Er zijn wel wat leukere woordjes voor datquote:Op woensdag 6 juli 2016 10:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik zou niet weten hoe ik het anders zou moeten noemen.
Wacht even.............quote:Op woensdag 6 juli 2016 10:45 schreef Ang3l het volgende:
Hier hebben we sexy twinks en niet zo sexy mensen.
Ahwww... Ik heb gewoon niet voldoende geduld denk ik om even me echt te exposen.quote:Op woensdag 6 juli 2016 10:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vond de eerste aflevering heel saai en wilde bijna stoppen #miskoop
2 was beter, 3 was leuk, 4 en 5 waren erg goed.
Het einde werd zo Twin Peaks. En super veel verwijzingen naar cult series en films. Super veel details die je kon gebruiken en die rollen speelden (facebook pagina's etc). En het einde......... mijn keuze. Ik moest heul kei janken
Deze PCmasterrace man weet. Wat is je config?quote:Op woensdag 6 juli 2016 10:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Of games weggooien die je voorlopig niet meer gaat spelen. Duh.
Echt joh, mensen die niks kunnen weggooien bij een PC of zo. Hoarding is nergens voor nodig, je kan altijd gewoon weer alles downloaden.
Zoals? Chilldagje?quote:Op woensdag 6 juli 2016 10:45 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Er zijn wel wat leukere woordjes voor dat
quote:
Google Images fail, en FOK! Gooide mij eruitquote:Op woensdag 6 juli 2016 10:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is dit zo'n LIS puzzle die ik in de Spiegel op moet lossen?
Lol.quote:Op woensdag 6 juli 2016 10:45 schreef Ang3l het volgende:
Ow, en Bram! Ik herken de engel![]()
*schiet straal uit ogen*
Duhhh...quote:Op woensdag 6 juli 2016 10:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wacht even.............
Zijn dit de enige 2 opties?
Ik weet dat niet uit mijn hoofd man. Iets met een i5, GTX 970 en 8 GB geheugen. Ook een SSD van 500 GB voor games enkel.quote:Op woensdag 6 juli 2016 10:47 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Deze PCmasterrace man weet. Wat is je config?
Ik moet nog steeds mijn wall mounted PC maken.
Laten we het netjes houden.:)quote:
Oke oke. Vooruit. Ik ga denk ik een RX 480 kopen voor mijn wallmount, tenzij de R9 490+ series snel uitkomt.quote:Op woensdag 6 juli 2016 10:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik weet dat niet uit mijn hoofd man. Iets met een i5, GTX 970 en 8 GB geheugen. Ook een SSD van 500 GB voor games enkel.
Het is ook gewoon netjes gebleven, wat insinueer je?quote:
Ik ben niet zo up-to-date met AMD. Is 480 niet de nieuwste?quote:Op woensdag 6 juli 2016 10:50 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Oke oke. Vooruit. Ik ga denk ik een RX 480 kopen voor mijn wallmount, tenzij de R9 490+ series snel uitkomt.
Terwijl dit idd een super slow paced spel is waar je vrij rond kan lopen, de tijd wel of niet kan terugdraaien, mooie scene srkijgt als je gewoon ff op een stoel of fontein gaat zitten etc.quote:Op woensdag 6 juli 2016 10:46 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ahwww... Ik heb gewoon niet voldoende geduld denk ik om even me echt te exposen.
Dat ik die dingen niet zeg, anders ben ik weer een perv.quote:Op woensdag 6 juli 2016 10:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het is ook gewoon netjes gebleven, wat insinueer je?
Ja, de bang4buck kaart. ¤200 voor performance tussen een 970 en 980.quote:Op woensdag 6 juli 2016 10:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ben niet zo up-to-date met AMD. Is 480 niet de nieuwste?
Ik heb 'm op de PS3, maar niet vaak gespeeld.quote:Op woensdag 6 juli 2016 10:48 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Lol.
"Schiet straal uit ogen"
*sluit ogen en shivers*
Hmmm. Ik denk dat dit soort spellen niet genoeg "spel" zijn voor mij.quote:Op woensdag 6 juli 2016 10:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Terwijl dit idd een super slow paced spel is waar je vrij rond kan lopen, de tijd wel of niet kan terugdraaien, mooie scene srkijgt als je gewoon ff op een stoel of fontein gaat zitten etc.
De licensed soundtrack is ook erg fijn.
De character of de PS3? De PS3 is namelijk niet echt krachtig neequote:Op woensdag 6 juli 2016 10:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb 'm op de PS3, maar niet vaak gespeeld.
Vind t geen fijne fighter.
Het is idd een heel ander genre. Soort interactieve film, met puzzles.quote:Op woensdag 6 juli 2016 10:52 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Hmmm. Ik denk dat dit soort spellen niet genoeg "spel" zijn voor mij.
Het spel.quote:Op woensdag 6 juli 2016 10:53 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
De character of de PS3? De PS3 is namelijk niet echt krachtig nee
Heb dat wel bijhoorlijk veel gespeeld! Wolf Among Us, Walking Dead. Maar ik moet altijd van de kaart zijn daarvoor.quote:Op woensdag 6 juli 2016 10:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is idd een heel ander genre. Soort interactieve film, met puzzles.
Deze kan echt linea recta naar t witte doek, verhaal is sterk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |