Zou het ook heel spannend vinden om het eens met met milf te daten enzo. Die dames hebben wel veel ervaring en dat lijkt mij wel lekkerquote:Op donderdag 7 juli 2016 18:00 schreef Harvest89 het volgende:
Ja best wat ervaring er mee (vrouwen tussen de 30 en 45).
Ik kan het iedereen aanraden.
Ik was 21 toen ik de eerste date had met een milf van 38. Ik vond het in het begin best spannend, maar daarna erg leuk/lekker.
Die contacten heb ik bijna altijd online afgesproken (datingsites/app).
Dat dacht ik ook ja!quote:
Waarom niet?quote:Op donderdag 7 juli 2016 18:15 schreef K44S het volgende:
Enkel een keer gezoend met een milf.
Ik kan je er weinig spannends over vertellen.
Zoenen was niet veel anders dan de gemiddelde vrouw die ik tot nu toe heb gezoend ( 19 -> 26 jaar)quote:
Er staan al heel veel MILFs op datingsites. Misschien kan jij er wel eentje daarop ontmoeten en daten?quote:Op vrijdag 8 juli 2016 06:29 schreef Shigaku het volgende:
Wauw nice man. Ik heb ook een lust voor oudere dames. Maar ik weet niet hoe ik in contact kan komen met een MILF. Any tips ? Of manieren om een date met een MILF te regelen ?
Mij lijkt het wel eens opwindend om eens met zo een vrouw te daten, ze zien er goed uit, zijn onafhankelijk en hebben veel ervaring wat ook wel lekker kan zijn als je net als mij al superweinig ervaring hebt.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 01:36 schreef jaipurholic het volgende:
Eigenlijk is t niet veel anders. Iets wat enigzins ongebruikelijk of een taboe kan zijn kan wel extra opwindend werken.
M.a.w.: je zal er waarschijnlijk wel van genieten, zeker doen. Is t daadwerkelijk anders of speciaal? Valt wel mee. Maar wat boeit dat, enjoy.
De mijne heb ik ook op een online datingsite ontmoet. Ze wilt heel veel met mij doen en we vinden elkaar lief en opwindend. Ik vind het heel erg spannend wanneer ik haar ontmoet en het lijkt mij gewoon lekker. Ik weet wel dat ze lekker kunnen zoenen, vrijen enzo. Dat lijkt mij zo heerlijk.quote:Op donderdag 7 juli 2016 18:00 schreef Harvest89 het volgende:
Ja best wat ervaring er mee (vrouwen tussen de 30 en 45).
Ik kan het iedereen aanraden.
Ik was 21 toen ik de eerste date had met een milf van 38. Ik vond het in het begin best spannend, maar daarna erg leuk/lekker.
Die contacten heb ik bijna altijd online afgesproken (datingsites/app).
Ik heb wel een paar sites geprobeerd maar zonder succes.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 06:46 schreef mst68 het volgende:
[..]
Er staan al heel veel MILFs op datingsites. Misschien kan jij er wel eentje daarop ontmoeten en daten?
Ik zie het beide wel zitten eigenlijkquote:Op vrijdag 8 juli 2016 10:04 schreef CapnIzzy het volgende:
Zou je ook een relatie zien zitten of toch liever met je eigen leeftijd?
Zei mijn bio docent ook toen ik vroeg hoe het mogelijk was dat ik in een blank dorp woon en op zwarte valquote:
Ze zijn zelfverzekerd, onafhankelijk en lekker veel ervaringquote:Op zaterdag 9 juli 2016 00:20 schreef T42 het volgende:
had altijd jongere vriendinnen (8 jaar verschil and up) nu keer relatie gehad met oudere. veel van geleerd, en keer iemand die niet overal bah eng ieuwww tegen zegt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |