Gewoon doen inderdaad.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:29 schreef Crack_ het volgende:
Ik ga volgend seizoen wedstrijdje Ado kijken heb ik besloten, harttttstikke leuk
Ja was ik eigenlijk afgelopen seizoen al van plan, maar toen ik dit prachtige idee tegen mijn vader zei, toen was zijn reactie 'nou dan moet je opschieten, want morgen is laatste wedstrijd van het seizoen' .. ohquote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja was ik eigenlijk afgelopen seizoen al van plan, maar toen ik dit prachtige idee tegen mijn vader zei, toen was zijn reactie 'nou dan moet je opschieten, want morgen is laatste wedstrijd van het seizoen' .. oh![]()
Nee is goed, gewoon doen alsof ik gehandicapt benquote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ga je kwijl niet opruimen dan hoor.
quote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee is goed, gewoon doen alsof ik gehandicapt ben
Kan je mooi de nieuwe argentijnse rechtsback beschouwenquote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:29 schreef Crack_ het volgende:
Ik ga volgend seizoen wedstrijdje Ado kijken heb ik besloten, harttttstikke leuk
Ik log nooit uitquote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als het je niet bevalt dan log je maar uit
Iedereen is nieuw voor mijquote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:31 schreef McGrath het volgende:
[..]
Kan je mooi de nieuwe argentijnse rechtsback beschouwen
Tja misschien maar beterquote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als het je niet bevalt dan log je maar uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |