de enorme hoeveelheid die hij in een paar dagen postte kwam de kwaliteit ook niet echt ten goede.quote:Op donderdag 7 juli 2016 08:34 schreef TARDIS. het volgende:
Ik las tot mijn grote verbazing dat Braddie is gestopt met zijn vlogs! Wat een klap! Wat een hevig verlies op deze vroege morgen.
Het onbegrip was groot toen ik dit volledig onverwachtse nieuws te verwerken kreeg.
hoe was het bij de dokter?quote:Op donderdag 7 juli 2016 08:34 schreef TARDIS. het volgende:
Ik las tot mijn grote verbazing dat Braddie is gestopt met zijn vlogs! Wat een klap! Wat een hevig verlies op deze vroege morgen.
Het onbegrip was groot toen ik dit volledig onverwachtse nieuws te verwerken kreeg.
Zoiets las ik ook, ja. whatsapwithdatquote:Op donderdag 7 juli 2016 08:44 schreef zeer het volgende:
[..]
Jij moest toch naar de dokter toe laatst? Voor je ontsteking in je darmen?
En dan nu doen alsof het volledig uit de lucht gegrepen is en vervolgens niet meer reagerenquote:
Er is geconstateerd dat hij overprikkeld is en moet stoppen met onzin zoals FOK!.quote:Op donderdag 7 juli 2016 08:44 schreef zeer het volgende:
[..]
Haha darmen en luchtje.quote:Op donderdag 7 juli 2016 08:53 schreef zeer het volgende:
[..]
En dan nu doen alsof het volledig uit de lucht gegrepen is en vervolgens niet meer reageren
Hier zit een luchtje aan.
hahaquote:Op donderdag 7 juli 2016 08:34 schreef TARDIS. het volgende:
hahaquote:
Echt he, wat een dwaalspoor.quote:Op donderdag 7 juli 2016 08:53 schreef zeer het volgende:
[..]
En dan nu doen alsof het volledig uit de lucht gegrepen is en vervolgens niet meer reageren
Hier zit een luchtje aan.
onzinquote:Op donderdag 7 juli 2016 08:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Er is geconstateerd dat hij overprikkeld is en moet stoppen met onzin zoals FOK!.
haha alweeeeeer. het houdt niet opquote:Op donderdag 7 juli 2016 08:34 schreef TARDIS. het volgende:
nou, je moet maar wat te klagen hebben..quote:Op donderdag 7 juli 2016 09:09 schreef Stimorol- het volgende:
Weer een saaie dag op mijn werk. Hoe kan ik nou zo goed betaald worden voor niets doen
hij is een beetje koekoek hoorquote:Op donderdag 7 juli 2016 08:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de enorme hoeveelheid die hij in een paar dagen postte kwam de kwaliteit ook niet echt ten goede.
gelukkig heb ik alles opgeslagen en kan ik een tribute kanaal gaan openen
succesquote:Op donderdag 7 juli 2016 06:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ga vandaag mijn scriptie afronden en opsturen voor afdrukken![]()
Hoe is het met die van jou afgelopen?
Ja ik had een onderzoek. Ik heb nu nieuwe medicijnen en heb binnenkort een gesprek in het ziekenhuis voor overige resultaten.quote:Op donderdag 7 juli 2016 08:44 schreef zeer het volgende:
[..]
zo neemt niemand je toch meer serieus. dat je eerst vol overtuiging het ene doet en dan het andere. hoe vaak heb je nu al gewist? dan moet er toch een belletje gaan rinkelen dat je een keuze moet maken...of schijt hebben en niks wissen of geen vlogs meer maken. of ze wissen zonder uitleg. dat komt beter over.quote:Op donderdag 7 juli 2016 02:26 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ik heb alle vlogs van mijn kanaal verwijderd en alle nieuwsberichten.
Vond het toch te geforceerd overkomen, bepaalde filmpjes.. Zeker die Engelse filmpjes die geen fuck uithaalde voor views.
Ik ga mij bezig houden met waar ik goed in ben, muziek filmpjes maken, en er komen ook wat auto gerelateerde dingen op(Dashcam beelden, of als ik een supercar spot of zo) Maar hoef zelf niet zo nodig met m`n bek op het net eigenlijk... Heb er de halve avond over nagedacht.
MrBradge de vlogger is niet meer, maar MrBradge de muzikant en auto spotter/dashcammer nog wel.
Ben benieuwd wat ik nu weer voor stortvloed aan gezeik hier over over mij heen krijg.
En nu ga ik tukken, goodnight en tot van't weekend
Ik word lui van niets doen. Werk liever hard.quote:Op donderdag 7 juli 2016 09:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nou, je moet maar wat te klagen hebben..
jij was toch al lui?quote:Op donderdag 7 juli 2016 09:20 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik word lui van niets doen. Werk liever hard.
Hey Braddie, man up. Nobody cares.quote:Op donderdag 7 juli 2016 02:26 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ik heb alle vlogs van mijn kanaal verwijderd en alle nieuwsberichten.
Vond het toch te geforceerd overkomen, bepaalde filmpjes.. Zeker die Engelse filmpjes die geen fuck uithaalde voor views.
Ik ga mij bezig houden met waar ik goed in ben, muziek filmpjes maken, en er komen ook wat auto gerelateerde dingen op(Dashcam beelden, of als ik een supercar spot of zo) Maar hoef zelf niet zo nodig met m`n bek op het net eigenlijk... Heb er de halve avond over nagedacht.
MrBradge de vlogger is niet meer, maar MrBradge de muzikant en auto spotter/dashcammer nog wel.
Ben benieuwd wat ik nu weer voor stortvloed aan gezeik hier over over mij heen krijg.
En nu ga ik tukken, goodnight en tot van't weekend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |