True that. Maar het is nog steeds een neequote:Op woensdag 6 juli 2016 17:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Jij moet toch ook aan je trekken komen.
quote:Op woensdag 6 juli 2016 17:27 schreef Zosk het volgende:
Sta stil voor de pont was natuurlijk de eerstvolgende auto maar dat kkding was vol en nu moet ie eerst heen en terug kutleven haha ok doei
is ie niet knap?quote:Op woensdag 6 juli 2016 17:28 schreef xcachet het volgende:
[..]
True that. Maar het is nog steeds een nee
Goed verhaal. Doen we niks mee.quote:Op woensdag 6 juli 2016 17:27 schreef Zosk het volgende:
Sta stil voor de pont was natuurlijk de eerstvolgende auto maar dat kkding was vol en nu moet ie eerst heen en terug kutleven haha ok doei
Lekker belangrijkquote:Op woensdag 6 juli 2016 17:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Goed verhaal. Doen we niks mee.
quote:Op woensdag 6 juli 2016 17:27 schreef Zosk het volgende:
quote:
Niks mee te schaftenquote:Op woensdag 6 juli 2016 17:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Goed verhaal. Doen we niks mee.
Ja ben echte een hosselaar dat ik zo'n exemplaar aan de haak heb weten te slaan.quote:Op woensdag 6 juli 2016 17:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Echt hè, gister was Moozy hier. Die is veel leuker dan Chai.
goeie zinquote:Op woensdag 6 juli 2016 17:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja ben echte een hosselaar dat ik zo'n exemplaar aan de haak heb weten te slaan.
Je hebt toch al een date met hem? Of was dat weer gelogenquote:Op woensdag 6 juli 2016 17:39 schreef Oberkullie het volgende:
Mijn kk lekkere collega wordt overgeplaatst
Nee is iemand anders. De kk lekkere collega is gewoon om naar te kijken.quote:Op woensdag 6 juli 2016 17:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je hebt toch al een date met hem? Of was dat weer gelogen
dat is omdat jij contraproductief werktquote:Op woensdag 6 juli 2016 17:39 schreef Oberkullie het volgende:
Mijn kk lekkere collega wordt overgeplaatst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |