Dat is het enige wat hij doet op dit forum, vreselijk treurig.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 01:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Fascinerende user wel.
Volgens mij heeft hij eerst gelurkt om achter info van users te komen, om ze dan daarna ermee te bashen.
Naast Hans van Zetten?quote:Op vrijdag 8 juli 2016 01:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan moet je je inhouden. Ben ik drie jaar geleden mee begonnen, kijk eens waar ik nu sta.
Alsof we je dan niet door hebbenquote:Op vrijdag 8 juli 2016 01:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik kan beter een kloon aanmaken vrees ik
Is dat niet gewoon banbaar als hij alleen maar dat soort posts plaatst?quote:Op vrijdag 8 juli 2016 01:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is het enige wat hij doet op dit forum, vreselijk treurig.
Of je poststijl aanpassen.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 01:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik kan beter een kloon aanmaken vrees ik
De laatste tijd valt hij wel mee.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 01:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon banbaar als hij alleen maar dat soort posts plaatst?
ik heb dit op elke zender, ff gejat van twitterquote:Op vrijdag 8 juli 2016 01:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kijk naar Politiek24 voor laatste stemmingen.
nergens last van ouwe dibbesquote:Op vrijdag 8 juli 2016 01:50 schreef Bolasie het volgende:
[..]
ik heb dit op elke zender, ff gejat van twitter
[ afbeelding ]
het is allemaal de schuld van ajax
Daarom is er Netflix uitgevonden.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 01:50 schreef Bolasie het volgende:
[..]
ik heb dit op elke zender, ff gejat van twitter
[ afbeelding ]
het is allemaal de schuld van ajax
ik kijk in de nacht altijd de shit van npo terug zoals nieuwsuur, journaal enzquote:
npo gemist doet het dan toch gewoonquote:Op vrijdag 8 juli 2016 01:51 schreef Bolasie het volgende:
[..]
ik kijk in de nacht altijd de shit van npo terug zoals nieuwsuur, journaal enz
overdag geen tijd voor
ja laat maar zittenquote:Op vrijdag 8 juli 2016 01:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
npo gemist doet het dan toch gewoon
LOLquote:Op vrijdag 8 juli 2016 01:53 schreef Bolasie het volgende:
After terminating his loan with Malaga, Mastour could join Eredivisie side PEC Zwolle, according to Gazzetta dello Sport.
wat is deze
Ga eens een weekje naar Frankrijk op vakantie, dan weet je het wel.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 01:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vraag me af waar die Frankrijk-haat vandaan komt
Een paar jaar terug was hij bijna naar Ajax gegaan, maar helaas kon Overmars zijn naam niet onthouden.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 01:53 schreef Bolasie het volgende:
After terminating his loan with Malaga, Mastour could join Eredivisie side PEC Zwolle, according to Gazzetta dello Sport.
wat is deze
Ben benieuwd wie netto nu aan het regelen isquote:Op vrijdag 8 juli 2016 01:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een paar jaar terug was hij bijna naar Ajax gegaan, maar helaas kon Overmars zijn naam niet onthouden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |