Fetta is SWS al goor.quote:Op woensdag 6 juli 2016 15:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben een soort oudere beschimmelde verzuurde kaas. Soort bedorven feta of zo.
Ja, het is zo dubbel. We moeten allemaal maar PC worden. Want stel je voor dat iemand zich gekwetst voelt. Man, de volgende generaties zijn allemaal nog grotere watjes.quote:Op woensdag 6 juli 2016 15:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sinds we overgevoelig en politiek super correct zijn. Denk ik. Maar als we zo gaan beginnen vind ik ook dat alle stereotype wuifnichten uit series als Gooise vrouwen moeten.
Waarom moet dat?quote:Op woensdag 6 juli 2016 15:22 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat moet ook.
Nadeel is dat je dan niet meer meteen aan personages kunt zien of ze homo zijn en da's maar lastig bij series zoals die
Ja, Ang3l zei het wel beter. Zolang het niet het enige is waar mensen mee in aanraking komen.quote:Op woensdag 6 juli 2016 15:30 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Fetta is SWS al goor.
[..]
Ja, het is zo dubbel. We moeten allemaal maar PC worden. Want stel je voor dat iemand zich gekwetst voelt. Man, de volgende generaties zijn allemaal nog grotere watjes.
[..]
Waarom moet dat?
Die nep "witte kaas" vind ik saai. Mag ook geen feta meer heten. Echte feta vind ik lekkerquote:
Ik zwabber wat tussen "grow a tougher skin" en de andere kant. Ben er niet volledig uit. Soms zijn er ook gewoon dingen in onze cultuur waar wij niet bij stilstaan, maar een buitenlander (zoals Sultan) toch wel ff van op z'n kop krabt zonder enige uitleg. "Reaaaaally?" Then again, toen ik eenmaal de uitleg gaf was t "O. Ok. Whatever." Je kunt je idd overal door aangevallen voelen.quote:[..]
Ja, het is zo dubbel. We moeten allemaal maar PC worden. Want stel je voor dat iemand zich gekwetst voelt. Man, de volgende generaties zijn allemaal nog grotere watjes.
Lui, maar wel herkenbaar en dus werkt t. Denk ik.quote:Op woensdag 6 juli 2016 15:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, Ang3l zei het wel beter. Zolang het niet het enige is waar mensen mee in aanraking komen.
Maar het is ook gewoon lui schrijven, stereotypes.
Ik hou heel erg van de quote "If you can't say something nice, then say what you're thinking nicely."quote:Op woensdag 6 juli 2016 15:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die nep "witte kaas" vind ik saai. Mag ook geen feta meer heten. Echte feta vind ik lekker
[..]
Ik zwabber wat tussen "grow a tougher skin" en de andere kant. Ben er niet volledig uit. Soms zijn er ook gewoon dingen in onze cultuur waar wij niet bij stilstaan, maar een buitenlander (zoals Sultan) toch wel ff van op z'n kop krabt zonder enige uitleg. "Reaaaaally?" Then again, toen ik eenmaal de uitleg gaf was t "O. Ok. Whatever." Je kunt je idd overal door aangevallen voelen.
Ja, maar dat is was cultuur maakt. Wij zien andere dingen als normaal dan anderen en dus gaan wij hoe dan ook mensen kwetsen. Wij kunnen niet anticiperen wat anderen van dingen vinden, maar een normaal gesprek er over of negeren kan niet.quote:Op woensdag 6 juli 2016 15:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die nep "witte kaas" vind ik saai. Mag ook geen feta meer heten. Echte feta vind ik lekker
[..]
Ik zwabber wat tussen "grow a tougher skin" en de andere kant. Ben er niet volledig uit. Soms zijn er ook gewoon dingen in onze cultuur waar wij niet bij stilstaan, maar een buitenlander (zoals Sultan) toch wel ff van op z'n kop krabt zonder enige uitleg. "Reaaaaally?" Then again, toen ik eenmaal de uitleg gaf was t "O. Ok. Whatever." Je kunt je idd overal door aangevallen voelen.
Klinkt veelbelovend, dus ik klikken.quote:Elimination of perchlorethylene used for dry cleaning in a laundry establishment
Ja, je flikkert dus gewoon alles weg waar je eerst die schadelijk stof op gebruikte? Zo kan ik het ook.quote:Abstract
A hospital laundry establishment located in Madrid dry-cleaned sheets, towels, working clothes, etc. for several healthcare facilities. Perchlorethylene was used only to remove persistent stains. Union intervention managed to eliminate the product and clothes with persistent stains are now discarded.
Lol. Die is wel nice.quote:Op woensdag 6 juli 2016 15:41 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
Ik hou heel erg van de quote "If you can't say something nice, then say what you're thinking nicely."
Oftewel water.quote:Tetrachloroetylene, a hazardous human carcinogen and endocrine disruptor, is widely used in dry cleaning systems. Tetrachloroetylene also causes a number of other adverse effects to human health and to the environment. In this substitution experience the substance was eliminated by an alternative “wet cleaning” system in a laundry shop in the U.S.
Veel mensen zijn ook nog te dom om te poepen. Dat helpt ook niet echt in zo'n discussie.quote:Op woensdag 6 juli 2016 15:44 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ja, maar dat is was cultuur maakt. Wij zien andere dingen als normaal dan anderen en dus gaan wij hoe dan ook mensen kwetsen. Wij kunnen niet anticiperen wat anderen van dingen vinden, maar een normaal gesprek er over of negeren kan niet.
Net zoals die hele zwarte pieten discussie. Een normaal gesprek kan niet. Mensen willen nu schreeuwen, nu verandering. Er word geen begrip getoond naar mijn mening.
Jezusquote:Op woensdag 6 juli 2016 15:59 schreef praisethebooty het volgende:
Net als in Groot-Brittannië waar mensen in Cornwell massaal voor een Brexit hebben gestemd, terwijl die regio drijf op EU subsidies (circa 100 miljoen euro per jaar sinds 2007). En nu wil de bevolking daar dat de subsidies door blijven gaan, ook als Engeland uit de EU stapt.
Ja die had ik ook gehoord. Hilarisch dom.quote:Op woensdag 6 juli 2016 15:59 schreef praisethebooty het volgende:
Net als in Groot-Brittannië waar mensen in Cornwell massaal voor een Brexit hebben gestemd, terwijl die regio drijf op EU subsidies (circa 100 miljoen euro per jaar sinds 2007). En nu wil de bevolking daar dat de subsidies door blijven gaan, ook als Engeland uit de EU stapt.
Ja daar heeft een commerciele zender natuurlijk lak aan. It has to sell, not educate.quote:Op woensdag 6 juli 2016 15:40 schreef wonderer het volgende:
Het is ook gewoon schadelijk en daar mogen media best rekening mee houden, IMO. Zeker als het gaat om cheap laughs en niet een of ander maatschappelijk probleem aan de kaak stelt of zo.
Ja, wil je die ff onthouden voordat je me weer dist?quote:
Het is maar goed dat poepen dan enigszins vanzelf gaat, anders zou het een smeerboel wordenquote:Op woensdag 6 juli 2016 15:56 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
Veel mensen zijn ook nog te dom om te poepen. Dat helpt ook niet echt in zo'n discussie.
Een vrouw met zaad. Apart.quote:Op woensdag 6 juli 2016 16:07 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Best lekker. Al is mijn vrouw een beetje droog.
Oy.quote:Op woensdag 6 juli 2016 16:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, wil je die ff onthouden voordat je me weer dist?
En dat geldt ook voor Kaas!
Ja heb ook t idee dat t plaatje net verkeerdom isquote:
Je noemde me een biatch!!!!quote:
Nog steeds.quote:Op woensdag 6 juli 2016 15:40 schreef Ang3l het volgende:
Ander onderwerp:
Ik moet plassen.
Einde bericht.
*wiebelt op stoel*
Biatch is minder erg dan bitch.quote:Op woensdag 6 juli 2016 16:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je noemde me een biatch!!!!
*biatchslapped je wangetjes*
Ophouden is niet goed, ga eens pissen.quote:
Ik heb theatermama ook al ge'appt.quote:Op woensdag 6 juli 2016 16:15 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ophouden is niet goed, ga een pissen.
Ik let it deur de fingers glip!quote:
Je blaas rekt uit en dan kun je niet goed meer uitplassen.quote:Op woensdag 6 juli 2016 16:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb theatermama ook al ge'appt.
Hij vindt ook dat ik moet gaan plassen.
Maar ik heb geen zin #wijf
En hoezo is dat niet goed?
Ik denk ik train m'n blaas
Jaquote:Op woensdag 6 juli 2016 16:19 schreef Kaas- het volgende:
's Nachts in bed moeten pissen is zo'n klacht die iedereen wel herkent. Gisteravond veel water gedronken dus moest er weer twee keer af, na eerst uiteraard veel te lang gewacht te hebben.
Is niet goed inderdaad. Straks wordt je nog een incontinente bejaarde.quote:Op woensdag 6 juli 2016 16:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb theatermama ook al ge'appt.
Hij vindt ook dat ik moet gaan plassen.
Maar ik heb geen zin #wijf
En hoezo is dat niet goed?
Ik denk ik train m'n blaas
Met jou?quote:Op woensdag 6 juli 2016 16:17 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Beter, anders krijg je problemen mannetje.
En ik maar denken dat ik met ophouden een beetje aan het trainen was dat ik niet om de 5 min hoef. Je weet wel, net als met de pee-of-death bij bier drinkenquote:Op woensdag 6 juli 2016 16:19 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
Is niet goed inderdaad. Straks wordt je nog een incontinente bejaarde.
quote:Op woensdag 6 juli 2016 16:33 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Zet de Turkse olie maar klaar nondejuh!
Maar olie is niet zo goed voor het condom, Kaas!quote:
Wow. Dat leven moet moeilijk zijn.quote:Op woensdag 6 juli 2016 15:56 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
Veel mensen zijn ook nog te dom om te poepen. Dat helpt ook niet echt in zo'n discussie.
Ik heb zo van: BYE BYE UK. Succes met het leven.quote:Op woensdag 6 juli 2016 15:59 schreef praisethebooty het volgende:
Herkenbaar he?quote:Op woensdag 6 juli 2016 16:36 schreef wonderer het volgende:
Ik zie net de TT... ook zonder het gesprek over de Efteling had ik hem wel gesnapt, goed gedaan
Ach joh, deze man heft de oplossing!quote:Op woensdag 6 juli 2016 16:36 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Wow. Dat leven moet moeilijk zijn.
Wel voor het glijden.quote:Op woensdag 6 juli 2016 16:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar olie is niet zo goed voor het condom, Kaas!
Maar soms wil ik gewoon Withy zijn online. In het echt ben ik al zo braaf en liefquote:Op woensdag 6 juli 2016 16:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, wil je die ff onthouden voordat je me weer dist?
En dat geldt ook voor Kaas!
Haha. Dat had ik dus ook toen ik nog gamede, dacht ik er al aan als ik nog van huis was. Ben eigenlijk wel blij dat ik er geen last meer van heb.quote:Op woensdag 6 juli 2016 16:39 schreef wonderer het volgende:
Ik wil naar huis, Witcher spelenMaar ik moet extra lang om tijd in te halen voor al die interviews en zo
Zquote:
Zeikert.quote:
Not sure if honest or seriousquote:Op woensdag 6 juli 2016 16:40 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Maar soms wil ik gewoon Withy zijn online. In het echt ben ik al zo braaf en lief
Ik kan gelukkig ook wel andere dingen doen. Het komt bij mij vooral in de plaats van rondhangen op Fok en Facebook.quote:Op woensdag 6 juli 2016 16:41 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Haha. Dat had ik dus ook toen ik nog gamede, dacht ik er al aan als ik nog van huis was. Ben eigenlijk wel blij dat ik er geen last meer van heb.
Mja nu zit ik alsnog aan alle verkeerde dingen te denken tijdens het studeren in de UB dus het ene evil vervangt het andere.
Dat is zo kut. 90% van de tijd denk ik "Nee" ik moet helemaal niet en lukt het.quote:Op woensdag 6 juli 2016 16:19 schreef Kaas- het volgende:
's Nachts in bed moeten pissen is zo'n klacht die iedereen wel herkent. Gisteravond veel water gedronken dus moest er weer twee keer af, na eerst uiteraard veel te lang gewacht te hebben.
Is dit sport?quote:
Minder stonen. Wie weet helpt hetquote:Op woensdag 6 juli 2016 16:43 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Dat is zo kut. 90% van de tijd denk ik "Nee" ik moet helemaal niet en lukt het.
Ik heb een tijdje gehad dat als ik stoned was dat ik gewoon 100% van de tijd moest plassen. Ik begon direct weer mijn pis "op te houden" al was ik net geweest. DAT IS FRUSTREREND als je wil slapen.
Ah goed van je dan. Ja ik fok nu te veel.quote:Op woensdag 6 juli 2016 16:42 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik kan gelukkig ook wel andere dingen doen. Het komt bij mij vooral in de plaats van rondhangen op Fok en Facebook.
Wat helemaal in olie?quote:Op woensdag 6 juli 2016 16:39 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wel voor het glijden.
Ik heb dat vorige week toevallig gedaan trouwens, helemaal in de olie. Dat is wel gewoon echt chill smooth.
Ik ben echt wel heel lief en verzorgend in het echt. Ik maak altijd voor iedereen eten, en maak iedereen comfy (niet met sexuele handelingen).quote:
Ik kwam de badkamer binnen om te gaan douchen en er bleek een fles baby-olie te staan en had toen voordat ik het wist het nogal nergens op slaande idee in uitvoering gebracht om me helemaal in te olien.quote:
Haha, dat helpt, maar die tik is weg. Dat was een frustrerende tijd.quote:Op woensdag 6 juli 2016 16:44 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Minder stonen. Wie weet helpt het
Chill!quote:Op woensdag 6 juli 2016 16:47 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik kwam de badkamer binnen om te gaan douchen en er bleek een fles baby-olie te staan en had toen voordat ik het wist het nogal nergens op slaande idee in uitvoering gebracht om me helemaal in te olien.
Ik niet. Ik ben totaal niet verzorgend.quote:Op woensdag 6 juli 2016 16:46 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik ben echt wel heel lief en verzorgend in het echt. Ik maak altijd voor iedereen eten, en maak iedereen comfy (niet met sexuele handelingen).
Ik las chili en dacht "Lijkt me niet bij uitstek de beste olie daarvoor".quote:
Samequote:Op woensdag 6 juli 2016 16:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik las chili en dacht "Lijkt me niet bij uitstek de beste olie daarvoor".
Biatch dus, zei het toch.quote:Op woensdag 6 juli 2016 16:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik niet. Ik ben totaal niet verzorgend.
Was er nog een speciale gelegenheid eigenlijk>quote:
oeps ;P Komt er iemand over de vloer?quote:Op woensdag 6 juli 2016 16:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik niet. Ik ben totaal niet verzorgend.
Ouch.quote:Op woensdag 6 juli 2016 16:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik las chili en dacht "Lijkt me niet bij uitstek de beste olie daarvoor".
Je kan er niet langer omheen Rez, je moet nu toch echt aan de tampon.quote:
Nee, maar ontaardde wel in een goede fapsessie.quote:Op woensdag 6 juli 2016 16:59 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Was er nog een speciale gelegenheid eigenlijk>
quote:Op woensdag 6 juli 2016 17:01 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nee, maar ontaardde wel in een goede fapsessie.
quote:Op woensdag 6 juli 2016 17:06 schreef praisethebooty het volgende:
[..]![]()
![]()
Je hebt soms ook geen filter jij.
Het is niet erg ofzo.quote:Op woensdag 6 juli 2016 17:08 schreef Kaas- het volgende:
[..]
En soms juist heel terughoudend.
Komt en gaat met de bui.
Zoiets ja. "En je moet ze zelf pakken! Je weet waar het staat."quote:Op woensdag 6 juli 2016 16:59 schreef Brammetjuh94 het volgende:
oeps ;P Komt er iemand over de vloer?
"Ik heb helaas maar 5 soorten drank en 20 mogelijke snacks, sorry!!!"
Jaquote:Op woensdag 6 juli 2016 17:05 schreef praisethebooty het volgende:
Geen zin om terug te lezen. Heeft Ang3l nou al gepist?
Jawel. Verloedering van de zedelijke jeugd, dat is 't. Bedorven kaas!!!!!quote:
quote:Op woensdag 6 juli 2016 17:00 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ouch.
[..]
Je kan er niet langer omheen Rez, je moet nu toch echt aan de tampon.
Lol.quote:Op woensdag 6 juli 2016 17:01 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nee, maar ontaardde wel in een goede fapsessie.
Kaas wilt een kontje.quote:Op woensdag 6 juli 2016 17:08 schreef Kaas- het volgende:
[..]
En soms juist heel terughoudend.
Komt en gaat met de bui.
Waw. TAAAAAAAAAMPONquote:Op woensdag 6 juli 2016 17:11 schreef Rezania het volgende:
[..]Gewoon een wond waar iets meer uit komt zetten dan ik had verwacht.
Wie wat? Niemand heeft mij hier op snapchatquote:Op woensdag 6 juli 2016 17:12 schreef praisethebooty het volgende:
Snapchats van 1 seconde sturen naar nieuwsgierige mensen.![]()
Doe je zelfquote:Op woensdag 6 juli 2016 17:16 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Wie wat? Niemand heeft mij hier op snapchat
Wil je dat dan?quote:Op woensdag 6 juli 2016 17:16 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Wie wat? Niemand heeft mij hier op snapchat
En dan 500 berichten op een dag? Dan is dit topic verder overbodig zowatquote:Op woensdag 6 juli 2016 17:19 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
Wil je dat dan?
Op zich zou het geen raar idee zijn als deze reeks een whatsapp/telegram groep zou hebben.
quote:Of die is er al maar ik ben buitengesloten.
Je hoeft toch niet alles te lezen.quote:Op woensdag 6 juli 2016 17:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dan 500 berichten op een dag? Dan is dit topic verder overbodig zowat
quote:[..]
True. Maar dat lukt me beter bij een forum dan bij apps. Hier lees ik zelden terug, apps welquote:Op woensdag 6 juli 2016 17:20 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
Je hoeft toch niet alles te lezen.
[..]
quote:
Ik kies ervoor om je te geloven.quote:Op woensdag 6 juli 2016 17:28 schreef Kaas- het volgende:
Ik heb 5 of 6 fokkers of zo op Snapchat? Gewoon voor brave doeleinden overigens, mocht dit de verkeerde indruk wekken.
SPOILER: GoT spoilers!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
quote:Op woensdag 6 juli 2016 18:07 schreef Rezania het volgende:
SPOILER: GoT spoilers!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
Er zijn er 2, maar geen grote geloof ik.quote:
Ohh ja? Pic!quote:Op woensdag 6 juli 2016 17:26 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ja ach. Wat dat plaatje van Angel zegt.
[..]
Gelukkig heb ik er eentje tot m'n beschikking.
En mij niet hebben? man man manquote:Op woensdag 6 juli 2016 17:28 schreef Kaas- het volgende:
Ik heb 5 of 6 fokkers of zo op Snapchat? Gewoon voor brave doeleinden overigens, mocht dit de verkeerde indruk wekken.
En dit noemt zichzelf een manquote:Op woensdag 6 juli 2016 18:22 schreef Kaas- het volgende:
De roltrap gaat hier in 1 klap naar de 4e verdieping en op de terugweg moet ik me dan aan weerszijden vasthouden vanwege hoogtevrees.
Je hebt al eens een pic van m'n vriend gezien, maar wil nu ook een pic van z'n kont of begrijp ik het nu verkeerd?quote:
Wat je een man maakt is hoe je omgaat met de irrationele angsten die in je hoofd gestopt zijn. Dat ze bestaan heeft er niks mee te maken.quote:
Toegevoegd.quote:Op woensdag 6 juli 2016 18:33 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Nogmaals voor iedereen: Nawty19 op snapchat
Bedoel je die Ene Ex?quote:Op woensdag 6 juli 2016 18:36 schreef Kaas- het volgende:
Hehe hij bestaat.Consider yourself added.
Edit: zie dat ik er ook net ben toegevoegd door een ex lol
Goed topic he.quote:Op woensdag 6 juli 2016 19:01 schreef Peter het volgende:
Van Games en calorieën via blowjobs, naar boekpresentatie, komkommers naar roltrappen en snapchat
Welkom in het homotopic
Je bent teleurgesteld?quote:Op woensdag 6 juli 2016 19:22 schreef praisethebooty het volgende:
En het idee dat snapchat alleen maar voor het versturen van piemels is, dat is dacht ik wel achterhaald.![]()
Ja, je kan ook een pic van je kont sturen idd!quote:Op woensdag 6 juli 2016 19:22 schreef praisethebooty het volgende:
En het idee dat snapchat alleen maar voor het versturen van piemels is, dat is dacht ik wel achterhaald.![]()
quote:Op woensdag 6 juli 2016 20:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, je kan ook een pic van je kont sturen idd!
qtπ is liever.quote:Op woensdag 6 juli 2016 20:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik zie nog niets.quote:Op woensdag 6 juli 2016 20:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 7 juli 2016 10:03 schreef Ang3l het volgende:
Zoals verwacht......
Gister dacht ik nog even dat ik overdreef met de 20Gb update van Witcher 33 en een volle PS4.Nee dus. Kon heem niet installeren omdat er te weinig ruimte was. Dus heb er wat spellen af moeten gooien eerst
Gisteren welw eer een half uur gespeeld. Snap dat die update zo groot was, want ze hebben echt alle menu structuren veranderd.Moet zeggen dat het nu wel een stuk overzichtelijker is
![]()
Denk dat ik 'm weer op ga pakken dus
Haha. Achter-haald.quote:Op woensdag 6 juli 2016 20:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Succes! Welk level ben je?quote:Op woensdag 6 juli 2016 20:19 schreef Rezania het volgende:
Ik ga hardlopen, kijken of ik nog pokemon tegen kan komen.
Jij stuurt van de best wel veel mensen die ik op Snap heb wel echt gewoon by farrrrrrrr de meeste updates zeg.quote:
Klinkt echt gemakkelijk, zo'n PS4quote:Op donderdag 7 juli 2016 10:41 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zijn je savegames nog wel bruikbaar?
Ik had gister de schrik van mijn leven. Ik stelde video in op "Deep color" en toen werd mijn beeldscherm zwart. Niks werkte; op de gok menu-items proberen te selecteren, in safe mode resolutie resetten, bleef zwart.
Uiteindelijk kwam ik erachter dat de televisie ook niet meer van source en zo kon wisselen, dus uitgezet en weer aan en plop, toen kwam het PS4 menu weer tevoorschijn. Maar tering, dat was even slikken...
Nou sorryquote:Op donderdag 7 juli 2016 10:53 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Jij stuurt van de best wel veel mensen die ik op Snap heb wel echt gewoon by farrrrrrrr de meeste updates zeg.
Geeft niiieeeeeeet was geen commentaar enkel een constateringquote:Op donderdag 7 juli 2016 10:54 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Nou sorryIk doe dat ook niet iedere dag hoor
Hihiquote:Op donderdag 7 juli 2016 10:55 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Geeft niiieeeeeeet was geen commentaar enkel een constateringvooral doen as you please
Kittensquote:
Ga eens leren.quote:Op donderdag 7 juli 2016 10:55 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Geeft niiieeeeeeet was geen commentaar enkel een constateringvooral doen as you please
1quote:
Ik ben vrij misselijk...quote:
Looool. Oké Ik wist niet hoe die pokestops werkte, dus heb nu geen ballen meer. Bijna level 5.quote:Op donderdag 7 juli 2016 11:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
1Enige pokemon die ik tot nu heb gevangen is mijn starter, een charmander.
Ik kwam net een Drowzy tegen, maar moest doorlopen om de trein te halen.quote:Op donderdag 7 juli 2016 11:32 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik ben vrij misselijk...
[..]
Looool. Oké Ik wist niet hoe die pokestops werkte, dus heb nu geen ballen meer. Bijna level 5.
Gewoon aanklikken en later vechten?quote:Op donderdag 7 juli 2016 11:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik kwam net een Drowzy tegen, maar moest doorlopen om de trein te halen.
Weet niet of dat werkt.quote:Op donderdag 7 juli 2016 11:49 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Gewoon aanklikken en later vechten?
Pokemon Go, spelletje voor je mobiel.quote:Op donderdag 7 juli 2016 11:53 schreef wonderer het volgende:
Kan iemand even uitleggen waar jullie het over hebben?
Dan gooi je mis..quote:Op donderdag 7 juli 2016 11:51 schreef Rezania het volgende:
En ik kwam net een raticate tegen, zes pokeballs tegenaan gegooid, maar ze gingen niet eens open.
Ja, dat werkt.quote:
Haha! Ik had net een squirturtle gevangen... Crasht de game. Opnieuw geprobeerd te vangen, vlucht hijquote:Op donderdag 7 juli 2016 12:04 schreef Rezania het volgende:
Net een Shellder en Spearow gevangen btw, lukt nu wel dus.
Ja, kon gewoon doorquote:Op donderdag 7 juli 2016 10:41 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zijn je savegames nog wel bruikbaar?
quote:Ik had gister de schrik van mijn leven. Ik stelde video in op "Deep color" en toen werd mijn beeldscherm zwart. Niks werkte; op de gok menu-items proberen te selecteren, in safe mode resolutie resetten, bleef zwart.
Uiteindelijk kwam ik erachter dat de televisie ook niet meer van source en zo kon wisselen, dus uitgezet en weer aan en plop, toen kwam het PS4 menu weer tevoorschijn. Maar tering, dat was even slikken...
O ja, dat was je vorige kloon toch?quote:Op woensdag 6 juli 2016 19:19 schreef praisethebooty het volgende:
Ik ben sebastian-draws op snapchat. Mocht iemand me nog willen toevoegen.
Alle lurkers?quote:Op donderdag 7 juli 2016 12:54 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Ik moet zeggen, een hoop meer mensen hebben mij toegevoegd dan verwacht...
Ach. Gewoon maar wat doen. Het is snapchat.quote:Op donderdag 7 juli 2016 13:35 schreef praisethebooty het volgende:
Ik vind het wel lastig dat je soms niet weet of iemand een snap naar alleen jou heeft gestuurd, of naar z'n halve adresboek.
Reageer je niet in het eerste geval dan krijg je later een opmerking "waarom reageer je niet".
Reageer je wel in het tweede geval... dan kan dat wat raar zijn.
Blijkbaarquote:
Mjah.quote:Op donderdag 7 juli 2016 13:40 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ach. Gewoon maar wat doen. Het is snapchat.
Juist.quote:Op donderdag 7 juli 2016 13:55 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
Mjah.
Als het belangrijk is dat iemand reageert, moet-ie het maar direct sturen.
JE MAG ME ALTIJD WEER VERWIJDEREN HOORRRRquote:Op donderdag 7 juli 2016 12:54 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Ik moet zeggen, een hoop meer mensen hebben mij toegevoegd dan verwacht...
Oké.quote:Op donderdag 7 juli 2016 14:14 schreef Kaas- het volgende:
[..]
JE MAG ME ALTIJD WEER VERWIJDEREN HOORRRR
Ja hoor. Alsof iemand jou wil.quote:Op donderdag 7 juli 2016 14:15 schreef Kaas- het volgende:
Ik had ook ooit hier m'n snap gedropt en toen ineens allemaal onbekende figuren die begonnen te praten haha.
Damn. Kaas stuurt zichzelf naakt foto's op snapchat.quote:Op donderdag 7 juli 2016 14:19 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik zelf wel, dat is het fundament waar ik op bouw beste vriend. Beat that.
Ik ook. Geen idee wat ik ermee moet.quote:Op donderdag 7 juli 2016 14:28 schreef Twoflower het volgende:
Ik zal wel weer antiek zijn zonder Snapchat?
Uiteraard.quote:Op donderdag 7 juli 2016 14:28 schreef Twoflower het volgende:
Leuk zijnquote:Op donderdag 7 juli 2016 14:29 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ook. Geen idee wat ik ermee moet.
Dat ben ik niet, dus vandaarquote:
Ewww..quote:Op donderdag 7 juli 2016 14:15 schreef Kaas- het volgende:
Ik had ook ooit hier m'n snap gedropt en toen ineens allemaal onbekende figuren die begonnen te praten haha.
Ja.quote:Op donderdag 7 juli 2016 14:28 schreef Twoflower het volgende:
Vandaag geprobeerd. maar was nog niet in de NL App store, dus moest me dan een (bv) Australisch account aanmeten etc.quote:Op donderdag 7 juli 2016 12:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Pokemon Go, spelletje voor je mobiel.
Haha. iOS naab.quote:Op donderdag 7 juli 2016 15:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vandaag geprobeerd. maar was nog niet in de NL App store, dus moest me dan een (bv) Australisch account aanmeten etc.
AR?quote:Op donderdag 7 juli 2016 15:57 schreef wonderer het volgende:
Wow, op Facebook hebben mensen het ook allemaal over Pokemon... Is het een soort AR of zo?
Ik wacht wel. Met ingress destijds ook gedaan (ook van Niantic).quote:
Ja. Zelfde maker als van Ingress.quote:Op donderdag 7 juli 2016 15:57 schreef wonderer het volgende:
Wow, op Facebook hebben mensen het ook allemaal over Pokemon... Is het een soort AR of zo?
AR = Augmented Realityquote:
Ingress is ook als basis gebruikt. Ze hebben dezelfde mapdata voor de portals gebruikt als de pokestops hier.quote:Op donderdag 7 juli 2016 16:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wacht wel. Met ingress destijds ook gedaan (ook van Niantic).
Waarschijnlijk gaat t met dit hetzelfde verlopen: Even heel leuk, daarna weg.
Ahhh. Ik vind dit in echt wel een hele minimale manier een AR game. Maar goed.quote:Op donderdag 7 juli 2016 16:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja. Zelfde maker als van Ingress.
[..]
AR = Augmented Reality
Ingress iig wel. Hele beschrijving begint er al mee:quote:Op donderdag 7 juli 2016 16:06 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ahhh. Ik vind dit in echt wel een hele minimale manier een AR game. Maar goed.
quote:Ingress is een augmented realityspel, dat massaal online gespeeld wordt bla bla bla.....
Ik speel Ingress al een jaar niet meer of zo. Best wel fanatiek gedaan. Ook in Singaporequote:Op donderdag 7 juli 2016 16:06 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ingress is ook als basis gebruikt. Ze hebben dezelfde mapdata voor de portals gebruikt als de pokestops hier.
Ahhquote:
Ik doe al twitter en Facebook. En zelfs dat is lastigquote:Op donderdag 7 juli 2016 16:23 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
Straks moet je nog van je uitgever, om je boek te promoten.
Heul kei. En batterij ook.quote:
Valt best mee, 7 mb per uur of zo. Batterij is veel erger.quote:
Valt mee paar MB per uur oid.quote:
Lang leve powerbanks.quote:Op donderdag 7 juli 2016 16:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Valt best mee, 7 mb per uur of zo. Batterij is veel erger.
Ik ben groot gebruiker. Doet echt niks voor mijn dataquote:Op donderdag 7 juli 2016 16:43 schreef wonderer het volgende:
Ah, ok, dat valt inderdaad redelijk mee. Hoewel dat na een dag best aantikt nog (ik heb maar 1 GB).
Die van mij is echt ruk, maar geen geld om nieuwe te kopen. Lang leven een oplader.quote:Op donderdag 7 juli 2016 16:42 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Lang leve powerbanks.
Sowieso is de S7E batterij wel echt bruut, dus ik zit wel snug.
Je powerbank of je telefoon?quote:Op donderdag 7 juli 2016 16:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
Die van mij is echt ruk, maar geen geld om nieuwe te kopen. Lang leven een oplader.
Mijn nieuwe start overmorgen. Kheb nog 1620Mb over.quote:Op donderdag 7 juli 2016 16:46 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Heb nog 1800 over en krijg morgen nieuw data
Hoe grote bundel heb je?quote:Op donderdag 7 juli 2016 16:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mijn nieuwe start overmorgen. Kheb nog 1620Mb over.
3000Mb. En 120 Min.quote:
T-mobile bundeltje.quote:
Telefoon. Powerbank heb ik niet eens, meestal wel stopcontact in de buurt.quote:
Ahhh voor dit soort games is het echt fucking bomb. Kon hierdoor ook 8 uur lang ingressen enzo.quote:Op donderdag 7 juli 2016 16:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Telefoon. Powerbank heb ik niet eens, meestal wel stopcontact in de buurt.
Ja da's iets nieuws toch?quote:Op donderdag 7 juli 2016 16:53 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
T-mobile bundeltje.
Dan heb je de 120 minuten dus ook voor in de EU.
Jeumig.quote:Ik heb 6000mb
Ja op je fietsje ingressen met mooi weerquote:Op donderdag 7 juli 2016 16:54 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ahhh voor dit soort games is het echt fucking bomb. Kon hierdoor ook 8 uur lang ingressen enzo.
Ik weet nog niet of ik het überhaupt meer ga spelen. Kijk wel.quote:Op donderdag 7 juli 2016 16:54 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ahhh voor dit soort games is het echt fucking bomb. Kon hierdoor ook 8 uur lang ingressen enzo.
Ja je kan eerst die bundel opmaken en je kan altijd in het buiteland gratis via de app of de website je travel & surf aanzetten.Je hebt 100mb in de eu per maand.quote:Op donderdag 7 juli 2016 16:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja da's iets nieuws toch?
Ook dat een x aantal Mb van je internet geldig is in de EU. Proberen uit te zoeken in Portugal.
Nog ff doen voor Barce;ona. maar meen dat dat best weinig Mb is, dus denk ik ff zo'n Travel & Surf dingetje doen voor 2 weken.
[..]
Jeumig.
Ik geloof smurf.quote:Op donderdag 7 juli 2016 16:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja op je fietsje ingressen met mooi weer
Was je een smurf of een kikker?
Jammerquote:Op donderdag 7 juli 2016 16:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik weet nog niet of ik het überhaupt meer ga spelen. Kijk wel.
Ja man, geen zin om enkel rond te gaan lopen voor dat spel.quote:
Dan ga je ook andere dingen doenquote:Op donderdag 7 juli 2016 17:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja man, geen zin om enkel rond te gaan lopen voor dat spel.
Ik heb 10250MB. Eigenlijk maar een bundel van 2,5GB maar die is twee keer verdubbeld of zoiets.quote:Op donderdag 7 juli 2016 16:53 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
T-mobile bundeltje.
Dan heb je de 120 minuten dus ook voor in de EU.
Ik heb 6000mb
Vandaag geprobeerd tussen Leiden en Delft, maar was meh. Al die pokestops en gyms liggen net buiten het bereik van de trein.quote:Op donderdag 7 juli 2016 17:12 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Dan ga je ook andere dingen doenIk gebruik het tijdens woon-werk enzo
Geen staantafel waar je aan kan studeren?quote:Op donderdag 7 juli 2016 17:50 schreef Kaas- het volgende:
Benen doen zeer van hele dag zitten te studeren. Beetje rondjes lopen maar. Faculteit blijft gelukkig open tot 21:00 of zo?
Jawel. Eens proberen, nu je het zegt. Moet veel beter voor je concentratie zijn.quote:Op donderdag 7 juli 2016 17:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
Geen staantafel waar je aan kan studeren?
Dat red ik niet eens op mijn laptop, man...quote:Op donderdag 7 juli 2016 17:33 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
Ik heb 10250MB. Eigenlijk maar een bundel van 2,5GB maar die is twee keer verdubbeld of zoiets.
Statafels! Waarom ontdek ik die pas op het laatste moment van m'n bachelor. Concentratie is zoooooveel hoger dan zittend.quote:
Studeren aan de bar is de volgende stap?quote:Op donderdag 7 juli 2016 19:07 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Statafels! Waarom ontdek ik die pas op het laatste moment van m'n bachelor. Concentratie is zoooooveel hoger dan zittend.
Studeren in koffiebars doe ik wel af en toe, als variatie op altijd de uni.quote:Op donderdag 7 juli 2016 19:31 schreef Peter het volgende:
[..]
Studeren aan de bar is de volgende stap?
Las hier een tijdje geleden ook over. De programmeurs zullen gewoon moeten opvolgen wat voor regulering de politiek hier voor gaat bedenken nadat er onderzoek naar is gedaan.quote:Op donderdag 7 juli 2016 17:59 schreef Rezania het volgende:
Self-Driving Cars Will Likely Have To Deal With The Harsh Reality Of Who Lives And Who Dies
Eigenlijk nooit bij stilgestaan, maar vraag me af hoe programmeurs dat op gaan lossen.
Interessant overigens, want ik las laatst juist dat een boterham en een stuk kipfilet (zonder carbs dus) evenveel insuline opleveren in het bloed. Ofwel, het maakt niet uit wat je eet, je lichaam maakt insuline aan.quote:Op donderdag 7 juli 2016 20:20 schreef praisethebooty het volgende:
http://www.vox.com/2016/7/6/12105660/do-low-carb-diets-work
Interesting
quote:Op donderdag 7 juli 2016 21:20 schreef Kaas- het volgende:
Ergens in de namiddag ging ik naar wc op de uni. Beetje fokken en appen op m'n telefoon, maakte er gewoon een kleine studeerpauze van. Kwam er een andere student naast me zitten die blijkbaar dacht dat 'ie alleen was en die begon te fappen. Niet te zuinig ook, zoiets kan in stilte maar dit maakte echt zonder pauze veel geluid. Het klonk alsof ik het zelf kon zijn... Ik was soort van verbaasd en terwijl ik 'huh wtf' dacht zat en dat aanhoorde was het zo een minuut verder. Toen wilde ik weg, maar ik durfde m'n aanwezigheid niet kenbaar te maken omdat het beetje freaky over zou komen of weet ik het. Dus ik ik adem inhouden en muis stil proberen te zijn (met die dunne plankjes tot zoveel cm boven de grond en zelfs kleine boorgaatjes in die planken hoor je alles, dus waarschijnlijk zelfs als ik zou bewegen) zat ik het daar af te wachten, terwijl ik elke extra minuut meer dacht van gvd als ik NU ontdekt word is het hele-maal kut. En zo duurde dat wel ruim tien minuten voort, terwijl ik daar helemaal niet wilde zijn en met de minuut een roder hoofd kreeg. Toen die kerel kwam (ik hoorde ook gewoon kleine plonsjes) en weg ging zag hij gelukkig niet dat die andere deur ook op slot was. Ben toen voor de zekerheid nog vijf minuten daar gebleven voor ik weg durfde. Fucking bizar.
Voor deze verhalen lees ik mee vanuit het verre oosten.quote:Op donderdag 7 juli 2016 21:20 schreef Kaas- het volgende:
Ergens in de namiddag ging ik naar wc op de uni. Beetje fokken en appen op m'n telefoon, maakte er gewoon een kleine studeerpauze van. Kwam er een andere student naast me zitten die blijkbaar dacht dat 'ie alleen was en die begon te fappen. Niet te zuinig ook, zoiets kan in stilte maar dit maakte echt zonder pauze veel geluid. Het klonk alsof ik het zelf kon zijn... Ik was soort van verbaasd en terwijl ik 'huh wtf' dacht zat en dat aanhoorde was het zo een minuut verder. Toen wilde ik weg, maar ik durfde m'n aanwezigheid niet kenbaar te maken omdat het beetje freaky over zou komen of weet ik het. Dus ik ik adem inhouden en muis stil proberen te zijn (met die dunne plankjes tot zoveel cm boven de grond en zelfs kleine boorgaatjes in die planken hoor je alles, dus waarschijnlijk zelfs als ik zou bewegen) zat ik het daar af te wachten, terwijl ik elke extra minuut meer dacht van gvd als ik NU ontdekt word is het hele-maal kut. En zo duurde dat wel ruim tien minuten voort, terwijl ik daar helemaal niet wilde zijn en met de minuut een roder hoofd kreeg. Toen die kerel kwam (ik hoorde ook gewoon kleine plonsjes) en weg ging zag hij gelukkig niet dat die andere deur ook op slot was. Ben toen voor de zekerheid nog vijf minuten daar gebleven voor ik weg durfde. Fucking bizar.
Mjah, maar dat is toch ook de strekking van dat artikel? Dat het low-carbs verhaal niet klopt?quote:Op donderdag 7 juli 2016 20:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
Interessant overigens, want ik las laatst juist dat een boterham en een stuk kipfilet (zonder carbs dus) evenveel insuline opleveren in het bloed. Ofwel, het maakt niet uit wat je eet, je lichaam maakt insuline aan.
Ik zou tegelijk met hem de WC uitgaan en glimlachen.quote:Op donderdag 7 juli 2016 21:20 schreef Kaas- het volgende:
Haha manquote:Op donderdag 7 juli 2016 21:57 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Voor deze verhalen lees ik mee vanuit het verre oosten.wtf.
Er staat wel dat er een verlaging in de insuline werd waargenomen, in ieder geval in het begin.quote:Op donderdag 7 juli 2016 22:07 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
Mjah, maar dat is toch ook de strekking van dat artikel? Dat het low-carbs verhaal niet klopt?
Wowquote:Op donderdag 7 juli 2016 21:20 schreef Kaas- het volgende:
Beste aankoop ooit!quote:Op donderdag 7 juli 2016 21:40 schreef Rezania het volgende:
Chromecast.Heb het pas een paar dagen, maar ik ben verliefd.
Ik ging dus gister zo'n Air Crash Investigation filmpje kijken op YouTube en ik zat op een gegeven moment echt van 'Waarom kijk ik fit op mijn PC?!'. Toen gaan chillen op bed, zo nice.quote:
Da's nou altijdquote:Op donderdag 7 juli 2016 20:46 schreef wonderer het volgende:
Game of the Year-editie van Witcher 3 opgedoken
Godver
Multifunctioneel dus om het hier op te schrijven.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 09:55 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Wow
Trouwens, voor sommige mensen zou dat uhm... een klassiek pr0nverhaal zijn
Tuurlijkquote:Op vrijdag 8 juli 2016 12:52 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Laat ff weten als het op de website staat dan.
Nog een goed woordje voor me gedaan?
Installeren was zo gedaanquote:Op vrijdag 8 juli 2016 15:31 schreef praisethebooty het volgende:
"If not knowing about Snapchat makes you feel old, installing it on your phone will make you feel even older."
Ik heb ook geen snapchatquote:Op donderdag 7 juli 2016 14:28 schreef Twoflower het volgende:
Veel plezier! Waar gaan jullie heen?quote:
Waaaaaaatquote:Op vrijdag 8 juli 2016 17:00 schreef Kaas- het volgende:
Ik heb nooit 1 Pokemon-aflevering helemaal uitgekeken en ik heb nooit 1 Pokemon-spel gedaan.
Dat eerste wel, dat tweede niet.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 17:00 schreef Kaas- het volgende:
Ik heb nooit 1 Pokemon-aflevering helemaal uitgekeken en ik heb nooit 1 Pokemon-spel gedaan.
quote:Op vrijdag 8 juli 2016 17:02 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik heb ook geen snapchat
Ik heb maar twee apps (Whatsapp en Untappd) en dat is eigenlijk wel voldoende.
Kaas- heeft toch ook untappd?Vanavond heb ik mn eerste lvl 50 badge..
[..]
Veel plezier! Waar gaan jullie heen?
BNR nieuwsradio.quote:
Is geeneens een bandquote:Op vrijdag 8 juli 2016 19:34 schreef Kaas- het volgende:
Vinden jullie de Vengaboys ook de beste band ooit?
*WANT*!!quote:Op vrijdag 8 juli 2016 20:14 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
In love with my new sugar spoon
Hallo, ik heb ze zeker 3x "live" gezien. Ik zing alle 4 al 6x uitquote:
Bij de onigiri gekocht hier in Eindhoven.quote:
Die is ook al weer 41.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 21:09 schreef Kaas- het volgende:
Kijk The Beach (2000) met DiCaprio in de hoofdrol met m'n vriend. Hij is in die film welhaast perfect.
En m'n vriend lijkt er e-norm op trouwens.
Oef.... Dat buikje.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 22:10 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Van
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Naar
[ afbeelding ]
Ben ff een dagje weg en gelijk ditquote:Op donderdag 7 juli 2016 21:20 schreef Kaas- het volgende:
das toch geen knotje? Tssss!quote:Op vrijdag 8 juli 2016 22:49 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
Oef.... Dat buikje.
Ik wilde een Ang3l-knotje opmerking maken, maarrrrr toch maar niet.
Ik begin je baard in te halen Engeltje. Eerste keer ooit dat ik iets laat staan ipv glad en gaat mega snel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 9 juli 2016 00:01 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik begin je baard in te halen Engeltje. Eerste keer ooit dat ik iets laat staan ipv glad en gaat mega snel.Nu nog een knotje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 9 juli 2016 00:01 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik begin je baard in te halen Engeltje. Eerste keer ooit dat ik iets laat staan ipv glad en gaat mega snel.nice!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Met jou kan ik praten.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 17:00 schreef Kaas- het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |