Heequote:Op woensdag 6 juli 2016 23:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hij maakte rare opmerkingen vanmiddag
mickey ook maar daar doen ze ook niks meequote:Op woensdag 6 juli 2016 23:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hij maakte rare opmerkingen vanmiddag
mikey praat alleen de fp nieuwsposters naquote:Op woensdag 6 juli 2016 23:42 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
mickey ook maar daar doen ze ook niks mee
moet hij dan godverdomme lekker daar doenquote:Op woensdag 6 juli 2016 23:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
mikey praat alleen de fp nieuwsposters na
hij heeft trouwens wel een puntquote:Op woensdag 6 juli 2016 23:44 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
moet hij dan godverdomme lekker daar doen
dat zal bestquote:
dat zei hij nietquote:Op woensdag 6 juli 2016 23:47 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dat zal best
maar iemand de schuld geven van verkrachting vanwege zijn politieke standpunten is op zijn zachts gezegd debiel
pff niet van fokkie verwacht datquote:Op woensdag 6 juli 2016 23:49 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
jawel fokkie was medeschuldig aan die verkrachting omdat hij sympathiseert met vluchtelingen
Elektrocuteer ze.quote:
Heb geen elektrische dinges.quote:
Kut is dat jaquote:Op donderdag 7 juli 2016 01:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Heb geen elektrische dinges.
Heb er al twee vermoord. Maar er zit nog een guerrilla mug ergens. Kan er niet van slapen.
Ik doe mijn raam altijd open 's nachts. Ik had wel een hor, maar dat is zo moeilijk met dat raamhendel. Dan moet je een gat maken en die zelf dicht knutselen.quote:Op donderdag 7 juli 2016 01:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kut is dat jaAltijd struggles of je licht aan moet doen of raam open. Tegelijk is een hell zonder hor
Ja daaromquote:Op donderdag 7 juli 2016 01:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik doe mijn raam altijd open 's nachts. Ik had wel een hor, maar dat is zo moeilijk met dat raamhendel. Dan moet je een gat maken en die zelf dicht knutselen.
Helpt ook geen flikker idd.quote:Op donderdag 7 juli 2016 01:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik doe raam altijd dicht, maar nog zitten die kutbeesten overal.
Oh. Ik heb Fm touch aangeschaft aangezien de FM16 mijn pc niet aankan probablyquote:Op donderdag 7 juli 2016 01:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Al maanden niet meer.
Bij elke game ging het mis na 4 seizoenen, dus ik ben afgehaakt.
Kunnen overal zitten.quote:
Heb je zo'n kutcomputer dan?quote:Op donderdag 7 juli 2016 01:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh. Ik heb Fm touch aangeschaft aangezien de FM16 mijn pc niet aankan probablyvroeg me af of ik daar ook zelfde patches en updates voor kon downloaden
Ik vind het ook kut geworden.quote:Op donderdag 7 juli 2016 01:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Al maanden niet meer.
Bij elke game ging het mis na 4 seizoenen, dus ik ben afgehaakt.
Nee dat is Mobile. FM touch is voor IPad maar alleen zo'n grote IPad niet mini. En lan ook op Windows dusquote:Op donderdag 7 juli 2016 01:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb je zo'n kutcomputer dan?
FM touch is voor iPad zeker?
Na 4 seizoenen werkte geen enkele tactiek meer en verloor je aan de lopende band. Terwijl het daarvoor prima ging.quote:
Zou het echt niet willen spelen daarop, heel ander spel is het dan.quote:Op donderdag 7 juli 2016 01:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee dat is Mobile. FM touch is voor IPad maar alleen zo'n grote IPad niet mini. En lan ook op Windows dus
O, dat niet gelukkig. Geen enkele.quote:Op donderdag 7 juli 2016 01:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kunnen overal zitten.
Het meest vervelende vond ik eigenlijk dat ik zelfs in de winter muggen had hier.
Met het licht aanslapen danquote:Op donderdag 7 juli 2016 01:20 schreef Fera het volgende:
En nu is het licht aan en heb ik al tien minuten niets gehoord. Maar ben bang dat ik geen seconde rust heb zodra het uit is.
Ik speel het ook op m'n laptop?quote:Op donderdag 7 juli 2016 01:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou het echt niet willen spelen daarop, heel ander spel is het dan.
Ik ga altijd wild om mij heen slaan als ik zo'n mug rond mijn kop hoor zoemenquote:Op donderdag 7 juli 2016 01:20 schreef Fera het volgende:
En nu is het licht aan en heb ik al tien minuten niets gehoord. Maar ben bang dat ik geen seconde rust heb zodra het uit is.
Heb geduld, winter is comingquote:Op donderdag 7 juli 2016 01:22 schreef Fera het volgende:
[..]
O, dat niet gelukkig. Geen enkele.
Kan het niet even een paar dagen vriezen?
Nee hoor.quote:Op donderdag 7 juli 2016 01:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan ben je zeer onduidelijk Hans.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |