abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_163555385
Had ongeveer 2 maanden geleden een zelfde soort uitslag, alleen toen op m'n borst waar nog steeds niet alles van weg is, gelukkig grotendeels wel. Was hier toen mee naar de dokter geweest en die wees mij op netelroos. Het zou vanzelf wegtrekken en de kans zou zeer gering zijn dat het nog terug zou komen.

Wat ik nu heb lijkt er alleen verdomd veel op, alleen nu op m'n buik

Betwijfel daarom ook meteen of het wel netelroos is, gezien de zeer lage kans.
  woensdag 6 juli 2016 @ 12:42:46 #2
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_163555504
Wat zei de dokter?
pi_163555655
allergie? glutenallergie..
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
  woensdag 6 juli 2016 @ 12:50:44 #5
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_163555684
Stof of mijt allergie?
pi_163555907
eet je meer dan 200 gram proteínen per dag zeker
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  woensdag 6 juli 2016 @ 13:30:49 #7
341323 MsMessy
Fok jou, dikke doei
pi_163556690
Je bedoelt gordelroos, geen netelroos volgens mij. Als het gordelroos is, dan is het vreemd dat het weer de kop op steekt. Dat gebeurd inderdaad maar zelden. Misschien is er dus iets anders aan de hand. Dus terug naar de huisarts.
pi_163560290
leuk naveltje :+
  woensdag 6 juli 2016 @ 16:40:48 #9
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163560681
Naar de huisarts ermee, wat iedereen al zegt.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_163568225
Het oogt eerder als een soort hitte-uitslag.
pi_163574836
Ik heb antibiotica voorgeschreven gekregen, kuurtje van een week en ben gister begonnen.

De bijwerkingen zijn wel flink kut want na inname ben ik dus standaard 2 uur misselijk.

Zou virus remmend zijn dus het zou sneller over moeten gaan. Wat ik mij trouwens wel bedacht is dat ik het weer heb gekregen na het zwemmen.

Heb in malta op open zee gezwommen en de vorige keer na het zwemmen in het zwembad, maar wel pas dik een week later. Maar het jeukt niet en doet ook geen pijn.

Moest wel voorlopig uit de buurt blijven van oude mensen en babys
pi_163577927
Gebruik je creatine?
pi_163593564
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2016 12:26 schreef 1299 het volgende:
Gebruik je creatine?
Momenteel niet, in het verleden wel gebruikt, maar toen nergens last van gehad.
  vrijdag 8 juli 2016 @ 00:30:26 #14
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_163593725
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juli 2016 09:22 schreef BredeBroeder het volgende:
Ik heb antibiotica voorgeschreven gekregen, kuurtje van een week en ben gister begonnen.

De bijwerkingen zijn wel flink kut want na inname ben ik dus standaard 2 uur misselijk.

Zou virus remmend zijn dus het zou sneller over moeten gaan. Wat ik mij trouwens wel bedacht is dat ik het weer heb gekregen na het zwemmen.

Heb in malta op open zee gezwommen en de vorige keer na het zwemmen in het zwembad, maar wel pas dik een week later. Maar het jeukt niet en doet ook geen pijn.

Moest wel voorlopig uit de buurt blijven van oude mensen en babys
antibiotica doen niks tegen virussen.
https://www.drugs.com/article/antibiotics-and-viruses.html
Ze schrijven het weer eens te snel voor, onderzoek is te duur zeker.

Wat je kan proberen is natriumbicarbonaat op een vochtige doek doen en dan over de uitslag schrobben. Had ook uitslag, en het was hiermee binnen 2 dagen weg, terwijl ik het lang had. Gewoon geprobeerd, hielp ook nog.

[ Bericht 11% gewijzigd door Manke op 08-07-2016 00:40:09 ]
pi_163593846
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 00:30 schreef Manke het volgende:

[..]

antibiotica doen niks tegen virussen.
https://www.drugs.com/article/antibiotics-and-viruses.html
Antibiotica zou tegen de spreiding ervan zijn, heb daarnaast "valaciclovir aurobindo" ( :') ) daarvan moet ik er 6 per dag.

Denk niet dat ze 't voor de lol voorschrijven
  vrijdag 8 juli 2016 @ 00:44:08 #16
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_163593906
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 00:38 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Antibiotica zou tegen de spreiding ervan zijn, heb daarnaast "valaciclovir aurobindo" ( :') ) daarvan moet ik er 6 per dag.

ok, dat is ook geen antibiotica.

Je kan proberen wat ik zei in de edit.
  vrijdag 8 juli 2016 @ 15:03:19 #17
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_163602411
Het lijkt heel veel op de uitslag die ik kreeg van de eikenboom processierups. Heb ik op mijn arm gehad, jeukte flink, was na 2 weken weg.

Dus als je in de buurt bent geweest van eikenbomen waar ze die stomme beestjes hebben, dan zou dat ook nog een mogelijke oorzaak kunnen zijn.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_163618477
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 15:03 schreef MaLo het volgende:
Het lijkt heel veel op de uitslag die ik kreeg van de eikenboom processierups. Heb ik op mijn arm gehad, jeukte flink, was na 2 weken weg.

Dus als je in de buurt bent geweest van eikenbomen waar ze die stomme beestjes hebben, dan zou dat ook nog een mogelijke oorzaak kunnen zijn.
Je trekt me de woorden uit de mond. Ik had een paar weken geleden ook zo'n rare uitslag op m'n buik. Ging na een paar dagen vanzelf weg gelukkig. Vooral mentholzalfje hielp erg goed.

Paar dagen geleden loop ik door het park waar ik bijna elke dag wandel met mijn kinderen, zie ik opeens om elke boom een rood-witte lint met daarop: 'pas op, processierups'.

Dank voor de tijdige waarschuwing gemeente... :(

Zou zomaar kunnen dus.
I feel kinda Locrian today
pi_163618567
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 11:30 schreef starla het volgende:

[..]

Je trekt me de woorden uit de mond. Ik had een paar weken geleden ook zo'n rare uitslag op m'n buik. Ging na een paar dagen vanzelf weg gelukkig. Vooral mentholzalfje hielp erg goed.

Paar dagen geleden loop ik door het park waar ik bijna elke dag wandel met mijn kinderen, zie ik opeens om elke boom een rood-witte lint met daarop: 'pas op, processierups'.

Dank voor de tijdige waarschuwing gemeente... :(

Zou zomaar kunnen dus.
Denkt de gemeente dat je zo'n boom moet knuffelen om er last van te krijgen? :?
pi_163618658
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 11:35 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Denkt de gemeente dat je zo'n boom moet knuffelen om er last van te krijgen? :?
Blijkbaar ja...
pi_163618693
spuit 11
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_163618724
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 00:38 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Bijzondere combi, snap het niet echt. Heeft de arts nog aangegeven waaraan hij dacht dan? Vanwege de valaciclovir zal hij wel denken aan gordelroos, maar dat is het hoogstwaarschijnlijk niet (lijkt er niet op en lokatie past niet goed).

Misschien de AB erbij om bacteriële superinfecties te voorkomen.

Dus heeft hij iets van een werkdiagnose laten vallen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')