Ik zit alweer aan het bier. Kom ik thuis, zit er opeens een hond achter de deur.quote:
Dat is op tijdquote:Op woensdag 6 juli 2016 14:25 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik zit alweer aan het bier. Kom ik thuis, zit er opeens een hond achter de deur.Wordt me even in de mik geduwd. Graag geziene gast hoor, daar niet van.
Ze hadden voor beide dagen de diensten afgezegd.quote:
Welk festivalquote:Op woensdag 6 juli 2016 14:47 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ze hadden voor beide dagen de diensten afgezegd.
Kreeg gister een mail voor festivalwerk op zaterdag, gelijk mail gestuurd.
Lul niet man.quote:Op woensdag 6 juli 2016 14:47 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Had ik toch gelijkquote:Op woensdag 6 juli 2016 14:47 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 juli 2016 15:17 schreef Kurovski het volgende:
[..]
I don't fuckin' care, neither of his goodies.
2.quote:Op woensdag 6 juli 2016 15:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
hij heeft al een kratje achter de kiezen
neequote:
google levert mij alleen links naar de australische kinderbescherming..quote:
Heb je ook een punt idd. Goedquote:Op woensdag 6 juli 2016 15:28 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
nee
het was overmacht
ik kon er niks aandoen dat de opdrachtgever de uitzendbureau belt we ehbben geen mensen meer nodig
ik was/ben nog steeds gewillig hoor
en ik was die zondag toch naar festival en club gegaan emt wat mensen... gewoon spontaan omdat ander toch binnen zit
quote:
Ahquote:Op woensdag 6 juli 2016 15:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
hij heeft al een kratje achter de kiezen
wow vet hoeveel ms?quote:Op woensdag 6 juli 2016 15:34 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik hoop echt dat zaterdag doorgaat
dan nieuwe monitor kopen
Niks bijzonders, maar na zware valpartij de eerste dag en tweede dag ook een val, was het maar de vraag of hij het zou houden in deze eerste serieuze rit.quote:
ah zo ja.quote:Op woensdag 6 juli 2016 17:09 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Niks bijzonders, maar na zware valpartij de eerste dag en tweede dag ook een val, was het maar de vraag of hij het zou houden in deze eerste serieuze rit.
Heb je die gezien dan?quote:Op woensdag 6 juli 2016 17:14 schreef Germano het volgende:
[..]
Veel plezier. Menukaart ziet er goed uit.
Cachet zei dat ze zin had in vanavond dus ik dacht dat ze Portugal bedoelde met cr7quote:
Ik hoop op Wales.quote:Op woensdag 6 juli 2016 17:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Cachet zei dat ze zin had in vanavond dus ik dacht dat ze Portugal bedoelde met cr7
Nu nog piloot worden.quote:Op woensdag 6 juli 2016 17:18 schreef xcachet het volgende:
En vanmiddag met mijn vriend uit Barcelona geluncht. Wat een leven heb ik ook.
Tot nu toe alleen boterhammen gegeten.quote:Op woensdag 6 juli 2016 17:18 schreef xcachet het volgende:
Wat matig zeg.quote:Op woensdag 6 juli 2016 17:19 schreef Germano het volgende:
[..]
Tot nu toe alleen boterhammen gegeten.
Cr7quote:Op woensdag 6 juli 2016 17:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Cachet zei dat ze zin had in vanavond dus ik dacht dat ze Portugal bedoelde met cr7
die kerel die je hebt leren kennen tijdens stage?quote:Op woensdag 6 juli 2016 17:18 schreef xcachet het volgende:
Ook dat is logischquote:Op woensdag 6 juli 2016 17:19 schreef Germano het volgende:
[..]
Heel erg logisch. Ben nooit in die stad geweest.
Ja, twee broodjes schnitzel gehad.quote:Op woensdag 6 juli 2016 17:20 schreef Germano het volgende:
[..]
Krijg jij warme maaltijden onder werktijd dan?
quote:Op woensdag 6 juli 2016 17:20 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
die kerel die je hebt leren kennenneuken tijdens stage?
Jaquote:Op woensdag 6 juli 2016 17:20 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
die kerel die je hebt leren kennen tijdens stage?
Nog nooit van gehoord.quote:Op woensdag 6 juli 2016 17:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ja, twee broodjes schnitzel gehad.
Iets met braadworst dus.quote:Op woensdag 6 juli 2016 17:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
De naam verraadt wat het is.
Jij moet toch ook aan je trekken komen.quote:Op woensdag 6 juli 2016 17:24 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee.Die komt wel aan zijn trekken bij de stewardessen denk ik zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |