haha insgelijksquote:Op vrijdag 8 juli 2016 00:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja man zou niet ergens anders willen zijn
Ja, neem wel een vrouw mee anders kom jij sowieso er niet in ben ik bang als manletquote:
wat voor paupertenten ga jij heen danquote:Op vrijdag 8 juli 2016 00:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, neem wel een vrouw mee anders kom jij sowieso er niet in ben ik bang als manlet
oh slaap lekkerquote:
gelukkigquote:Op vrijdag 8 juli 2016 01:32 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ben THUIS
naja bij vriendin in Groningen. Amsterdam overleefd dus.
hahaquote:Op vrijdag 8 juli 2016 01:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
Na 5 jaar FOK! weet ik eindelijk wat GRTD wil zeggen
Geen reet te doen (op het werk)
Jij bent wel echt de personificatie van je land hè.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 01:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
Na 5 jaar FOK! weet ik eindelijk wat GRTD wil zeggen
Geen reet te doen (op het werk)
Ja echt ik ben de koning van Belgiëquote:Op vrijdag 8 juli 2016 01:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij bent wel echt de personificatie van je land hè.
auquote:Op vrijdag 8 juli 2016 01:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij bent wel echt de personificatie van je land hè.
Heb ik al gezegd dat ik moet kotsen van jequote:Op vrijdag 8 juli 2016 01:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
Jongens wisten jullie al dat China in 2030 wereldkampioen voetballen wordt?
Bij deze.
ga op een verhoog staan en bind je van capuchon ergens aan vast en schop dan het verhoog wegquote:Op vrijdag 8 juli 2016 01:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ja echt ik ben de koning van België
Doodsbedreigingenquote:Op vrijdag 8 juli 2016 01:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ga op een verhoog staan en bind je van capuchon ergens aan vast en schop dan het verhoog weg
Vandaar dat het altijd zo stinkt in Belgiëquote:Op vrijdag 8 juli 2016 01:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Heb ik al gezegd dat ik moet kotsen van je
Telkens ik een post van jou zie moet ik kotsen
uuauauaiuauauauauauauquote:Op vrijdag 8 juli 2016 01:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Heb ik al gezegd dat ik moet kotsen van je
Telkens ik een post van jou zie moet ik kotsen
te laat man, inmiddels aangifte gedaanquote:
hij is een machtswellustelingquote:Op vrijdag 8 juli 2016 01:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Stijn waarom heb je mijn vraag richting Bronson verwijderd in het Ajax topic
Omdat ik zoveel mogelijk gevoed naar die idioten weg wil hebben.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 01:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
omdat hij je niet moet, net zoals ikquote:Op vrijdag 8 juli 2016 01:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
JR is een prima jongen. Drie jaar geleden voerde ik een keiharde hetze.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 01:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
omdat hij je niet moet, net zoals ik
Ik wilde hem over zichzelf laten nadenken en laten stoppen met zijn gedragquote:Op vrijdag 8 juli 2016 01:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat ik zoveel mogelijk gevoed naar die idioten weg wil hebben.
Die gozer stopt toch nietquote:Op vrijdag 8 juli 2016 01:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik wilde hem over zichzelf laten nadenken en laten stoppen met zijn gedrag
Dat was wel terecht.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 01:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
JR is een prima jongen. Drie jaar geleden voerde ik een keiharde hetze.
Dan moet je je inhouden. Ben ik drie jaar geleden mee begonnen, kijk eens waar ik nu sta.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 01:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
IK kan heel braaf zijn, alleen werken sommigen mij tegen.
Huilenquote:Op vrijdag 8 juli 2016 01:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
omdat hij je niet moet, net zoals ik
inderdaad heel wat bereiktquote:Op vrijdag 8 juli 2016 01:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan moet je je inhouden. Ben ik drie jaar geleden mee begonnen, kijk eens waar ik nu sta.
Fascinerende user wel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |