Wow wow wow! Wat gaat het snel! Ik houd het even echt niet bij, met het klussen

! Vandaag is de nieuwe keuken geplaatst

!!!
Wat een heftige vragenlijst inderdaad! Nooit gekregen...
Aaaah wat een lieve foto's van Tas en Annie

! & wat kan je leuk schrijven Razz : )!
Wij hebben dit jaar bij mijn ouders gewoond, dus ik denk dat we dadelijk nog weer erg opnieuw moeten wennen. Natuurlijk is de zorg en verantwoordelijkheid voor L. bij ons, maar even oppas is natuurlijk heel snel geregeld als je ouders thuis zijn. Dat geen tijd voor douchen etc. herken ik dus niet echt, maar ik douche ook meestal 's avonds voor het slapen gaan & dan is man er ook & L. meestal in slaap.
Ik durf L. ook echt niet even alleen in huis te laten. Ik ben ook steeds nog best wel bang dat ze omvalt, als ze gaat staan. Hoewel ik nu het idee heb dat ze zich al minder snel laat vallen in vergelijking met toen ze net stond. Misschien ben ik daarvoor ook wat te bang of wat is jullie ervaring hiermee?
L. is ruim 8 maanden en heeft 1 tandje (of iig het randje voel ik, maar hij is er nog niet helemaal).
Sinds zondag heeft L. weer erg veel moeite met inslapen (een paar weken terug ook een paar dagen gehad). Dan ga ik maar met haar in ons bed liggen en wachten tot ze in slaap valt. Anders gaat ze steeds heel hyper in haar bedje staan. Ik merk dat ik het nog best moeilijk vind om een goed slaapritueeltje te doen, maar ga het nu wel proberen.
Normaal houd ik echt heel erg van structuur, maar bij L. heb ik juist meer de neiging om op het moment/mijn gevoel af te gaan, eigenlijk ook wel heel fijn, maar misschien is wat meer structuur soms toch beter

...