abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_163598209
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juli 2016 23:13 schreef Manke het volgende:

[..]

hoe dan? :P

Vast niet door een smartcard te klonen, maar met een dreambox oid?
Dreambox ja.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_163603175
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juli 2016 20:48 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Of aan cardsharing doen.
Dat is niet de oplossing die TS zoekt, want hij wil een CI+ module gebruiken in zijn TV en geen extra 'kastje'.
  maandag 11 juli 2016 @ 09:35:55 #28
416020 K44S
The bearded man
pi_163660901
TS, probleem al opgelost? PM anders :)
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_163660971
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 15:38 schreef Riparius het volgende:

[..]

Dat is niet de oplossing die TS zoekt, want hij wil een CI+ module gebruiken in zijn TV en geen extra 'kastje'.
Dan gaat hij lekker gewoon betalen voor zijn abo.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_163663705
quote:
14s.gif Op maandag 11 juli 2016 09:42 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Dan gaat hij lekker gewoon betalen voor zijn abo.
Niet noodzakelijk. Met de oplossing die ik hierboven voorstel krijgt hij precies wat hij wil en is het aan de abonnementhouder in oud Ziggo gebied om te bepalen of hij al dan niet iets moet betalen. Als hij bijvoorbeeld een familielid heeft in oud Ziggo gebied met het gewenste zenderpakket dan zou dit familielid voor hem - kosteloos - een extra Irdeto kaart kunnen registreren op zijn of haar account en deze extra kaart ook kosteloos ter beschikking kunnen stellen aan TS. Dan moet TS overigens nog wel een Irdeto CI+ module kopen.
pi_163677711
gewoon de hele multiplex opnemen :7

en verder een dikke vinger naar de Horizon box...

doe mij m'n X-trend ET9500 maar.. die kan tenminste opnemen naar mn NAS.. gaan die humaxdoosjes nooit kunnen :P
en het is meteen een handige opbergplek voor mn extra smartcards die ik nu nog niet actief nodig heb :P
pi_163681890
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2016 22:44 schreef Ou-Tannu het volgende:
gewoon de hele multiplex opnemen :7

en verder een dikke vinger naar de Horizon box...

doe mij m'n X-trend ET9500 maar.. die kan tenminste opnemen naar mn NAS.. gaan die humaxdoosjes nooit kunnen :P
en het is meteen een handige opbergplek voor mn extra smartcards die ik nu nog niet actief nodig heb :P
Kun je hiermee Ziggo VOD opnemen? Ik ben momenteel op zoek naar een oplossing om dit te kunnen doen. Ik ben niet geīnteresseerd in knoeiwerk met SCART of component kabels en (analoge) capture kaarten maar ik wil direct de DVB-C streams die voor VOD worden gebruikt kunnen opnemen. Voor de goede orde: het gaat niet om het opnemen van content die door anderen in de buurt (al dan niet tegen betaling) wordt opgevraagd maar uitsluitend en alleen om content die ik zelf opvraag via mijn eigen Ziggo abonnement.
pi_163686398
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 03:36 schreef Riparius het volgende:

[..]

Kun je hiermee Ziggo VOD opnemen? Ik ben momenteel op zoek naar een oplossing om dit te kunnen doen. Ik ben niet geīnteresseerd in knoeiwerk met SCART of component kabels en (analoge) capture kaarten maar ik wil direct de DVB-C streams die voor VOD worden gebruikt kunnen opnemen. Voor de goede orde: het gaat niet om het opnemen van content die door anderen in de buurt (al dan niet tegen betaling) wordt opgevraagd maar uitsluitend en alleen om content die ik zelf opvraag via mijn eigen Ziggo abonnement.
geen idee.. gezien t ding officieel geen VOD via DVB-C support kent.. maar in theorie zou je wel als je de transportstream weet etc (en je smartcard de geldige decryption keys heeft ) het wel kunnen opnemen denk ik.. :P alleen ik doe niks met VOD en heb ook geen decoder waarmee ik een VOD request kan doen..
pi_163692158
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 12:46 schreef Ou-Tannu het volgende:

[..]

geen idee.. gezien t ding officieel geen VOD via DVB-C support kent.. maar in theorie zou je wel als je de transportstream weet etc (en je smartcard de geldige decryption keys heeft ) het wel kunnen opnemen denk ik.. :P alleen ik doe niks met VOD en heb ook geen decoder waarmee ik een VOD request kan doen..
Een deel van die VOD transportstreams is niet eens gecodeerd. Zie hier voor meer informatie. Misschien zou je eens willen kijken of je die transportstreams kunt vinden op je ontvanger? Je hebt geen decoder of smart TV nodig waarmee je een VOD request kan doen want er is, zeker op prime time, altijd wel iemand in de wijk die een VOD stream heeft opgevraagd.
pi_163693147
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 16:39 schreef Riparius het volgende:

[..]

Een deel van die VOD transportstreams is niet eens gecodeerd. Zie hier voor meer informatie. Misschien zou je eens willen kijken of je die transportstreams kunt vinden op je ontvanger? Je hebt geen decoder of smart TV nodig waarmee je een VOD request kan doen want er is, zeker op prime time, altijd wel iemand in de wijk die een VOD stream heeft opgevraagd.
Zal eens kijken.... eerst de VOD transport streams vinden :P
  dinsdag 12 juli 2016 @ 20:59:03 #36
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_163698073
Van die vriend die me zn ci+ heeft gegeven _O-

Beste meneer, mevrouw.. ,

Uw opzegging van Ziggo Digitale TV is enkele weken geleden door ons verwerkt. Naar aanleiding van uw opzegging hebben wij u een retourdoos gestuurd. Dit was om de CI+ module terug te sturen. Wij hebben de CI+ module nog niet ontvangen.

Stuur de CI+ module zo snel mogelijk terug
Wij verzoeken u om binnen 1 week na ontvangst van deze email de CI+ module alsnog aan ons terug te sturen. Stuurt u de module niet binnen deze periode terug? Dan moeten wij u helaas de vervangingswaarde van ¤ 35,00 in rekening brengen.
pi_163705331
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 20:59 schreef Manke het volgende:

Wij verzoeken u om binnen 1 week na ontvangst van deze email de CI+ module alsnog aan ons terug te sturen. Stuurt u de module niet binnen deze periode terug? Dan moeten wij u helaas de vervangingswaarde van ¤ 35,00 in rekening brengen.
Tja, wat had je dan verwacht? Volg nu maar gewoon mijn suggesties, dat is de enige manier om te krijgen wat je wil zonder zelf een CI+ module te hoeven huren.
pi_163707439
Wordt leuk als ik ziggo opzeg.. Welke van de 4 modules willen ze dan terug? Gezien ik er 3 zo gekocht heb. En 1tje van ziggo gekregen heb..
pi_163712041
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 09:24 schreef Ou-Tannu het volgende:
Wordt leuk als ik Ziggo opzeg.. Welke van de 4 modules willen ze dan terug? Gezien ik er 3 zo gekocht heb. En eentje van Ziggo gekregen heb..
Heel eenvoudig: Irdeto modules zijn je eigendom, die hoeven dus nooit terug. Maar Nagravision modules (met married smartcard) zijn in bruikleen verstrekt (dat is: gehuurd) en die moeten dus wel terug.
pi_163717517
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 14:13 schreef Riparius het volgende:

[..]

Heel eenvoudig: Irdeto modules zijn je eigendom, die hoeven dus nooit terug. Maar Nagravision modules (met married smartcard) zijn in bruikleen verstrekt (dat is: gehuurd) en die moeten dus wel terug.
Daar wordt het anders van ;)
wel dus een fUPC klant op kosten gejaagd.. die had zn mediabox (Pace) met smartcard aan de straat gezet.....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')