Hij heeft het zelf aangevraagdquote:Op woensdag 6 juli 2016 17:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
dat is omdat jij contraproductief werkt
Misschien vond hij jou ook leuk en kon hij zich niet meer goed concentreren op zijn werk en heeft hij het daarom aangevraagd.quote:
Ik geloof dit bijnaquote:Op woensdag 6 juli 2016 17:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Misschien vond hij jou ook leuk en kon hij zich niet meer goed concentreren op zijn werk en heeft hij het daarom aangevraagd.
Hehe, dus je ging voor minder?quote:Op woensdag 6 juli 2016 17:45 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Nee is iemand anders. De kk lekkere collega is gewoon om naar te kijken.
Neeequote:Op woensdag 6 juli 2016 17:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Misschien vond hij jou ook leuk en kon hij zich niet meer goed concentreren op zijn werk en heeft hij het daarom aangevraagd.
Had je al koffie opgedronken?quote:Op woensdag 6 juli 2016 17:54 schreef Germano het volgende:
Nieuw record gevestigd trouwens. Was 10 minuten aan het werk toen ik moest kakken.
Wat boers zegquote:
Zou echt een keer gehosseld willen wordenquote:Op woensdag 6 juli 2016 17:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja ben echte een hosselaar dat ik zo'n exemplaar aan de haak heb weten te slaan.
Ja de saus duurt nog even. Ik ga maar ff chinees halen zo. Mag ook wel 'ns.quote:
Wat heeft ewa met saus te maken :squote:Op woensdag 6 juli 2016 18:01 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ja de saus duurt nog even. Ik ga maar ff chinees halen zo. Mag ook wel 'ns.
You tell me. Of wacht, nee. Hou gewoon je bek tegen me.quote:
Is ook lekker toch? Ik heb net een Cordon Blue op en Gebakken Aardappels.quote:Op woensdag 6 juli 2016 18:01 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ja de saus duurt nog even. Ik ga maar ff chinees halen zo. Mag ook wel 'ns.
Als je tegen zoveel mensen in een SC met regelmaat zegt dat ze hun bek moeten houden, dan wordt het misschien eens tijd om zelf op te rotten.quote:Op woensdag 6 juli 2016 18:04 schreef Kurovski het volgende:
[..]
You tell me. Of wacht, nee. Hou gewoon je bek tegen me.
Op wat? Opgegeten? :squote:Op woensdag 6 juli 2016 18:05 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Is ook lekker toch? Ik heb net een Cordon Blue op en Gebakken Aardappels.
Zijn vriendin was op het werk?quote:Op woensdag 6 juli 2016 17:55 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Neee![]()
Hij heeft niet gezegd waarom. Stond alleen met een doosje in de deuropening om gedag te zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |