Lijkt mij niet zo lekkerquote:Op donderdag 7 juli 2016 00:23 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb dit in de vriezer
nee ik vind mensen vermoeiend. als ik niet zou werken zou ik eenzaam worden, maar na werk heb wel genoeg levende wezens gezienquote:Op donderdag 7 juli 2016 00:21 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
voel jij je niet eenzaam als kluizenaar?
ik smelt op je tong maar niet in je keelquote:
dat is niet stoerquote:Op donderdag 7 juli 2016 00:21 schreef Drug het volgende:
[..]
je mag huilen. en als je het fijn vindt kom ik je een keer opzoeken en mag je huilen in mijn armen
Drug en ik ookquote:
stoer zijn is iets wat je op anderen uitstraalt, maar hoe anderen je zien is niet zo belangrijk.quote:
tot zoquote:Op donderdag 7 juli 2016 00:29 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Laten we met zn drietjes in sandwichpositie slapen
[..]
Ga weg![]()
is beterquote:Op donderdag 7 juli 2016 00:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik ga lekker weer alleen slapen
laten we een verbinding opzetten waardoor we elkaar horen snurkenquote:Op donderdag 7 juli 2016 00:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik ga lekker weer alleen slapen
Jij mag in het midden :$quote:Op donderdag 7 juli 2016 00:29 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
[..]
Ga weg![]()
quote:Op donderdag 7 juli 2016 00:29 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
nee, gewoon gele danoontjequote:Op donderdag 7 juli 2016 00:30 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
En een glaasje warme melk erbij? Moet ik ook nog wat voorlezen uit rupsje nooitgenoeg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |