abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator woensdag 6 juli 2016 @ 09:41:47 #51
8781 crew  Frutsel
pi_163551491
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juli 2016 09:39 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Hoe weet je dat zo zeker? Hoe weet je of die haakse bocht die je ziet wel een haakse bocht was? Hoe weet je of die schijnbare versnelling vanuit stilstand wel echt vanuit stilstand was, en niet bijvoorbeeld gezichtsbedrog? Met name waarnemingen van snelheid en versnellingen zijn wat dat betreft berucht.
We praten hier over vele waarnemingen die zijn gedaan door getrainde observeerders zoals gevechtspiloten. En bij veel van deze waarnemingen praten we over meer dan lichtjes in de lucht. Dit zijn cases waarbij piloten duidelijke metaal-achtige objecten hebben gezien van dichtbij en waarbij deze objecten dus manoevres uithaalden die voor ons mensen niet mogelijk zijn. Ook het overnemen van de controle over het vliegtuig van de piloot door de UFO is vaak gemeld. De piloot kan op dat moment zijn vliegtuig niet meer besturen voor een tijdje totdat de UFO ineens wegschiet.
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_163551667
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2016 09:44 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

We praten hier over vele waarnemingen die zijn gedaan door getrainde observeerders zoals gevechtspiloten. En bij veel van deze waarnemingen praten we over meer dan lichtjes in de lucht. Dit zijn cases waarbij piloten duidelijke metaal-achtige objecten hebben gezien van dichtbij en waarbij deze objecten dus manoevres uithaalden.
Zeggen ze. Waar zijn de verifieerbare waarnemingen? De aarde is volgepropt met camera's, telescopen, sensoren en andere meetinstrumenten. Er cirkelen talloze satellieten rond die continu enorme hoeveelheden data verzamelen. Het zou toch mogelijk moeten zijn om daar controleerbare waarnemingen in te vinden die jouw bewering ondersteunen. Als ie zou kloppen.
pi_163573029
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juli 2016 09:56 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Zeggen ze. Waar zijn de verifieerbare waarnemingen? De aarde is volgepropt met camera's, telescopen, sensoren en andere meetinstrumenten. Er cirkelen talloze satellieten rond die continu enorme hoeveelheden data verzamelen. Het zou toch mogelijk moeten zijn om daar controleerbare waarnemingen in te vinden die jouw bewering ondersteunen. Als ie zou kloppen.
Er zijn ook tig cases met radar verificatie
pi_163573823
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2016 00:24 schreef alwaysbenice het volgende:

[..]

Er zijn ook tig cases met radar verificatie
Wasr kan ik die teruglezen, met de data er bij zodat ik die zelf kan verifieren? Waar zijn de verifieerbare waarnemingen?

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 07-07-2016 06:42:13 ]
pi_163576770
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juli 2016 06:41 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Wasr kan ik die teruglezen, met de data er bij zodat ik die zelf kan verifieren? Waar zijn de verifieerbare waarnemingen?
Google. Researchers hebben de documenten gevonden en publieke aandacht gegeven. Maar alle gedeclassificeerde documenten zijn hier te vinden http://bestufoevidence.weebly.com/official-documents.html
pi_163577014
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2016 11:22 schreef alwaysbenice het volgende:

[..]

Google. Researchers hebben de documenten gevonden en publieke aandacht gegeven. Maar alle gedeclassificeerde documenten zijn hier te vinden http://bestufoevidence.weebly.com/official-documents.html
Ja doei, zo werkt het niet. Kom eens met iets heel concreets.
pi_163577110
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juli 2016 11:38 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Waarom? Als je geïnteresseerd bent vind je zo tig voorbeelden met 1 google search.
pi_163577191
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2016 11:42 schreef alwaysbenice het volgende:

[..]

Waarom? Als je geïnteresseerd bent vind je zo tig voorbeelden met 1 google search.
Het probleem is juist dat ik die niet kan vinden. Als iemand beweert dat er concrete verifieerbare waarnemingen bestaan, en je vraagt waar die te lezen zijn dan kan het antwoord nooit zijn: "zoek zelf maar". Op de manier kun je alles wel beweren.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-07-2016 11:47:29 ]
pi_163577448
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juli 2016 11:47 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Het probleem is juist dat ik die niet kan vinden. Als iemand beweert dat er concrete verifieerbare waarnemingen bestaan, en je vraagt waar die te lezen zijn dan kan het antwoord nooit zijn: "zoek zelf maar". Op de manier kun je alles wel beweren.
Hoe zo kan je het niet vinden?
Je zoekt: 'ufo radar cases' op google en bijna elke pagina heeft referenties, hier een hele lijst:
http://www.ufoevidence.org/topics/radarcases.htm

Overigens, als je even naar het artikel op de pagina gekeken had van de link die ik al gestuurd had je al meerdere cases gevonden: 'http://www.richarddolanpress.com/#!twelve-government-documents/cg96
pi_163578333
In mijn topic heb ik het over USO's. Veel waarschijnlijker dan UFO's. Het grootste gedeelte van planeet aarde (of supermaan) bestaat uit water. Waarom zou een UFO dan slechts in de lucht vliegen?
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_163578343
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2016 12:02 schreef alwaysbenice het volgende:

[..]

Hoe zo kan je het niet vinden?
Je zoekt: 'ufo radar cases' op google en bijna elke pagina heeft referenties, hier een hele lijst:
http://www.ufoevidence.org/topics/radarcases.htm

Overigens, als je even naar het artikel op de pagina gekeken had van de link die ik al gestuurd had je al meerdere cases gevonden: 'http://www.richarddolanpress.com/#!twelve-government-documents/cg96
USO's kunnen niet op radar gevonden worden. Ze hebben stealth.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_163578354
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juli 2016 11:47 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

USO documenten zijn wél beschikbaar, ten opzichte van UFO documenten.
pi_163578369
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2016 11:42 schreef alwaysbenice het volgende:

[..]

USO voorbeelden zie je al zonder google search, bijv een bezoekje aan de mariannetrog.
pi_163578388
Wat is een USO ?
pi_163578391
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juli 2016 11:38 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

UFO gevallen zijn niet concreet, USO gevallen daarentegen wel.
pi_163578401
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2016 12:56 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Wat is een USO ?
Een onderwaterUFO
pi_163578414
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juli 2016 12:56 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Een onderwaterUFO
Ook ongeidentificeerd kennelijk.
pi_163578460
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juli 2016 12:57 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Ook ongeidentificeerd kennelijk.
Ze zijn al geidentificeerd als onderwaterUFO. UFO's zijn daarentegen niet geidentificeerd.
pi_163578664
Voor uso's maakt het niet uit of je mens, dier of object bent. Ze tappen met 7.000 sensoren de omgeving af. Veel van deze sensoren vangen metingen op waarvan wij het bestaan niet eens van af weten. Warmte en geluid zijn er slechts 2. Ze hebben bijv een "Ahniu sensor". Hiermee merk je of een organisch wezen in de buurt is afhankelijk van vocht/oppervlakte verhoudingen.

vrijdag 29 juli 2016 @ 21:56:23 #71
412436 girlygirl8
HappyBeingMe:D
pi_164098563
Dit document beschrijft djinns.
Dit is een andere entiteit dat ook geschapen is door God - volgens de Koran - en onder de mensen leeft, maar dan in een andere dimensie. Zij kunnen ons zien, wij hun in hun normale gedaante niet, tenzij ze een andere gedaante aannemen; kan ook van dieren en objecten)

quote:
51.56 And I did not create the jinn and mankind except to worship Me.
quote:
18.50 And [mention] when We said to the angels, "Prostrate to Adam," and they prostrated, except for Iblees. He was of the jinn and departed from the command of his Lord. Then will you take him and his descendants as allies other than Me while they are enemies to you? Wretched it is for the wrongdoers as an exchange.
Iblees is ander woord voor satan in het arabisch.

quote:
7.27 O children of Adam, let not Satan tempt you as he removed your parents from Paradise, stripping them of their clothing to show them their private parts. Indeed, [b]he sees you, he and his tribe, from where you do not see them.[/b] Indeed, We have made the devils allies to those who do not believe.
En zo zijn er meer koranverzen en hadiths over de djinn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')