antibiotica doen niks tegen virussen.quote:Op donderdag 7 juli 2016 09:22 schreef BredeBroeder het volgende:
Ik heb antibiotica voorgeschreven gekregen, kuurtje van een week en ben gister begonnen.
De bijwerkingen zijn wel flink kut want na inname ben ik dus standaard 2 uur misselijk.
Zou virus remmend zijn dus het zou sneller over moeten gaan. Wat ik mij trouwens wel bedacht is dat ik het weer heb gekregen na het zwemmen.
Heb in malta op open zee gezwommen en de vorige keer na het zwemmen in het zwembad, maar wel pas dik een week later. Maar het jeukt niet en doet ook geen pijn.
Moest wel voorlopig uit de buurt blijven van oude mensen en babys
Antibiotica zou tegen de spreiding ervan zijn, heb daarnaast "valaciclovir aurobindo" (quote:Op vrijdag 8 juli 2016 00:30 schreef Manke het volgende:
[..]
antibiotica doen niks tegen virussen.
https://www.drugs.com/article/antibiotics-and-viruses.html
ok, dat is ook geen antibiotica.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 00:38 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Antibiotica zou tegen de spreiding ervan zijn, heb daarnaast "valaciclovir aurobindo" () daarvan moet ik er 6 per dag.
Denk niet dat ze 't voor de lol voorschrijven
Je trekt me de woorden uit de mond. Ik had een paar weken geleden ook zo'n rare uitslag op m'n buik. Ging na een paar dagen vanzelf weg gelukkig. Vooral mentholzalfje hielp erg goed.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 15:03 schreef MaLo het volgende:
Het lijkt heel veel op de uitslag die ik kreeg van de eikenboom processierups. Heb ik op mijn arm gehad, jeukte flink, was na 2 weken weg.
Dus als je in de buurt bent geweest van eikenbomen waar ze die stomme beestjes hebben, dan zou dat ook nog een mogelijke oorzaak kunnen zijn.
Denkt de gemeente dat je zo'n boom moet knuffelen om er last van te krijgen?quote:Op zaterdag 9 juli 2016 11:30 schreef starla het volgende:
[..]
Je trekt me de woorden uit de mond. Ik had een paar weken geleden ook zo'n rare uitslag op m'n buik. Ging na een paar dagen vanzelf weg gelukkig. Vooral mentholzalfje hielp erg goed.
Paar dagen geleden loop ik door het park waar ik bijna elke dag wandel met mijn kinderen, zie ik opeens om elke boom een rood-witte lint met daarop: 'pas op, processierups'.
Dank voor de tijdige waarschuwing gemeente...
Zou zomaar kunnen dus.
Blijkbaar ja...quote:Op zaterdag 9 juli 2016 11:35 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Denkt de gemeente dat je zo'n boom moet knuffelen om er last van te krijgen?
Bijzondere combi, snap het niet echt. Heeft de arts nog aangegeven waaraan hij dacht dan? Vanwege de valaciclovir zal hij wel denken aan gordelroos, maar dat is het hoogstwaarschijnlijk niet (lijkt er niet op en lokatie past niet goed).quote:Op vrijdag 8 juli 2016 00:38 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Antibiotica zou tegen de spreiding ervan zijn, heb daarnaast "valaciclovir aurobindo" () daarvan moet ik er 6 per dag.
Denk niet dat ze 't voor de lol voorschrijven
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |