:00 schreef Bliks het volgende:
Even een soort cross-postje uit het 3DS topic, zie nu pas dat er een apart Pokemon topic is.

Voor op vakantie zoek ik nog een leuk Pokemon spel voor op de 3DS. Ben er weer even door gegrepen door de hele hype van vroeger met Pokemon Go.
Heb vroeger alleen Red gespeeld op de toen nog GB Pocket, dus ken eigenlijk alleen de eedte 150 soorten. Welke versie raden jullie dan aan? Zie er nu zoveel.. Is dat Pokemon Ranger of Mystery Dungeon nog wat?
Aanvulling op wat Mystikvm zei: XY heeft een langer durende story mode en is, als je de EXP Share uitzet, net iets moeilijker. ORAS heeft dezelfde EXP Share, maar heeft nog dezelfde level curve als RS, waardoor je alles omver blaast na gym 3 ongeveer. In ORAS is er wel meer te doen, nadat je de E4 verslagen hebt.

Verder is Red, Blue of Yellow ook te koop in de e-shop voor 10 euro. Alleen zijn XY/ORAS wel ontzettend veel beter, als spel.
  donderdag 21 juli 2016 @ 09:07:14 #272
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_163899199
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 08:37 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ik hoop op iets van een Battle Tower waarnee je je Pokémon fatsoenlijk op hoog level kunt krijgen. Niet dat je de E4 moet gaan grinden om level 100 te bereiken :')

En die Super Training vind ik echt gaar. Hopelijk maken ze een nieuwe set aan minigames, eentje waarvoor je niet je DS als een lepralijer vast hoeft te houden om ze fatsoenlijk te kunnen spelen.
Minigames zijn kut. :') Battle Tower zou ideaal zijn.

quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 08:37 schreef Lhyanna het volgende:

[..]

Ligt eraan, XY ging mega snel met die restaurants, en ORAS heeft met blissey bases ook wel een redelijke snelheid. Van 0-100 kost me, met 3 blissey trainers in mijn eigen base, 2 of 3 rematches per setje pokemons. E4 doe ik echt nooit.
E4 duurt ook te lang met al dat gepraat en die kutanimaties. :')

quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 10:46 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Bottle caps inleveren dus. Klinkt als het zoeken van Shards of Heart Scales...

Klinkt wel lekker milieubewust: vervuiling (flessendopjes) oprapen en inleveren tegen een beloning.
Shards waren volgens mij wel een beperkt aantal beschikbaar per spel. ;( Denk dat het iets te maken heeft met zeevervuiling die op het strand aanspoelt en dat daartussen dan die Caps liggen.
  donderdag 21 juli 2016 @ 09:08:18 #273
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_163899212
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 08:57 schreef Lhyanna het volgende:

[..]

Aanvulling op wat Mystikvm zei: XY heeft een langer durende story mode en is, als je de EXP Share uitzet, net iets moeilijker. ORAS heeft dezelfde EXP Share, maar heeft nog dezelfde level curve als RS, waardoor je alles omver blaast na gym 3 ongeveer. In ORAS is er wel meer te doen, nadat je de E4 verslagen hebt.

Verder is Red, Blue of Yellow ook te koop in de e-shop voor 10 euro. Alleen zijn XY/ORAS wel ontzettend veel beter, als spel.
T/m de 18e 30% korting op die laatste drie spellen. :)
pi_163899308
Bedankt voor de adviezen, dan ga ik gewoon voor X/Y.
Lijkt me wel vet om Red nog eens te spelen, maar geen ervaring eigenlijk met kopen via de e-shop, misschien toch eens in verdiepen.
pi_163899441
Ik zou zeggen ga voor ORAS als je nog wat meer wilt dan alleen 8 gyms, de Elite 4, Zygarde, Mewtwo en een enkele legendary bird, de Battle Maison en de Looker quest als postgame.

Hoenn heeft net wat meer variatie als regio, een identieke kopie van de X/Y Battle Maison, een enorme hoeveelheid legendaries en Delta Episode, vergelijkbare lengte als de Looker quest maar een veel betere reward. :)
Daarbij heeft ook Hoenn een redelijk aantal Kanto Pokémon beschikbaar vóór je de National PokéDex krijgt.

Niets mis met X/Y hoor, maar het is mij net even te basic.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')