abonnement Unibet Coolblue
pi_163617405
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 00:42 schreef Fatoeman het volgende:
Doe mij maar een chickie van om en nabij mijn eigen leeftijd O+ :P
Dat is maar wat jij wilt he ;)
  zaterdag 9 juli 2016 @ 19:07:18 #27
53151 T42
Pinball Wizard
pi_163626759
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 09:42 schreef mst68 het volgende:

[..]

Ze zijn zelfverzekerd, onafhankelijk en lekker veel ervaring :P Ze staan ook voor veel open, en willen ook wel eens met een jonge knaap een relatie en haar bed met je delen ;) :P
klopt nou jah jong ben ik niet meer ;) maar veel jonge grietjes schrikken als ik naakt ben en er metaal te voorschijn komt. en die milfs vinden het juist een bonus
pi_163630086
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 19:07 schreef T42 het volgende:

[..]

klopt nou jah jong ben ik niet meer ;) maar veel jonge grietjes schrikken als ik naakt ben en er metaal te voorschijn komt. en die milfs vinden het juist een bonus
Oh, ik dacht dat veel jonge grietjes juist met wat oudere mannen naar bed willen 😅
  zaterdag 9 juli 2016 @ 22:59:12 #29
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_163631525
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 21:59 schreef mst68 het volgende:

[..]

Oh, ik dacht dat veel jonge grietjes juist met wat oudere mannen naar bed willen 😅
En hoe heeft dat met metaal door zijn pik te maken?
  zondag 10 juli 2016 @ 01:44:10 #30
455618 Halle_Luja
Lekkere kont, niet?
pi_163634412
Dus om een MILF te scoren, moet maar een lid van het Belgisch koningshuis in je onderbroekje verstoppen?

Dan maar geen moeder in mn bed :/
  zondag 10 juli 2016 @ 11:25:12 #31
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_163637061
Ja, veel jonge grietjes willen met oude mannen in het bed duiken. En ook een relatie. Vanwege de rust, de zekerheid, trouw, levenservaring. Zo bv een man van 69 en een meisje van 22. En dan leren ze veel van de man, en als de man dan de pijp uit gaat nemen ze een jonge vent die ze dan door hun ervaring aan zich weten te binden.
Mijn eigen voorkeur is: jong, 22, is wel leuk maar staat qua belevingswereld te ver af. Ik heb dus liefst een vrouw, met kind !! of kinderen tussen vanaf 30 en naar boven toe tot, tja, maakt eigenlijk niet zoveel uit, als ze er redelijk uitziet, zich goed verzorgt en kleedt (liefst vrouwelijk) en natuurlijk als het klikt met haar maar ook met haar omgeving, achterban, kind(eren).
En niet teveel op het geld uit is, want dat is ook een afknapper, zo ook veel alcohol of roken,of grof taalgebruik
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  zondag 10 juli 2016 @ 11:35:57 #32
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_163637223
Is er ook een woord voor een man in de situatie enz. als een milf. Een DILF misschien.Daddy I like fucking !?
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_163637368
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juli 2016 17:57 schreef mst68 het volgende:
Hallo allemaal. Ik val op oudere vrouwen/milfs tussen de 30 tot 50 jaar. Ik vind een jong blaadje ook lekker, maar fantaseer ook om het een keer met een vrouw te daten die wat meer ervaring heeft. Ik ben zelf 18 jaar en ga ook binnenkort daten met een vrouw van 39. Heeft iemand hier ervaring mee? Zoja, hoe was het? Alvast bedankt voor jullie reactie!
Ik zou het gewoon doen. Ik heb er als jongen toen (meerderjarig hoor) wel ervaring mee. 20 jaar verschil of zo. Er zijn vrouwen die op groen vallen. En andersom werkt het ook beter dan een jonge huppelkut (die denken alleen aan zichzelf en zijn supernaief). Oudere vrouwer zijn veel en veel liever en begripvoller tegenover maagdelijk vlees. En een leuke bijkomstigheid: ze geven je les. Heel leuk. En wat kunnen die vrouwen zoenen zeg!!! Wauw!
Zorg er wel voor dat ze vrijgezel zijn, want hun kerel, die kun je als broekie niet aan. :)
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_163641617
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2016 11:35 schreef LeesFoknl het volgende:
Is er ook een woord voor een man in de situatie enz. als een milf. Een DILF misschien.Daddy I like fucking !?
Volgens mij wel?
pi_163641821
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2016 11:44 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

Ik zou het gewoon doen. Ik heb er als jongen toen (meerderjarig hoor) wel ervaring mee. 20 jaar verschil of zo. Er zijn vrouwen die op groen vallen. En andersom werkt het ook beter dan een jonge huppelkut (die denken alleen aan zichzelf en zijn supernaief). Oudere vrouwer zijn veel en veel liever en begripvoller tegenover maagdelijk vlees. En een leuke bijkomstigheid: ze geven je les. Heel leuk. En wat kunnen die vrouwen zoenen zeg!!! Wauw!
Zorg er wel voor dat ze vrijgezel zijn, want hun kerel, die kun je als broekie niet aan. :)
Klopt. Ik heb ga ook als het ooit gebeurd met een vrouw (ook 20 jaar verschil) daten. Ze staan ook voor veel open, dus handig als je nog maagd bent! En over die jonge huppelkutjes; ik vind ze maar ook moeilijk hoor. Ben ook heel benieuwd hoe lekker ze zoenen! Ze lijken me ook liever en ook heel leerzaam, dus dat komt ook goed uit :)
pi_163641835
Wat moet je als oudere vrouw met een ventje van 18, vraag ik me af.
pi_163641900
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2016 11:25 schreef LeesFoknl het volgende:
Ja, veel jonge grietjes willen met oude mannen in het bed duiken. En ook een relatie. Vanwege de rust, de zekerheid, trouw, levenservaring. Zo bv een man van 69 en een meisje van 22. En dan leren ze veel van de man, en als de man dan de pijp uit gaat nemen ze een jonge vent die ze dan door hun ervaring aan zich weten te binden.
Mijn eigen voorkeur is: jong, 22, is wel leuk maar staat qua belevingswereld te ver af. Ik heb dus liefst een vrouw, met kind !! of kinderen tussen vanaf 30 en naar boven toe tot, tja, maakt eigenlijk niet zoveel uit, als ze er redelijk uitziet, zich goed verzorgt en kleedt (liefst vrouwelijk) en natuurlijk als het klikt met haar maar ook met haar omgeving, achterban, kind(eren).
En niet teveel op het geld uit is, want dat is ook een afknapper, zo ook veel alcohol of roken,of grof taalgebruik
Het is tegenwoordig niet raar als een ouwe vent met een jong blaadje naar bedje gaat of een relatie hebben, maar het is wel raar dat ik als jongeman met een oudere vrouw naar bed ga of een relatie met haar heb :S
Tenminste dat kom ik tegen op internet.
  zondag 10 juli 2016 @ 14:58:30 #38
455618 Halle_Luja
Lekkere kont, niet?
pi_163641977
quote:
9s.gif Op zondag 10 juli 2016 14:52 schreef -Strawberry- het volgende:
Wat moet je als oudere vrouw met een ventje van 18, vraag ik me af.
Macht uitoefenen?
  zondag 10 juli 2016 @ 15:05:38 #39
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_163642150
quote:
1s.gif Op zondag 10 juli 2016 14:55 schreef mst68 het volgende:

[..]

Het is tegenwoordig niet raar als een ouwe vent met een jong blaadje naar bedje gaat of een relatie hebben, maar het is wel raar dat ik als jongeman met een oudere vrouw naar bed ga of een relatie met haar heb :S
Tenminste dat kom ik tegen op internet.
Je ziet wat je wil zien vanwege slachtofferrol, juist de oudere vrouw met jongere man is geaccepteerder.

Niet dat dat uit maakt, doe wat je wilt!
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_163643053
quote:
9s.gif Op zondag 10 juli 2016 14:52 schreef -Strawberry- het volgende:
Wat moet je als oudere vrouw met een ventje van 18, vraag ik me af.
Goeie vraag. Je kunt het ook amper serieus noemen. Maar ik heb het een keer meegemaakt toen ik 20 was en het bij het vrouw van in de 40 op een gegeven moment raak was. Het was geen serieuze relatie. We hebben het twee keer gedaan, maar ik heb er zeer goede herinneringen aan. Ik heb er zeker iets aan gehad.
Ik moet eerlijk zeggen, ik zou het als man boven de 40 nooit maar dan ook nooit doen met een meisje van 20. Ik krijg daar een heel naar gevoel bij als ik daaraan denk, dat grenst aan misbruik maken van....
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
  zondag 10 juli 2016 @ 18:27:22 #41
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_163647715
Sigaartje, ik vind het eigenlijk andersom, een meid van 20 met een man van over de 40. Neem gemakshalve 69. Dat is toch oudere-heren-misbruik. Die meiden peigeren je af, zuigen je leeg en gooien je weg als een gebruikt condoom!
Die begrijpen niet (geen empathie) dat een oudere man na de daad langzaam moet bijkomen, dat ie in die tijd denkt aan zelfdoding en zo. Dat ie minstens 3 uur en 2 blauwe pilletjes nodig heeft om nog eens te kunnen. En die meiden: nog, nog,nog, meer, meer, meer !!
Neen, je moet het inderdaad als 40 plusser, of 69 jarige, het niet doen met meiden van 20. Dat moet je je als man gewoon zelf niet aandoen.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  zondag 10 juli 2016 @ 18:31:28 #42
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_163647801
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2016 11:44 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

................................... En andersom werkt het ook beter dan een jonge huppelkut (die denken alleen aan zichzelf en zijn supernaief). Oudere vrouwer zijn veel en veel liever en begripvoller tegenover maagdelijk vlees. En een leuke bijkomstigheid: ze geven je les. Heel leuk. En wat kunnen die vrouwen zoenen zeg!!! Wauw!
Zorg er wel voor dat ze vrijgezel zijn, want hun kerel, die kun je als broekie niet aan. :)
Zijn dit niet wat veel algemenisaties?

:?

[ Bericht 7% gewijzigd door LeesFoknl op 10-07-2016 18:32:27 (puntjes op de "i" gezet.) ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_163647826
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2016 18:31 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Zijn dit niet wat veel algemenisaties?

:?
Algemenisaties? Wat zijn dat?
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
  zondag 10 juli 2016 @ 18:35:41 #44
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_163647889
Dat is het zelfstandig naamwoord in meervoud dat hoort bij veralgemeniseren. Snap je? Zoals evangeliseren en evangelisatie cq evangelisaties.

O-) :Y
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_163647966
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2016 18:35 schreef LeesFoknl het volgende:
Dat is het zelfstandig naamwoord in meervoud dat hoort bij veralgemeniseren. Snap je? Zoals evangeliseren en evangelisatie cq evangelisaties.

O-) :Y
Maar wat bedoel je ermee dan?
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
  zondag 10 juli 2016 @ 18:44:15 #46
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_163648055
Dat ik vind dat datgene wat ik citeerde (van wat jij schreef) een aanname is waar ik bij twijfel of het inderdaad IN HET ALGEMEEN zo is. Ik denk nl dat het vooral een wishfull thinking is, een (nattte?) droom van veel jonge mannen/ jongens. Zo lief, geil, begripvol, onderwijzend.
Ik denk dat ook gezien de reakties van enkele dames hier die bv schrijven: wat moet ik met een jongen van 18.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  zondag 10 juli 2016 @ 19:10:16 #47
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_163648605
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2016 18:27 schreef LeesFoknl het volgende:
Sigaartje, ik vind het eigenlijk andersom, een meid van 20 met een man van over de 40. Neem gemakshalve 69. Dat is toch oudere-heren-misbruik. Die meiden peigeren je af, zuigen je leeg en gooien je weg als een gebruikt condoom!
Die begrijpen niet (geen empathie) dat een oudere man na de daad langzaam moet bijkomen, dat ie in die tijd denkt aan zelfdoding en zo. Dat ie minstens 3 uur en 2 blauwe pilletjes nodig heeft om nog eens te kunnen. En die meiden: nog, nog,nog, meer, meer, meer !!
Neen, je moet het inderdaad als 40 plusser, of 69 jarige, het niet doen met meiden van 20. Dat moet je je als man gewoon zelf niet aandoen.
Post jij eigenlijk ook wel eens geen onzin? :z.
pi_163648664
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2016 18:27 schreef LeesFoknl het volgende:
Sigaartje, ik vind het eigenlijk andersom, een meid van 20 met een man van over de 40. Neem gemakshalve 69. Dat is toch oudere-heren-misbruik. Die meiden peigeren je af, zuigen je leeg en gooien je weg als een gebruikt condoom!
Die begrijpen niet (geen empathie) dat een oudere man na de daad langzaam moet bijkomen, dat ie in die tijd denkt aan zelfdoding en zo. Dat ie minstens 3 uur en 2 blauwe pilletjes nodig heeft om nog eens te kunnen. En die meiden: nog, nog,nog, meer, meer, meer !!
Neen, je moet het inderdaad als 40 plusser, of 69 jarige, het niet doen met meiden van 20. Dat moet je je als man gewoon zelf niet aandoen.
:)
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_163649897
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2016 15:05 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Je ziet wat je wil zien vanwege slachtofferrol, juist de oudere vrouw met jongere man is geaccepteerder.

Niet dat dat uit maakt, doe wat je wilt!
Zal ik zeker doen!👍
pi_163661009
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2016 18:27 schreef LeesFoknl het volgende:
Sigaartje, ik vind het eigenlijk andersom, een meid van 20 met een man van over de 40. Neem gemakshalve 69. Dat is toch oudere-heren-misbruik. Die meiden peigeren je af, zuigen je leeg en gooien je weg als een gebruikt condoom!
Die begrijpen niet (geen empathie) dat een oudere man na de daad langzaam moet bijkomen, dat ie in die tijd denkt aan zelfdoding en zo. Dat ie minstens 3 uur en 2 blauwe pilletjes nodig heeft om nog eens te kunnen. En die meiden: nog, nog,nog, meer, meer, meer !!
Neen, je moet het inderdaad als 40 plusser, of 69 jarige, het niet doen met meiden van 20. Dat moet je je als man gewoon zelf niet aandoen.
En de jonge meiden die willen ook alleen maar een man die meerdere kan klaarkomen, maarja of die makkelijk te vinden zijn?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')