Hij speelt ook gewoon tegen een kut team. Had in de eerste 2 min al 3 keer geoneshot moeten worden door die snipert.quote:
Heb ik ook telkes.. daarom vroeg ik al of mensen ranked spelen op de pcquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 13:29 schreef Afwazig het volgende:
Van rank 57 naar 51 gezakt. Ik word echt helemaal gek van die teams en leavers. Wat een ellende zeg.
Zo kan je natuurlijk elke vorm van skill wel wegzetten met "maar hij had neergeschoten moeten worden"quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 15:37 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Hij speelt ook gewoon tegen een kut team. Had in de eerste 2 min al 3 keer geoneshot moeten worden door die snipert.
Voeg me maar toe, Afwazig#2431quote:Op zondag 14 augustus 2016 15:28 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Heb ik ook telkes.. daarom vroeg ik al of mensen ranked spelen op de pc
Ik was 61 nu ~55quote:Op zondag 14 augustus 2016 19:48 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Voeg me maar toe, Afwazig#2431
Welke rank ben jij?
Volgens mij is dat Seagull, zo'n beetje de beste overwatcher op aard..quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 15:37 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Hij speelt ook gewoon tegen een kut team. Had in de eerste 2 min al 3 keer geoneshot moeten worden door die snipert.
Is Seagull jaquote:Op zondag 14 augustus 2016 21:00 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Volgens mij is dat Seagull, zo'n beetje de beste overwatcher op aard..
quote:Op zondag 7 augustus 2016 15:54 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Veel Overwatch pro's cheaten ook gewoon
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mwah het zijn wel vaak de low ranks die roepen dat iemand cheat. Zie dat bij CS:GO ook altijd. Speel je met lagere ranks dan word er geroepen hacker als je met hogere ranks speelt word er geroepen nice shot. Ik zie het zelf ook niet cheat in dat filmpje van internethulk tbhquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 07:57 schreef Questular het volgende:
Och kom op je kunt op zn minst zeggen dat Internethulk en Taimou af en toe een vreemde kill maken. Dus ik snap wel dat mensen denken dat er cheats in het spel zijn. Mij boeit het vrij weinig maar er zijn net zoveel mensen die cheats roepen dan mensen die koste wat kost hun top spelers blijven beschermen. Ow en de vraag Wat ben je? Rank 40? verdiend wel een![]()
Ja, maar een hele witch hunt om een glitch? Zulke dingen achtervolgen pros voor JAREN. En een reddit thread met 1500 comments die hem een cheater noemen oid is niet niks.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 07:57 schreef Questular het volgende:
Och kom op je kunt op zn minst zeggen dat Internethulk en Taimou af en toe een vreemde kill maken. Dus ik snap wel dat mensen denken dat er cheats in het spel zijn. Mij boeit het vrij weinig maar er zijn net zoveel mensen die cheats roepen dan mensen die koste wat kost hun top spelers blijven beschermen. Ow en de vraag Wat ben je? Rank 40? verdiend wel een![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |