quote:Op woensdag 6 juli 2016 16:28 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Vindt Ash dit wel goed? Ash vindt jou een rare opmerking maken. Ash vindt dit niet leuk. Ash.
Niet verbodenquote:
Oh lolquote:
Ik krijg misschien ook PT hequote:Op woensdag 6 juli 2016 16:29 schreef Vidura het volgende:
[..]
Oh lol
Ik heb maandag en gister hard getraind, nu heb ik echt spierpijn. Ik kan amper met mijn armen, behalve typen. Alles blokkeert.
Verder weer afgevallen, dus das wel goed. Sixpackje komt op ten duur wel.
Ik ga de marine challenge doen.quote:Op woensdag 6 juli 2016 16:29 schreef Vidura het volgende:
[..]
Oh lol
Ik heb maandag en gister hard getraind, nu heb ik echt spierpijn. Ik kan amper met mijn armen, behalve typen. Alles blokkeert.
Verder weer afgevallen, dus das wel goed. Sixpackje komt op ten duur wel.
Bek vol met watten?quote:Op woensdag 6 juli 2016 16:29 schreef supersof het volgende:
zo pijn, maar durf mijn mond niet open te doen, laat staan te drinken
Vrijdag vrijblijvend gesprek met hem. Wasbeetje mensen aan het strikken in de gym dus ik dacht waarom nietquote:
gadverdamme etsuquote:Op woensdag 6 juli 2016 16:30 schreef Vidura het volgende:
[..]
Iemand die wel in jouw poepertje wil nemen
Zal sowieso duur zijn.quote:Op woensdag 6 juli 2016 16:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vrijdag vrijblijvend gesprek met hem. Wasbeetje mensen aan het strikken in de gym dus ik dacht waarom nietMaar als het te duur is doei k het niet
Ja, maar misschien 1x per week ofzo.quote:
Nee die zijn er al uitquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |