Dat was mijn katquote:Op woensdag 6 juli 2016 00:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij hebt mij anders ook als introvert omschrevenPaxcon en ik konden ons daar niet in vinden
hoe kan het ongewenst zijn als ik gewillig ben?quote:Op woensdag 6 juli 2016 00:37 schreef Paxcon het volgende:
[..]
nee zo bedoelde ik het niet, ik wil me juist niet ongewenst opdringen
(dat doe ik alleen bij mortaks)
ha nee, alleen als ze uit het niets mn oor in willen sla ik mezelf ;s maar dankzij steady breath zelfs paar uit de lucht gegrepen in het vuistje =0quote:Op woensdag 6 juli 2016 00:32 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Lol echt![]()
Gelukkighopelijk niet jezelf geslagen
zelf sporten mutsquote:Op woensdag 6 juli 2016 00:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Olympische Spelen, Gewichtheffen, ik zit altijd klaar met een rol keukenpapier
Vrouwelijke gewichtsheffers, bestaan die? Is dat echt waar?quote:Op woensdag 6 juli 2016 00:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Olympische Spelen, Gewichtheffen, ik zit altijd klaar met een rol keukenpapier
ik vroeg jou van de week om te daten maar daar had je weinig oren naarquote:Op woensdag 6 juli 2016 00:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hoe kan het ongewenst zijn als ik gewillig ben?
Die kat krijgt duidelijk te weinig zuurstof in z'n hersenen en ik weet toevallig aan wie dat ligt.quote:Op woensdag 6 juli 2016 00:40 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dat was mijn kat
Je bent een zeer sociale jongen, al moet je wel wat meer nacho's met jalapenos pepers eten.
Je zou eventueel ook nog citronella kaarsje kunnen branden, ik had er vorig jaar eentje en had toen best weinig mugjes in vergelijking met voorgaande jaren.quote:Op woensdag 6 juli 2016 00:40 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ha nee, alleen als ze uit het niets mn oor in willen sla ik mezelf ;s maar dankzij steady breath zelfs paar uit de lucht gegrepen in het vuistje =0
Ik had het over die grote glimmende kerels maar er zullen vast ook vrouwen zijnquote:Op woensdag 6 juli 2016 00:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vrouwelijke gewichtsheffers, bestaan die? Is dat echt waar?
HahahahahahHAHHAHA hee ik ben onschuldigquote:Op woensdag 6 juli 2016 00:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die kat krijgt duidelijk te weinig zuurstof in z'n hersenen en ik weet toevallig aan wie dat ligt.
Insinueer je nou dat ik meer pit kan gebruiken?
Als je niet erg vindt, laat ik de tissuedozen daarvoor in de winkel liggen.quote:Op woensdag 6 juli 2016 00:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik had het over die grote glimmende kerels maar er zullen vast ook vrouwen zijn
ik denk dat je mij verwart met iemand andersquote:Op woensdag 6 juli 2016 00:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik vroeg jou van de week om te daten maar daar had je weinig oren naar
maar sexting dus wel
Dat of je wil graag vaker met mij nachos met jalapenos eten.quote:Op woensdag 6 juli 2016 00:43 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
HahahahahahHAHHAHA hee ik ben onschuldigik hou mijn kat met liefde vast.
Oei, komt het zo over ja?
ooooh sorry ik zie nu in de sherlock dat het JimmyDean wasquote:Op woensdag 6 juli 2016 00:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik denk dat je mij verwart met iemand anders
ik zal even mycroften op onze namen
Tweede natuurlijkquote:Op woensdag 6 juli 2016 00:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat of je wil graag vaker met mij nachos met jalapenos eten.
Dat laatste is het waarschijnlijk
quote:Op woensdag 6 juli 2016 00:45 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ooooh sorry ik zie nu in de sherlock dat het JimmyDean was
al die klb mensen lijken ook zo op elkaar :s
nee maar dat is wel logisch als korfballerquote:Op woensdag 6 juli 2016 00:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Stijn schijnt erg lang te zijn, wist je dat?
doe normaal manquote:Op woensdag 6 juli 2016 00:45 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik schijn 1'91 te zijn. Zie het zo: ik ben 23 centimeter groter dan de vlo uit Rosario.quote:Op woensdag 6 juli 2016 00:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Stijn schijnt erg lang te zijn, wist je dat?
eensquote:Op woensdag 6 juli 2016 00:45 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |